Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (17363)
Huomasitteko, että Jakob kiitti myös Lina Åhmania. Fiksua joka tapauksessa, mutta näin hän osoitti, että Linalla on heidän tukensa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että Jakob kiitti myös Lina Åhmania. Fiksua joka tapauksessa, mutta näin hän osoitti, että Linalla on heidän tukensa.
Juu ei loppunut tuki ja ystävyys ”logogaten” takia. Asia tuli tyylikkäästi hoidettua.
Naurattaa vieläkin Axelin eilinen maininta kahdesta potkurista siinä koneessa, jolla hän matkusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siwin Peppi-räppi oli loistava ja puhe muutenkin hyvä. KAJ'n matinee idol -tyyli sopii hyvin kesän keikoille.
Mieti kun Kevin menee break dancea lavalla noissa housuissa.
Saa nähdä, mutta jotenkin en usko että valkoinen on väri kesän keikoille.
Jos siitä liidunvalkoisesta matosta olisi opittu jotain...
Asut saatu Turolta.
https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3886640455261779712
Outfits: complimentary 👌🏼
Eilisillan hyvien uutisten ja niistä käydyn keskustelun inspiroimana kuuntelin Axelin viimekesäisen SVT sommarpratin uudelleen, ties kuinka monetta kertaa. Edelleen liikutun 4 - 5 minuuttia ennen loppua olevasta kohdasta, tunti ennen Mello-finaalia.
I korridoren i Strawberry Arena andades jag djupt innan jag gick till vår loge. - -
Kevin såg hur spänd jag var, steg upp och gav mig en kram. Några nervosa tårar trängde fram.
"Vi gör e i lag", sa Kevin,. "Det är klart vi gör. He ha vi allti jåourt."
Vierailija kirjoitti:
Eilisillan hyvien uutisten ja niistä käydyn keskustelun inspiroimana kuuntelin Axelin viimekesäisen SVT sommarpratin uudelleen, ties kuinka monetta kertaa. Edelleen liikutun 4 - 5 minuuttia ennen loppua olevasta kohdasta, tunti ennen Mello-finaalia.
I korridoren i Strawberry Arena andades jag djupt innan jag gick till vår loge. - -
Kevin såg hur spänd jag var, steg upp och gav mig en kram. Några nervosa tårar trängde fram.
Olisipa meillä kaikilla tuollaisia ihmisiä lähellä, jotka halaavat ja kannattelevat niinä hetkinä, kun oma usko tai jaksaminen horjuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin liikuttava ja sydäntä lämmittävä kohta
Suosittelen uudesta biisistä kiinnostuneille hankkimaan Vasabladetin tai Österbottens tidningin lukuoikeuden.
Axel kertoo aika perusteellisesti biisistä ja videosta. Mr International on parodia Pitbullista.
Artikkelissa kerrotaan myös tekoälykohusta. Axel sanoo että teema on monimutkainen, koska AI on apuväline, mutta he eivät kannata sen käyttöä luovassa työssä. Artikkelissa kerrotaan myös, että videon tekijä on pyytänyt anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt tuhat ja yksi kuvaa Kaj'sta, mutta nyt on kyllä parhaita ikinä. Jos ei tämä sulata ihmiskunnan sydämiä ja lopeta kaikkia sotia, niin ei mikään. Joten haloo Norja, ruvetkaas panemaan niitä Nobel-papereita kuntoon.
Ihana kuva, mutta mä en kyllä tykkää noista valkoisista puvuista. Olisi kiva nähdä heidätkin (eikä pelkkää Vörjeansia) vielä joskus farkuissa.
Kyllä minä vaan tykkään näistä pukumiehistä!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen uudesta biisistä kiinnostuneille hankkimaan Vasabladetin tai Österbottens tidningin lukuoikeuden.
Axel kertoo aika perusteellisesti biisistä ja videosta. Mr International on parodia Pitbullista.
Artikkelissa kerrotaan myös tekoälykohusta. Axel sanoo että teema on monimutkainen, koska AI on apuväline, mutta he eivät kannata sen käyttöä luovassa työssä. Artikkelissa kerrotaan myös, että videon tekijä on pyytänyt anteeksi
Tuo Pitbull-viittaus selitti paljon. Tajusin, että uudessa biisissä varsinkin täytyy olla jotain parodiointia tuohon tyylilajiin, jossa brassaillaan luksuselämällä. Mutta tuo Pitbull loksautti palaset kohdalleen erityisesti Axelin osalta. Nerokasta.
Olisi hauskaa, jos yleisö tajuaisi parodioida samaa tyylilajia.
Apua, nyt tajusin, että olen auttamattomasti vanha!! En ole ikinä kuullutkaan mistään Pitbullista 😧 No piti googlata tietty. Joo, sama, että nyt tajuan tuota uutta biisiäkin paremmin. Ei mun tyylilaji yhtään, mutta tajuan homman ja sen, miksi tällainen valinta on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Apua, nyt tajusin, että olen auttamattomasti vanha!! En ole ikinä kuullutkaan mistään Pitbullista 😧 No piti googlata tietty. Joo, sama, että nyt tajuan tuota uutta biisiäkin paremmin. Ei mun tyylilaji yhtään, mutta tajuan homman ja sen, miksi tällainen valinta on tehty.
Mä kuulin Pitbullista ekan kerran tänä keväänä kun sen Suomen konsertin liput tuli myyntiin ja porukka alkoi puhua siitä. On kuulemma ollut jo 10 vuotta sitten suosittu.
Ilmeisesti Vasabladetissa Axel sanonut biisistä: En dum festlåt som hyllar dumma saker.
Eli viimeinenkin epäilijä voi lopettaa arvelemasta, että olisivat tippaakaan tosissaan luksuksensa kanssa.
No kiitos, nyt voi nukkua yönsä rauhassa. Tämähän kääntyi mukavasti. Onko tuommoinen Pitbull meidän tai ruotsalaisten suosiossa kovinkin?
Vierailija kirjoitti:
No kiitos, nyt voi nukkua yönsä rauhassa. Tämähän kääntyi mukavasti. Onko tuommoinen Pitbull meidän tai ruotsalaisten suosiossa kovinkin?
Ainakin Helsingin konsertit lienevät loppuunmyyty.
KAJ saa Svenska kulturfondenin suuren palkinnon. ”Genom sitt kunnande, sin kreativitet och sitt musikaliska arbete har Humorgruppen KAJ gjort en insats av sällan skådat slag för den finlandssvenska kulturen.”
Nyt on sitten julkaistu Economy Plus kokonaisuudessaan, jär:
40000 euroa on tuo palkinto. Niin ansaittu! https://www.kulturfonden.fi/2026/05/01/humorgruppen-kaj-ar-en-av-kultur…
Mitä mietteitä Economy Plussasta?
Ensi kuuntelulla ajattelin itse, että en oikein pidä. Kappaleen osat ovat jotenkin erilaisia toisiinsa nähden. Mutta luin sanat uudestaan ja kuuntelin parisen kertaa uudestaan, jolloin alkoi tuntua, että kyllähän tässä hyvääkin on! Luulen, että kunhan näen musiikkivideon, pidän vielä enemmän kuin ensikuuntelulta. Ei heti ykkössuosikiksi, mutta mielenkiintoinen tutustuttava!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten julkaistu Economy Plus kokonaisuudessaan, jär:
Axelin kuvaus "pöhköstä bailubiisistä" pitää näköjään hyvin paikkansa. Sellainenhan tämä on, kivaa hilpeää hassuttelua. Niin klasari-idiootti kuin itse olenkin, tykkään eniten noista menevistä räppiosuuksista. Räppäämisen nämä kolme toden totta osaavat niin mainiosti, että tässä jaksaa täditkin heilua mukana. :D
Näin juuri. Sosiaalisesti taitava ihmisten seurassa viihtyvä ihminen ei välttämättä ole ollenkaan esiintymishaluinen. Toisaalta olen kuullut, että osa mitä taitavimmista esiintyjistä on syrjäänvetäytyviä privaatisti. Ihmisellä voi olla halu esiintyä lavalla, mutta ei välttämättä ollenkaan halua olla ihmisten kanssa kanssakäymisissä muuten. Nämä olivat tietenkin kärjistettyjä ääripäitä. Axel varmasti nauttii esiintymisestä myös enkä usko, että Jakob on syrjäänvetäytyä, mutta tarkoitin vain että sosiaalisuudesta ei voi vetää korrelaatiota esiintymishaluun. Kuten Jakob tuossa aiemmin mainitussa haastattelussa sanoi, hänelle tulee lavalla ihan tietynlainen muusta olemisesta poikkeava vire päälle.