Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (17358)
Kun on kunnolla kajahtanut, niin sitten on. Mä innostuin taannoisesta spekuloinnista, että Kaj'n seuraavakin biisi on jo tulossa ja kertoo jäätelöstä. Toiveikkaasti aloin heitellä hakusanoja googleen ja arvatkaa mitä. Iranin Teheranissa on jätskibaari nimeltä Kaj Ice Cream. Tarjolla oikein houkuttelevan näköisiä koristeltuja jäätelöannoksia. Joten pitäkää mielessä, kun seuraavan kerran liikutte siellä päin.
Minun mielestäni Kevin olisi paras valinta Masked singeriin, sillä häneltä sujuisi myös suomeksi laulaminen joka voisi hämätä katsojia koska monilla on ennakkoluulo KAJ'sta etteivät he puhu ollenkaan suomea. Axel toisaalta olisi siitä hyvä valinta, että hän laulaa KAJ'n biiseissä vähiten joten hänen ääntään ei kaikki heti varmaan tunnistaisi. Monet suomenkieliset valitettavasti edelleen tietävät vain Bara bada bastun jossa Axel laulaa matalalla äänellä.
Tukholman Göta Lejon keikka näyttäisi olevan loppuunmyyty! Lipputilanne saattaa tietysti elää, jos jotain varattuja paikkoja ei vaikka lunasteta ja vapautuvat myyntiin.
Anteeksi nyt, mutta miksi ihmeessä joku Kaj'sta menisi Masked Singerin kaltaiseen ohjelmaan laulamaan covereita muiden artistien biiseistä? Mikä idea siinä olisi? Mä en näe sellaisessa järjen häivääkään, mutta valaiskaa toki mua.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta miksi ihmeessä joku Kaj'sta menisi Masked Singerin kaltaiseen ohjelmaan laulamaan covereita muiden artistien biiseistä? Mikä idea siinä olisi? Mä en näe sellaisessa järjen häivääkään, mutta valaiskaa toki mua.
Se on hauskaa kisailua, leikkiä ja viihdettä. Eivät he ole mitään totisia torvensoittajia, ihan hyvin voisivat haluta osallistua jonain hauskana hahmona. Ei se covereiden laulaminen itsessään siinä ole se idea, vaan se että osaako muuntaa itsensä sellaiseksi, etteivät muut tunnista. Minusta ihan hauska ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Kevin olisi paras valinta Masked singeriin, sillä häneltä sujuisi myös suomeksi laulaminen joka voisi hämätä katsojia koska monilla on ennakkoluulo KAJ'sta etteivät he puhu ollenkaan suomea. Axel toisaalta olisi siitä hyvä valinta, että hän laulaa KAJ'n biiseissä vähiten joten hänen ääntään ei kaikki heti varmaan tunnistaisi. Monet suomenkieliset valitettavasti edelleen tietävät vain Bara bada bastun jossa Axel laulaa matalalla äänellä.
Uskoisin, että heistä kuka vain pystyisi laulamaan suomeksi, kun saa sanat edessään vetää rauhassa studiossa. Lauluthan eivät siinä tule livenä.
DNA:n itsenäisyyspäivän mainoksessa Finlandia sujui Sibelius-puistossa suomeksikin.
Onko uutta biisiä ja videota promottu ollenkaan muualla kuin omissa somekanavissa? En ole ainakaan itse spontaanisti törmännyt mihinkään.
Miten kappaleet päätyy Vegatoppen äänestykseen? Koitin mennä äänestämään E Plussaa, mutta se ei ollut listalla.
En löydä enää Finlandia-hymnin kuoroesitystä (KAJ + vantaalainen nuorten kuoro) DNA:lta. Vain muutaman sekunnin pätkän, suomeksi. Onkohan täysmittainen esitys jossakin jonkun KAJahtaneen tallentamana? Julkaistiin Sibeliuksen syntymäpäivänä 2025 itsenäisyyspäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En löydä enää Finlandia-hymnin kuoroesitystä (KAJ + vantaalainen nuorten kuoro) DNA:lta. Vain muutaman sekunnin pätkän, suomeksi. Onkohan täysmittainen esitys jossakin jonkun KAJahtaneen tallentamana? Julkaistiin Sibeliuksen syntymäpäivänä 2025 itsenäisyyspäivän jälkeen.
Kaikki DNA-materiaali taisi poistua kun mainossopimus päättyi. Olisi pitänyt tajuta tallentaa se itselle myöhempää fiilistelyä varten.
Tästä linkistä (lehdistötiedote) sen näkee edelleen ainakin toistaiseksi: https://next.frame.io/share/70ec40fd-440b-4126-84a5-3c961834f37c/view/8…
Vierailija kirjoitti:
Tästä linkistä (lehdistötiedote) sen näkee edelleen ainakin toistaiseksi: https://next.frame.io/share/70ec40fd-440b-4126-84a5-3c961834f37c/view/8…
Lämmin kiitos tästä. Latasin sen tuotapikaa talteen.
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä saa rahaa ja näkyvyyttä ja viihdeartistina oleminen on jokaisen KAJ’n huumoriryhmän jäsenen ammatti. Heidän ei kannata kenenkään kiinnittyä vain ryhmän jäsenyyteen, sillä se sulkee pois paljon ammatillista kehittymistä sekä tulonlähteitä.
Jacob tekee nyt musikaalia Svenskiksessä, Alex julkaisee kirjoja - Kevin taitaa olla se, jonka pitäisi saada omaa profiiliaan korotettua. Tiukka paikka kun on tuore isä ja KAJ’n noste vielä pukkaa keikkaa ja näkyvyyttä, mutta jo kahdessa vuodessa on riski, että on etenkin ruotsalaiselle yleisölle hasbeen jos KAJ’n tähti laskee. Vertailukohtana nuoruudenystävät Duudsonit, joista oikeastaan vain Jukka onnistui pitämään itsensä viihdebisneksessä pinnalla, kun kohkauskoplan suosio alkoi laskea. Poikamaiseen veijari-imagoon kun vaan ei istu keski-ikäistyminen.
KAJ’n miehet ovat viihdyttämisen ohella pohjalaisella työmoraalilla varustettuja bisnestyyppejä, jotka ovat suoraan sanoneet haluavansa kasvattaa kansainvälistä suosiotaan. Pophistoria tietää paljon ryhmiä, joille ameriikan unelmat aiheuttivat ylitsepääsemättömiä ristiriitoja. Toivokaamme, että vöyriläiset vaalivat jokaisen ryhmän jäsenen omia tavoitteita, ja antavat toistensa tehdä KAJ’n ohella ja avulla omaa keikkaa, jotta kaikki munat eivät olisi yhdessä korissa.
Ammattikorkeakoulu antoi eväitä muuhunkin työhön kuin esiintymiseen
Vasabladetissa ilmeisesti uusi KAJ artikkeli maksumuurin takana. Otsikkona Axelin toteamus siitä, miten heidän olisi ehkä pitänyt ottaa yksi vapaapäivä. Ilmeisesti Euroviisuista puhe. Voisiko joku tilaaja tiivistää mitä Axel puhuu heidän viisureissustaan? Itse olen jo aiemmin käyttänyt sen tarjouksen niin en varmaan enää saa tilattu tarjoushintaan
Vierailija kirjoitti:
Vasabladetissa ilmeisesti uusi KAJ artikkeli maksumuurin takana. Otsikkona Axelin toteamus siitä, miten heidän olisi ehkä pitänyt ottaa yksi vapaapäivä. Ilmeisesti Euroviisuista puhe. Voisiko joku tilaaja tiivistää mitä Axel puhuu heidän viisureissustaan? Itse olen jo aiemmin käyttänyt sen tarjouksen niin en varmaan enää saa tilattu tarjoushintaan
Siinä ei ole oikeastaan mitään mitä ei olisi ennen kuultu. Hypetyksen jälkeen tuli pettymys, mutta jälkikäteen katsoen heille kävi juuri hyvin. Ei ole tarvinnut kiertää voittajana vaan on saanut ethä mitä haluaa. Lindalle ja Petelle ei muuta neuvoa, kuin levätä välillä ja mennä lavalle hyvin valmistautuneena. He tietävät kyllä mitä osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole oikeastaan mitään mitä ei olisi ennen kuultu. Hypetyksen jälkeen tuli pettymys, mutta jälkikäteen katsoen heille kävi juuri hyvin. Ei ole tarvinnut kiertää voittajana vaan on saanut ethä mitä haluaa. Lindalle ja Petelle ei muuta neuvoa, kuin levätä välillä ja mennä lavalle hyvin valmistautuneena. He tietävät kyllä mitä osaavat.
Ja se siis ei olke KAJ-artikkeli vaan euroviisuihin ja Suomen mahdollisuuksiin liittyvä. Axel on siinä kokemusasiantuntijana.
"Och kom ihåg att äta och vila" Axelin viimeisenä neuvona. Käärijän neuvo omista eväistä on varmaankin välitetty myös Lindalle ja Petelle, Felician lisäksi.
Kyllä tuolla ihan perheellisiä artisteja on mukana, eivät ne kuvaukset nyt erityisen kauaa vie. Ja mitä tulee tunnistettavuuteen, viihdealan ihmiset tuomaristossa tunnistavat takuulla KAJ’n kaikki jäsenet. Yleisön avuksi ruudussa näytetään aina heti putoajan nimi, kun ottaa maskin pois.