Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (16070)
Joo kävisi kyllä järkeen, että julkaisisivat vähän ennen Gröna Lundia että yleisö ehtii tutustua biisiin. Ja heillä olisi tosiaan silloin muutama päivä ennen keikkaa hyvä tilaisuus promota biisiä Ruotsissa, ja kenties sitä ennen Suomessa.
Patrikin ja mun suosikki. :)
Ensi perjantaita veikkaan minäkin uuden biisin julkaisun ajankohdaksi. Juuri sopivasti noin viikko ennen Gröna Lundia, niin yleisö ehtii oppia sanat :)
Ai omia suosikkihelmiä tänne.... No tämä ehdottomasti. Kylmikset! Rrrrrrrrakastan tuota lauluääntä!
Aivan erityistä sähköä Fabbon ja Daisyn välillä tässä tulkinnassa. Ja Jakob meinaa lähteä lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Aivan erityistä sähköä Fabbon ja Daisyn välillä tässä tulkinnassa. Ja Jakob meinaa lähteä lentoon.
Seuraavaksi taisikin sitten syttyä sauna.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se haastattelu, jota Wasa teaternin tämänkesäisessä näyttelyssä esitettiin. En ollut aiemmin löytänyt YouTubesta.
Tätä lumoavaa haastattelua on hyvä kertailla silloin tällöin. Tämän keskusteluketjun uutena seuraajana aloitin alusta ja olen hiljalleen edennyt tänne asti. Kampauksistakin päätellen kuvattu jälkimmäisen musikaalin aikoihin 2021.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se haastattelu, jota Wasa teaternin tämänkesäisessä näyttelyssä esitettiin. En ollut aiemmin löytänyt YouTubesta.
Tätä lumoavaa haastattelua on hyvä kertailla silloin tällöin. Tämän keskusteluketjun uutena seuraajana aloitin alusta ja olen hiljalleen edennyt tänne asti. Kampauksistakin päätellen kuvattu jälkimmäisen musikaalin aikoihin 2021.
Lukemalla tämän keskusteluketjun alusta loppuun saa varmasti tietoonsa kaiken mahdollisen aiheeseen liittyen. Voisinkin oikeastaan itsekin aloittaa lukemaan alusta alkaen. Olen luultavasti lukenut kaiken kertaalleen, mutta osa on unohtunut.
Täällä on ollut muutamia huippuhetkiä kuten viimekesäisen Djurönäsetin keikan ja KOI:n jälkeiset keskustelut. Mieleen tulee myös se riemu kun viime vuonna joku julkaisi Ritzin keikan vanhan tallenteen Youtubeen. Sai nähdä kaikki Kom ti byin levyn biisit livenä. Siitä oli voinut vain haaveilla kun ei tiedetty tuollaista tallennetta olevan olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli varmasti koko saunakiertueen riehakkain Yolo. Melkein tuli stagedivekin.
Nykyään taitaa ideana olla, että yleisö laulaa mukana kaikki kappaleet. Se edellyttäisi, että se uusin lentokapteenin mikrofoninnielentäbiisi tai mikä lieneekään, tulee ulos viimeistään muutama päivä ennen seuraavaa keikkaa. Uskon vakaasti, että tulee, ja saadaan Gröna Lundiinkin kuorokonsertti.