Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15955)

Vierailija
15941/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on Warnerin artisti ja Lina Å promoaa Warnerin artisteja. Ei kai hänen läsnäolonsa Vaasassa sinänsä liity siihen ketkä biisin ovat tehneet?

Vierailija
15942/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heillä siis edelleen sopimus Warnerin kanssa? Luulin (ja muistelen täällä keskustellun) että se loppui viime vuoteen ja Karaokeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15943/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan nähnyt Jakobia ilman telkkaria päässä?

Vierailija
15944/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jonkun tuoreen lentojulkaisun kommenteissa toivoi, että uusi lento/lomabiisi olisi vain kolmen tietyn songwriterin tekemä, ei useamman. Toinen vastasi, että valitettavasti tekijöitä on viisi. Onko kellään mahdollisesti tarkempaa tietoa aiheesta?

Ruotsalaistiimin biisikö siis taas...? No emmehän tietysti tiedä vielä koko biisiä, millainen on, mutta itse niin toivoisin, että tekisivät vaihteeksi ihan omia juttuja... 🤔 Ei nyt tuomita kuitenkaan etukäteen vaan katsotaan. 

tuskinpa Lina Åhman Warnerilta olisi käynyt vain kahvilla poikien kanssa.

Erisukuisten Oh-manien epäsukukokous, ja kaksi muuta koristeena. Näin se varmaan meni. Ei kai siinä muuta tarkoitusta voinut olla. Heillä kun ei varmaan ollut muutakaan tekemistä.

Ja stylisti oli lennätetty Helsingistä varmistamaan, että saadaan edustavia instakuvia Oh-maneista ja kahdesta koristeesta.

Vierailija
15945/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko heillä siis edelleen sopimus Warnerin kanssa? Luulin (ja muistelen täällä keskustellun) että se loppui viime vuoteen ja Karaokeen.

Niin luultiin mutta he ovat jatkaneet yhteistyötä. He ovat olleet tyytyväisiä.

Vierailija
15946/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ovat tosiaan jatkaneet yhteistyötä. https://warnermusic.fi/artistit/#kansainvaliset

Sitä emme tiedä, sisältyykö jatkosopimukseen jotain kappaleentekokiintiöitä BBB-tekijätiimin kanssa vai ei.

Vierailija
15947/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porissa taisi esiintyä ilkosillaan, jos ei muistini petä. Töllö oli kai matkalla Pohjanmaalle vai miten se meni. Minun kannaltani toki logistinen katastrofi, olisihan heillä pitänyt olla kaksi niitä. Tai jos ei mahtunut ilma-alukseen, olisihan sitä voinut hinata perässäkin. Hrrm. Missä päin Kajlandia on virallisten valitusten laatikko?

Vierailija
15948/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ovat tosiaan jatkaneet yhteistyötä. https://warnermusic.fi/artistit/#kansainvaliset

Sitä emme tiedä, sisältyykö jatkosopimukseen jotain kappaleentekokiintiöitä BBB-tekijätiimin kanssa vai ei.

Olen täysin varma että heiltä kysyttiin jossain tämänvuotisessa haastattelussa asiasta ja he sanoivat jatkavansa yhteistyötä ruotsalaisten biisintekijöiden kanssa. He sanoivat haluavansa kehittyä.

Vierailija
15949/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porissa taisi esiintyä ilkosillaan, jos ei muistini petä. Töllö oli kai matkalla Pohjanmaalle vai miten se meni. Minun kannaltani toki logistinen katastrofi, olisihan heillä pitänyt olla kaksi niitä. Tai jos ei mahtunut ilma-alukseen, olisihan sitä voinut hinata perässäkin. Hrrm. Missä päin Kajlandia on virallisten valitusten laatikko?

PostNordissa on varmaan joku loota, siellä konttorin puolella, ei varastossa. Mutta mä luulen, että se on vain beundrarpostia varten.

Vierailija
15950/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minäpä näin KOI:ssa yhdellä katsojalla punaisen monitorin päässä. 

Vierailija
15951/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ymmärrän Ruotsi-yhteistyön säveltämisen osalta. Siinä ne BBB-veikkoset ovat taitavia, ja siitä voi ottaa kyllä oppiakin. Kunhan sävellajit pysyy pääasiassa mollissa. Mutta sanoittajina Kaj'n pojat on sellaisia velhoja, että kaikki mahdollinen ulkopuolinen sörkkiminen heikentää lopputulosta, ei paranna. Summa summarum: toivon, että Kaj pian levittää siipensä ja lentää takaisin kotiin.

Vierailija
15952/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin varma että heiltä kysyttiin jossain tämänvuotisessa haastattelussa asiasta ja he sanoivat jatkavansa yhteistyötä ruotsalaisten biisintekijöiden kanssa. He sanoivat haluavansa kehittyä.

Tavoitteellisten taiteilijoiden puhetta. Halu kehittyä ja mennä eteenpäin. Pieni "huoli" mulla kuitenkin on takaraivossa näistä ruotsalaisista kumppaneista, en ole aivan vakuuttunut.... Mutta yhtä kaikki, pojat päättävät tietenkin itse, minkä suunnan ottavat ja kenen kanssa yhteistyötä tekevät. Minun asiani ei ole asettaa heille rajoja eikä raameja, vaan miettiä, haluanko myös jatkossa seurata heitä tällä musiikillisella matkalla, mihin tie sitten ikinä viekin. Toki koko ihana tähänastinen tuotanto on olemassa eikä katoa mihinkään, vaikka tekisivät tästä eteenpäin mitä tahansa. Siellä on niin paljon rakkaita biisejä, joiden pariin voi palata. 

Vierailija
15953/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä vaan lyö lisää löylyä lauteille (sen sijaan että edes joskus tulisi vähän öljyä kajahtaneiden laineille) julkaisemalla uudelleen stooreissa tämän viimevuotisen aloituksen ja muistuttamalla, että rundi starttaa kahden viikon päästä. Onko sillä muuten mitään virallista nimeä? Edellinen oli Sauna Tour ja sitä edellinen Karar i arbeit.

https://www.instagram.com/p/DKEhL1oKg8V/

Eivätkös he jossain sanoneet, että Sauna Tour ei pääty koskaan.

(CAPTCHA: yksi kaksi kolme!)

Vierailija
15954/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 näyttää olleen pojille huippuvuosi. Mä en ikinä ole nähnyt tällaista versiota Kom ti byinistä enkä myöskään Yolosta, enkä varsinkaan siirtymää niiden välillä. En yhtä ilmeikästä Fabboa enkä näin villiä Daisya, tulee kuuma itsellekin. Ja yleisössä hyppivät ensimmäiset varhaiset kajahtaneet. Historiallinen esiintyminen.

Vierailija
15955/15955 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2017 näyttää olleen pojille huippuvuosi. Mä en ikinä ole nähnyt tällaista versiota Kom ti byinistä enkä myöskään Yolosta, enkä varsinkaan siirtymää niiden välillä. En yhtä ilmeikästä Fabboa enkä näin villiä Daisya, tulee kuuma itsellekin. Ja yleisössä hyppivät ensimmäiset varhaiset kajahtaneet. Historiallinen esiintyminen.

Daisy on tainnut ottaa pari bellyshottia liikaa. Jännä tuo helpottunut hymy, joka Keviniltä aina irtoaa lopuksi.