Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20186)

Vierailija
20181/20186 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla on sellainen kutina, että Vaasassa saatettaisiin kuulla Bäriking..? Nyt olisi sopivasti marjastusaikakin ja kaikkea.

Vierailija
20182/20186 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakob on leikannut hiukset 😍 Tiedän että monet toivoisi näkevänsä hänellä pidempää mallia mutta itse olen aina ollut lyhyiden skarppien mieskampausten ystävä

Samoin 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20183/20186 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko admin kuuluvansa KAJ-fanien joukossa "till den äldre generationen"? – Jag gillar Text-TV. Där träffar orden mig, faktiskt. För den äldre generationen, inte hade vi några smarttelefoner överhuvudtaget. Skulle man ha nyheter så var det på text-tv. Muutama viikko sitten hän kirjoitti päässeensä ylioppilaaksi 1990. Mitähän admin ajattelee meistä eläkeläis-faneista... 

Vierailija
20184/20186 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun arvaukseni on että tekevät Ruotsiin musikaalin tai jonkun muun suuremman produktion. Jännää kuulla mistä on kyse!

Tämä vaikuttaa omastakin mielestäni todennäköisimmältä vaihtoehdolta. Täytyy olla jotain suurta, koska he ovat noin innoissaan ja menevät Tukholmaan juuri Hemmaplanin kynnyksellä.

No on kyllä jännää ja mielenkiintoista. Minkähän diilin tai sopparin ovat Ruotsissa saaneet...? Tai mitä muuta se voisi olla? Se paljon puhuttu kiertue Eurooppaan...?? Toivon kyllä koko sydämestäni heille menestystä kaikissa hankkeissaan, olivatpa ne sitten Suomessa tai Ruotsissa. Ovat sen ansainneet. Ja tosiaan se Ruotsin markkina on 10 miljoonan ihmisen markkina, moninkertainen svenskfinlandiin verrattuna. 

Vierailija
20185/20186 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on sellainen kutina, että Vaasassa saatettaisiin kuulla Bäriking..? Nyt olisi sopivasti marjastusaikakin ja kaikkea.

Mä niiiiiiin toivon juurikin tätä! Yritän optimistisesti tulkita vihjeeksi tästä sitä yhtä lyhytvideota, mikä julkaistiin jo ajat sitten ja missä vierailivat Wasa Teaternissa. Jakobhan esitteli siinä Gambämark asusteitaan, ja sovitteli sitä liiviä, mikä hänellä oli päällä Bärikingissä.  Sanoi vielä jotain "Bad boy" tai siihen suuntaan, ja oli huvittunut mutta myös ilmeisen imarreltu siitä, että hänen hauiksiaan on ihasteltu somessa monissakin fanivideoissa. 

Vierailija
20186/20186 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään Ilkka-Pohjalaisen lukuoikeuksia? Otsikoista päätellen alueen suomenkielinen lehti on nyt havahtunut: KAJ nosti Vöyrin maailmankartalle - nyt turistit haluavat nähdä mistä saunaveljekset oikein ovat kotoisin 

Vierailija
20187/20186 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niiiiiiin toivon juurikin tätä! Yritän optimistisesti tulkita vihjeeksi tästä sitä yhtä lyhytvideota, mikä julkaistiin jo ajat sitten ja missä vierailivat Wasa Teaternissa. Jakobhan esitteli siinä Gambämark asusteitaan, ja sovitteli sitä liiviä, mikä hänellä oli päällä Bärikingissä.  Sanoi vielä jotain "Bad boy" tai siihen suuntaan, ja oli huvittunut mutta myös ilmeisen imarreltu siitä, että hänen hauiksiaan on ihasteltu somessa monissakin fanivideoissa. 

Ai niin, mä olin jo ihan unohtanut tämän! Tuohan nyt on jo AIVAN SELVÄ vihje. Pakko olla.

Sitä paitsi, Jakob vaikutti niin imarrellulta hauiskommenteista, että malttaisiko olla hyödyntämättä tuota potentiaalia Vaasassa. Enpä usko että malttaa. 😅

Lainaamasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän