Vaalennussuihke, onko kellään kokemuksia tästä tuotteesta?
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Hiukset/Hiusvaeri/S1-Blonde-Spray.htm
Ostin jo, mutta mietityttää jos hiukset menevätkin huonoon kuntoon. Tyvikasvuun tosin vain laittaisin, oma värini on maantien vaalea.
Kommentit (57)
Tuskin menee, jos vain tyvikasvuun laitat. Kerro sitten täälläkin miten toimii. Mullakin alkoi kiinnostamaan. Tosin vaalennan hiukseni kampaajalla, mutta jos tuosta saisi paniikkiavun kun joskus juurikasvu ehtii päästä valloilleen =)
Minulla on tuota. Olen nelisen kertaa käyttänyt juurikasvuun. Vaalentaa kyllä, mutta mielestäni väri ei ole pysynyt yhtä hyvin kuin ns. oikea kestoväri, jonkin aikaa kyllä. Haju on aika voimakas. En nyt muista oliko tätä ohjeissa, mutta itse laitan pesun jälkeen hieman kosteisiin hiuksiin, koska tuotahan ei pestä pois. Pitää yrittää tasaisesti suihkuttaa kaikkialle juurikasvuun, mutta minulla tuo pullo ollut aika riittoisa. Hintaansa nähden ok (itse maksoin n. 7e), koska saa kuitenkin useamman juurikasvun vaalennuksen ja on hellävaraisempi, koska koko hiusta ei käsitellä.
ihan sairaan hyvää tavaraa. Toimii mulla. Pidennn tuolla kampaamokäyntivälejä. Tosin se jättää klähmäiset hiukset. Usein laitan tuota illalla ja pesen hiukset aamulla, niin ei jää klähmää :) Hiusten kuntoon tuo ei ole vaikuttanut millään lailla.
Hyvää on, ei ole huonontanut hiuksia millään tavalla
Oi tuota myydään vielä , kiitos linkistä!! :)
Mä käytin tuota joskus ainakin 5 vuotta putkeen. Värjäsin vain tuolla hiuksiani, tein raitoja ja lisää raitoja. Välillä koko pää oli täysin blondi ja värjäsin juurikasvut aina. Oli ihan loistava tuote ja helppo käyttää. Tuli tosi vaaleat ja luonnolliset hiukset (mulla oikeasti sellaiset vaalenharmaat) ja hiukset pysyi hyvässä kunnossa. Aurinkoon kun meni tuon kanssa niin vaaleni hiukset äkkiä. Sitten vaan harvemmat kaupat myi enää sitä ja lopulta sitä ei löytynyt enää mistään ja olin tosi pettynyt, mutta nyt voin alkaa käyttää tuota taas, jes! :)
Toi on mun suosikki, harmi kun se tuppaa loppumaan aika joka marketista ja kaupasta. Missä kaikkialla sitä nykyään myydään? Jos jossain nään, ni ostan monta varastoon. Ihmiset ihmettelee kun on luonnollisen näköiset, mutta silti vivahteikkaat hiukset! :) Mutta nää jutut mitä siitä puhutaan, et lähmää ja voimakas haju, ni ne on kyllä totta! Muuten paras, en enää muuta halua.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:25"]
Toi on mun suosikki, harmi kun se tuppaa loppumaan aika joka marketista ja kaupasta. Missä kaikkialla sitä nykyään myydään? Jos jossain nään, ni ostan monta varastoon. Ihmiset ihmettelee kun on luonnollisen näköiset, mutta silti vivahteikkaat hiukset! :) Mutta nää jutut mitä siitä puhutaan, et lähmää ja voimakas haju, ni ne on kyllä totta! Muuten paras, en enää muuta halua.
[/quote]
Mun hiuksia kehuttiin kans aina, luultiin että on luonnostaan sen väriset. Minusta se haju ei ollut ollenkaan paha, normaalit blondaavat hiusvärit haisee ihan kauhealle , tuo haisi ihan hyvälle. Klähmäisyys häiritsi vähän joskus joo, mutta se oli aina kuitenkin vain päivän tai kaksi, joten suurin osa ajasta hiukset oli ilman sitä. Eikä se klähmäisyys häirinnyt yhtään jos niitä hiuksia ei kosketellut.
-6
Ap osti Prismasta eilen, joten on sitä ainakin jossain :) Kiitos kokemuksista, rohkaistuin kokeilemaan. Huomenna sitten vaalennukset hiuksiin! :)
Todella hyvä tuote se Schwartzkopfin blondaussuihke missä Claudia Shifferin kuva kannessa. Olen käyttänyt jo pullollisen sitä, ja nyt aloitin toisen. Mulla siis alunperin tummanruskea tukka jossa otatin raitoja kampaajalla, mutta kylläsyin kun kampaaja velotti 100e joka kerralla ja teki aina vaan vähän raitoja vaikka pyysin enemmän. 300 euron jälkeen lopetin ja googletin tuotteita, ja bongasin Polycolorin suihkeen. Sitä ei ollut kuitenkaan Anttilassa joten nappasin ton vastaavan, ja on muuten mahtava tuote!! Kosteaan tukkaan suihkuttelen, kampaan läpi ja föönaan. Ja sitten sama parin päivän päästä. Hiukset ovat hyvässä kunnossa koska liuos on mietoa, ja hoidan sitä Mythic Oilin naamiolla kerran viikossa. En vaihda tätä tuotetta enää mihinkään. En ymmärrä miten en ole tätä tuotetta bongannut aiemmin???
Hiukset vaalenivat useita asteita, mutta asteen kerrallaan. Ja kiitos alkuperäisten raitojen, vaalea sävy on elävä. Mielestäni toimii juurikin luonnollista lopputulosta hakeville.
got2b beach babe lightening- suihke on hyvä!
Tulee mieleen, että olisi vaarana, että hiukset yhtäkkiä napsahtavat poikki.
Mikä olisi paras tuote? Kaupoista löytyy Garnierin, Swartzkopfin ja John Friedan tuotteita
Tuosta suihkeestahan kampaajat varoittelevat ja jotkut eivät suostu edes vaalentamaan tai värjäämään hiuksia jos kampaajalle kertoo, että on käyttänyt kys. tuotetta. Hius saattaa napsahtaa poikki. :S
Onko näitä suihkeita vielä kaupoissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä suihkeita vielä kaupoissa?
Ei valitettavasti ole. Tuo oli parasta! Nyt olen käyttänyt Garnierin vaalennussuihketta, mutta ei vaalenna tehokkaasti. Harmi kun lopetettiin.
Toimii muuten, mutta jos on käyttänyt vaalennussuihketta niin sen jälkeen ei todellakaan kannata vaalentaa vaalennusaineella, saattaa tulla ikäviä yllätyksiä.
Itselläni on tuosta myös se Garnierin vaihtoehto. Hukkaa heitettyä rahaa. En ole huomannut mitään vaalentavaa vaikutusta.
Karkkipäivä-blogin Sanni on tehnyt tuosta pari hehkutuspostausta kuvien kera, käy lukasemassa mm. tuolta http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/04/22/halpaa-ja-helppoa-hiustenvaalennusta/