Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (17358)
Vierailija kirjoitti:
E+ videon hauskoista kohdista oli puhetta aiemmin - mua nauratti, ettei ole ihan EXIT sign vaan vanhanaikaisesti lukee suht.pienellä tekstillä Reservutgång Varauloskäynti. Kevinin purkan (tai liekö gratis nötrin) jauhanta huvitti myös ja sitten tanssin krooliuintiliikkeen tapainen, Vaasan uimaseura järjestää joka vuosi Kvarken games -uintikisat:)
Tuo uinti oli taas uusi havainto. Kiitos. Minusta jo kerrottujen lisäksi Akselin tanssahtelu letkeästi pilvissä. Nerokkaasti leikattu oli kapteenin pään ponteva heilautus Pojkarna från byin - kohdassa juuri ennenkuin siirryttiin taas poikiin.
Axelhan puhui jo syksyllä Aurora foorumissa, miten ajatteli, että voitto olisi voinut olla se joka olisi murtanut heidät. Se olisi tarkoittanut ilmeisesti lisää keikkoja kesälle jo ilmoitetun Sauna tourin päälle ja siinä olisi mennyt ne vähäisetkin lomat viime vuodelta. Axel ei avannut enempää, että oliko heillä jo valmis suunnitelma siitä, mitä tapahtuu jos voitto napsahtaa vai oliko se vain Axelin spekulaatiota siitä, mitä olisi tapahtunut jos KAJ olisi voittanut Euroviisut.
Oletteko kiinnittäneet huomiota E+ videolla Axelin lippikseen ja siinä olevaan tekstiin. "Jämna plågor". Tarkoittaa kuulemma suunnilleen samaa kuin "same old misery". Hauska yksityiskohta ja sopii hyvin siihen videon lopun tarinan käänteeseen. Minä en tällaisen osannut reagoidakaan, mutta tuolla videon kommenteissa jotkut ruotsia osaavat ovat tämäkin ottaneet esille.
Ei ole. Mo-mo-mosquito!
Ai, ai ai.....
Netin julkisessa yrityshakemistossa on firma "Jämna plågor Ab", Vaasassa, sama osoite kuin Pjas Productionsilla.
Jämna plågor on Axelin firma, jonka kautta hän tekee KAJ’hin liittymättömät työt (kirjailija, tuottaja ym.)
Hyvin näyttää ainakin Ruotsissa keikkaa riittävän.
Hyvä Kaj!
No nyt selvisi mitä valuuttaa pojat tuhlailevat.
https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3893330341251421154
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Sparbankenjuhlillakin on ollut ihan mahtava keikka mitä nyt olen somea seuraamalla päätellyt. Ei myssyjä eikä Älska en gubbia, mutta kova energia pojilla päällä ja rahakonekin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Sparbankenjuhlillakin on ollut ihan mahtava keikka mitä nyt olen somea seuraamalla päätellyt. Ei myssyjä eikä Älska en gubbia, mutta kova energia pojilla päällä ja rahakonekin mukana.
Discordissa oli video klippi tilanteesta, jossa Axel oli unohtanut housujensa vetoketjun auki ja Jakob yritti TEXT-TV:n aikana sitä Axelille eleillä kertoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Discordissa oli video klippi tilanteesta, jossa Axel oli unohtanut housujensa vetoketjun auki ja Jakob yritti TEXT-TV:n aikana sitä Axelille eleillä kertoa :D
Mietin otanko täällä puheeksi vai en. Olen nauranut sitä klippiä nyt varmaan puoli tuntia.
Axel oli siis puoli keikkaa vetoketju auki ja Text tv:n aikana Jakob huomasi ja teki monta vetoketjuliikettä, jotta Axel huomaisi. Sitten Axel huomasi ja Jakobia nauratti telkkari päässä kovasti.
Kaikenlaista ja vieläpä tuolla lapsiperheiden tapahtumassa. Väkeä näytti olevan ihan kivasti paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt myös Facessa fanclubin sivulla. Tanssimuuvit alkavat käydä yhä hullummiksi...
Tillsammans följer vi KAJ -palstalla tiedetään kertoa, että Jakob on ensi lauantaina mukana SVT1-kanavan Euroviisulähetyksessä klo 18.15-20. Ei siis ilmeisesti koko aikaa vaan jossain välissä.
https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3893328851610793337
Pojilla on nyt liian pitkä intro ennen keikkaa
Kaikki DNA-materiaali taisi poistua kun mainossopimus päättyi. Olisi pitänyt tajuta tallentaa se itselle myöhempää fiilistelyä varten.
Tuostapa muistui mieleen käydä vilkaisemassa, onko kiuasmainokset poistettu jo. Ei ole, pääsi nauttimaan kaikista kolmesta, Harvian julkaisuina. Mainosten tv-näkyvyydestä en tiedä kun kaupallisia kanavia tulee katsotuksi harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki DNA-materiaali taisi poistua kun mainossopimus päättyi. Olisi pitänyt tajuta tallentaa se itselle myöhempää fiilistelyä varten.
Tuostapa muistui mieleen käydä vilkaisemassa, onko kiuasmainokset poistettu jo. Ei ole, pääsi nauttimaan kaikista kolmesta, Harvian julkaisuina. Mainosten tv-näkyvyydestä en tiedä kun kaupallisia kanavia tulee katsotuksi harvoin.
Itse en ainakaan koskaan nähnyt noita Harvian mainoksia televisiossa, taisivat olla siis vain sosiaalisen median mainontaa varten
Autoin äitiä ristisanan täyttämisesssä. Siellä oli ristikkäin Åhman ja musikaali. Pääsin loistamaan yleissivistykselläni, sen jälkeen kun olin googlannut, että mikä musikaali alkaa x:llä 😅
Vierailija kirjoitti:
Autoin äitiä ristisanan täyttämisesssä. Siellä oli ristikkäin Åhman ja musikaali. Pääsin loistamaan yleissivistykselläni, sen jälkeen kun olin googlannut, että mikä musikaali alkaa x:llä 😅
Xanadu?
E+ videon hauskoista kohdista oli puhetta aiemmin - mua nauratti, ettei ole ihan EXIT sign vaan vanhanaikaisesti lukee suht.pienellä tekstillä Reservutgång Varauloskäynti. Kevinin purkan (tai liekö gratis nötrin) jauhanta huvitti myös ja sitten tanssin krooliuintiliikkeen tapainen, Vaasan uimaseura järjestää joka vuosi Kvarken games -uintikisat:)