Gallup: Paljonko sinulla on lainaa?
Kommentit (27)
Oon 54, lainaa n. 41000. Onko se paljon vai vähän, riippuu näkökulmasta.
Autolainaa n. 12t, nollakorkoista tosin
Alun kahdeksatta euroa. Maksan huomenna pois.
Maksoin viimeiset lainat pois 2017.
Yritin ottaa lainaa 50000 mutta en saanut koska olen työtön. Olisin saanut 20000 euroa lainaa mutta liian vähän, Ajattelin että otan lainaa enkä maksa koskaan takas.
68 000€. Olin jo pitkään velaton, eli oma puolisko talosta maksettuna. Mutta sitten tuli ero
~30000 kuolinpesän asunnon lunastamisesta ja remontista. Oma koti on velaton. N53
290 norwegian luotolla velkaa. Lyhennän sen ens kuussa ennen kuin korkoja juoksee
Vierailija kirjoitti:
Yritin ottaa lainaa 50000 mutta en saanut koska olen työtön. Olisin saanut 20000 euroa lainaa mutta liian vähän, Ajattelin että otan lainaa enkä maksa koskaan takas.
Eli järjestelmässä tehtiin kohdallasi kohtalaisen hyvin onnistunut riskiarvio. 20 000 meni pieleen mutta silti luotottajan kannalta oikea lopputulos.
velkaa on noin 50 000, ja lyhenee tasaiseen tahtiin käyttämällä osan kuukausittaisista osinkotuloista.
En tule Manpowerille töihin. Vituttaako?
Ei ole koskaan ollut mitään lainaa. Eikä tule.
0,9 miljoonaa. Maatilan velat niskassa, niitä en elinaikanani maksa, mutta modernisoitu maito tila ja 100 lypsävää jää pojalle ja minulle.
Siis maatila jää pojalle ja miniälle.
Minä jään eläkkeelle rantamökkiin ja auttelen tilan töissä. Vaimo hoitaa lapsenlapset, niin poika ja miniä voi hoitaa tilaa ja tehdä metsätöitä yhdessä. Miniä on pätevä kaivurikuskikin.
Vierailija kirjoitti:
0,9 miljoonaa. Maatilan velat niskassa, niitä en elinaikanani maksa, mutta modernisoitu maito tila ja 100 lypsävää jää pojalle ja minulle.
On siinä maksamista.. tsemppiä
Ei onneksi enää..M 53v