Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20077)
Vierailija kirjoitti:
KKA:lla ei luultavasti ole ketään, jolle avautua todellisista tunteistaan. Kaapissahan meistäkin suurin osa piilottelee, mutta meillä on sentään tämä ketju ja toisemme. Kuinkahan moni fani astelee Vaasan stadionille mustassa maskissa?
Kaj Korkea-aho on tervetullut tänne meidän joukkoomme. Täältä saa vertaistukea ja tuemme toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Aprillia vai ei, siinä pulma.
Tää oli hauska! Laulaako Jakob tuossa? Yleensä tunnistan hänen äänensä hyvin vaikka osaa kuulostaa toisinaan tosi erilaiselta, mutta tässä en oo ihan varma. Ja kuka sanoo sen systemet-kohdan?
Ja 10.4. mitähän silloin tapahtuu?
KAJ on huomenna Huomenta Suomessa klo 11:30
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, täytyypä katsoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hauska! Laulaako Jakob tuossa? Yleensä tunnistan hänen äänensä hyvin vaikka osaa kuulostaa toisinaan tosi erilaiselta, mutta tässä en oo ihan varma. Ja kuka sanoo sen systemet-kohdan?
Mun mielestä Jakob laulaa, mutta en osaa sanoa kuka sanoo systemet.
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin pitkästä aikaan tämän Kaj haastattelee Kaj'ta -videon. En ollut ollenkaan muistanut tai kiinnittänyt huomiota siihen, että Kaj Korkea-aho on siis dissannut Kaj'ta podissaan jo kymmenen vuotta (tai ehkä kauemminkin). Poikien olisi tosiaan kannattanut mieluummin valita bändinsä nimeksi Lasse Eriksson...
Kiitos tästä linkistä. Olin katsonut tämän aikaisemminkin ainakin kerran, mutta en pitkään aikaan.
Tämä on oikein hyvä ja kiinnostava haastattelu. Haastattelijalla on hyviä kysymyksiä ja taustatietoa.
Kaj Korkea-aho tosiaan närästi jo silloin. Nythän hän ei varsinaisesti ole dissannut vaan päinvastoin kehui Mello-esiintymistä. Mutta paljastui, että hän ei ymmärrä kaikilta osin mistä suosiossa on kyse.
Nyt on muuten Kaj&Ted podista julkaistu uusi jakso. Siellä on kuulemma juttua Hallnin kuvauksista. Pitää kuunnella se seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sanoisin Jakobin laulajaksi. Systemet saattaisi olla Kevin, mutta on niin käsitelty ääni, että vaikea sanoa varmaksi.
Ulkomusiikillisella päättelyllä kuitenkin olen melko varma Kevinistä. Kevin on se porukan musikaalisin ja Axel asuu Vaasassa. Eli todennäköistä, että Jakob ja Kevin ovat tehneet tuon nopeasti ilman, että Axel on ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sanoisin Jakobin laulajaksi. Systemet saattaisi olla Kevin, mutta on niin käsitelty ääni, että vaikea sanoa varmaksi.
Ulkomusiikillisella päättelyllä kuitenkin olen melko varma Kevinistä. Kevin on se porukan musikaalisin ja Axel asuu Vaasassa. Eli todennäköistä, että Jakob ja Kevin ovat tehneet tuon nopeasti ilman, että Axel on ollut paikalla.
Munkin mielestä Jakob laulaa, vai onko se sittenkin Tommy? Sanoitus vivahtaa hieman Vörjeansmaiseen suuntaan... Jos se on vihje että se onkin Vörjeans joka julkaisee uuden biisin.
(Tuskin, mutta saahan sitä spekuloida...)
Mä en kuule biisissä muuta kuin Jakobin ääntä, mun mielestä hän sanoo myös systems-sanan. Mutta mun homekorviin ei tietenkään kannata luottaa. Joka tapauksessa loistava kappale. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä Jakob laulaa, vai onko se sittenkin Tommy? Sanoitus vivahtaa hieman Vörjeansmaiseen suuntaan... Jos se on vihje että se onkin Vörjeans joka julkaisee uuden biisin.
(Tuskin, mutta saahan sitä spekuloida...)
Samaa mieltä sanoituksesta ja toivoisin kovasti Vörjeansiltä uutta materiaalia. Laulaja vaan ei mielestäni kuulosta Tommylta. En kuule äänessä sellaista uhoavaa raggaria. Tämä kuulostaa enemmän sellaiselta yksinkertaisen lakoniselta tyypiltä. Joku hahmo tulee mieleen, mutta en saa päähäni kuka se voisi olla. Joku sen tyyppinen, joka heitti Keviniä näkkileivällä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, jos joku joka pystyy lähetyksen katsomaan suorana kertoisi tänne, että mistä on kyse.
Mua naurattaa tänä aamuna kovasti tämä klippi. Näin tämän pari viikkoa sitten ja saattoi olla täälläkin, mutta linkkaan nyt kuitenkin. Erityisesti naurattaa tuo ennen Melloa kuvattu kohta, jossa harjoittelevat tv-haastattelua varten.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa tänä aamuna kovasti tämä klippi. Näin tämän pari viikkoa sitten ja saattoi olla täälläkin, mutta linkkaan nyt kuitenkin. Erityisesti naurattaa tuo ennen Melloa kuvattu kohta, jossa harjoittelevat tv-haastattelua varten.
Väärä klippi. Tulisikohan nyt oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, jos joku joka pystyy lähetyksen katsomaan suorana kertoisi tänne, että mistä on kyse.
MInä voin tulla kertomaan. Muutenkin ajattelin, että siitä varmaan tulee jotain kommentoitavaa.
Ilman muuta raportoidaan Huomenta Suomen juttu tänne, kuinka edes voisimme olla raportoimatta?!?!
Vierailija kirjoitti:
Felicia valittaa epätoivoisena Tiktokissa, että Jakobin ehdotuksen jälkeen kaikki vaativat häntä vaihtamaan laulukieleksi ruotsin...
KAJ:n versio on parempi kuin Felician.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuule biisissä muuta kuin Jakobin ääntä, mun mielestä hän sanoo myös systems-sanan. Mutta mun homekorviin ei tietenkään kannata luottaa. Joka tapauksessa loistava kappale. :)
Mutta eikös tuo kappale ole vitsillä tehty "käännös" Felician Euroviisukappaleesta? Eikä mikään Kaj'n oma biisi?
Mulla oli nuorena (siinä kivikauden ja rautakauden vaihteen tietämillä) poikaystävä, joka oli luonteeltaan juuri yhtä hilpeä kuin Jakob, sai aiheen nauruun pienimmästäkin yllykkeestä ja hekottaessaan paukutti käsiään yhteen täsmälleen kuin Jakob. Tulee aina ihana flashback kun näen tuon eleen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tuo kappale ole vitsillä tehty "käännös" Felician Euroviisukappaleesta? Eikä mikään Kaj'n oma biisi?
Joo kyllä. Mutta on ajateltu, että he sillä kuitenkin vihjaavat jotain omasta uudesta materiaalistaan, joka julkaistaisiin 10.4.
Siltähän se nyt vaikuttaa🎉