Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (14111)
Vierailija kirjoitti:
Mutta pääsikö Kevin tänäkään vuonna Vasaloppetiin?
Mietin itse asiassa juuri samaa. Katsoin lähtölistaa ja en löytänyt hänen nimeään sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin itse asiassa juuri samaa. Katsoin lähtölistaa ja en löytänyt hänen nimeään sieltä.
Voi ei :(
Mutta ihailtavaa KAJahtuneisuutta asiaan perehtyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ylesummerin instassa traumavideon kuvauksista mm. tämä https://www.instagram.com/p/DVVZaV4lA5S/?hl=fi
Nämä tanssijat on tietysti Summerille keskiössä, sehän on lapsille ja nuorille tarkoitettu ohjelma. Kaj'kin jossain haastattelussaan sanoi jotain tyyliin että he ovat saaneet kunnian "päästä mukaan" tanssivideolle, joka esitetään UMK:ssa.
Mun on pakko myöntää, että mä en oikein edes noteerannut tanssijoita videota katsoessani, eikä ehkä moni muukaan. Huomio oli ihan muualla. Mutta Kaj'lta ehdottomasti hieno asenne: pienet tanssijat on tähtiä ja he itse sivuosassa.
Eikö se silti saa kiinnostaa jos on kiinnostunut KAJ'sta? Anteeksi linkki.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hänellä ole kotona melkoinen vasaloppet.
Tälläinen herkkupala oli jaettu faniryhmässä. Netti on pohjaton.
Mikäköhän on hitauden maailmanennätys?
Yksi ehdokas siihen olisi:
Minulle sytytti vasta eilen, mistä yhtyeen nimi tulee!
En ollut aikaisemmin erityisemmin pohtinut sitä, ajattelin jotenkin vaan että ovat vaan ottaneet jonkun miesnimen yhtyeensä nimeksi, jonkun ruotsinsuomalaisen nimen siis. Ja nyt sitten välähti ihan ilman aktiivista ajattelua.
Että tällaista :)
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen herkkupala oli jaettu faniryhmässä. Netti on pohjaton.
Strömsö-ohjelman filosofia kiteytettynä puoleentoista minuuttiin, KAJ-twistillä totta kaj: "I kväll får ingenting gå fel" - ja heti seuraavaksi Jakobin mikki ei (muka) toimi. Nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sytytti vasta eilen, mistä yhtyeen nimi tulee!En ollut aikaisemmin erityisemmin pohtinut sitä, ajattelin jotenkin vaan että ovat vaan ottaneet jonkun miesnimen yhtyeensä nimeksi, jonkun ruotsinsuomalaisen nimen siis. Ja nyt sitten välähti ihan ilman aktiivista ajattelua.
Minulla on ollut työkaveri joka oli 30+, kun hänelle selvisi, että miksi sanotaan N-Y-T-nyt, kun lähdetään juoksemaan kilpaa :)
Vierailija kirjoitti:
Minulle sytytti vasta eilen, mistä yhtyeen nimi tulee!En ollut aikaisemmin erityisemmin pohtinut sitä, ajattelin jotenkin vaan että ovat vaan ottaneet jonkun miesnimen yhtyeensä nimeksi, jonkun ruotsinsuomalaisen nimen siis. Ja nyt sitten välähti ihan ilman aktiivista ajattelua.
Voin myös osallistua tähän kilpailuun. KAJ-nimi minulle tuli kyllä selväksi jo aikaisessa vaiheessa viime keväänä kun tuntui että jokaisessa mello- tai viisuhaastattelussa oli aiheena yhtyeen nimi ja saunavinkit.
Botnia Paradisen sen sijaan sain katsoa useamman kerran ennen kuin juoni avautui. Ensimmäisellä katselukerralla luulin, että koko ajan oltiin samalla risteilyllä. Toisella kerralla aloin vähän ihmettelemään ajan kulumista. Mutta vielä toisellakaan kerralla en tajunnut miksi Jakobilla oli lopussa peruukki.
Kun olen näin hidasälyinen mietin vaan paljonko minulla menee ohi kaikista muista esityksistä, jotka katson perunteiseen tyyliin vain kerran.
Pitääkin muuten varmaan ostaa Änglagårdiinkin toinen lippu.
"Mikäköhän on hitauden maailmanennätys? Yksi ehdokas siihen olisi: Minulle sytytti vasta eilen, mistä yhtyeen nimi tulee! En ollut aikaisemmin erityisemmin pohtinut sitä, ajattelin jotenkin vaan että ovat vaan ottaneet jonkun miesnimen yhtyeensä nimeksi, jonkun ruotsinsuomalaisen nimen siis. Ja nyt sitten välähti ihan ilman aktiivista ajattelua. Että tällaista :)"
KIITOS KIITOS KIITOS! :D Pelastit mun päivän, viikon ja loppuelämän. Mä olen luullut olevani hitaan sytytyksen ylivoimainen maailmanmestari. Ihana saada samaan kategoriaan kuuluva kohtalotoveri, ja mikä parasta, kajahtanut sellainen!
Nuo traumaversion sanat on kyllä hauskat, nyt kun oon kuunnellut ne oikein tarkasti ja lukenut läpi. Mun suosikkokohtia on Jakobin osuudesta "pack kavajan" ja "Sjung na liti på SVT", sekä Keviniltä se tiktok-dans, joka oivaltavasti samassa kohdassa kuin alkuperäisten sanojen tick-tick-tack, ja tietty tunteella lausuttu fy fan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo traumaversion sanat on kyllä hauskat, nyt kun oon kuunnellut ne oikein tarkasti ja lukenut läpi. Mun suosikkokohtia on Jakobin osuudesta "pack kavajan" ja "Sjung na liti på SVT", sekä Keviniltä se tiktok-dans, joka oivaltavasti samassa kohdassa kuin alkuperäisten sanojen tick-tick-tack, ja tietty tunteella lausuttu fy fan.
Liti on uusi suosikkisanani. Sehän on myös Paavos parkbrössä (ensam e man litin). Se on hyvin kuvaava ja herttaisempi kuin liten.
FB:ssä sanottiin, että KAJ olisi tänään Sverige livessä SVT:llä. Sivulla on ristiriitaista tietoa näkyvyydestä, mutta saattaa olla, että sen voi katsoa suorana ulkomailla mutta ei enää jälkeen päin. Eiköhän sen joku kuitenkin tallenna ja jaa johonkin kanavaan. LÄhetys alkaa klo 17 ja jatkunee 3,5 h.
Ovatkohan tuolla SVT:llä ihan livenä paikan päällä vai vaan videoyhteydellä mukana...? On kuulemma sanottu näin, että "Humorgruppen KAJ medverkar...". Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan tuolla SVT:llä ihan livenä paikan päällä vai vaan videoyhteydellä mukana...? On kuulemma sanottu näin, että "Humorgruppen KAJ medverkar...". Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa.
He ovat sanoneet että heillä on tällä viikolla Ruotsi-viikko. Uskon, että ovat livenä paikalla. Keskiviikkona on sen perjantai-iltana esitettävän keskusteluohjelman kuvaukset, lauantaina mello-finaali ja jossain luki, että he olisivat myös sunnuntaina aamutv:ssä.
Joku oli tietävinään, että SVT Playsta tuo SVT Live ohjelma olisi nähtävissä tallenteena myös jälkikäteen. Ja voisin kuvitella, että tuon tallenteen pystyisi katsomaan vähintään VPN-yhteydellä. Mutta voisi tosiaan olettaa, että aika pian joku jakaa myös Youtubeen, yleensähän näin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli tietävinään, että SVT Playsta tuo SVT Live ohjelma olisi nähtävissä tallenteena myös jälkikäteen. Ja voisin kuvitella, että tuon tallenteen pystyisi katsomaan vähintään VPN-yhteydellä. Mutta voisi tosiaan olettaa, että aika pian joku jakaa myös Youtubeen, yleensähän näin tapahtuu.
Minä ainakin pystyn katsomaan SVT Playsta vanhempia SVT Live ohjelmia. En sitten tiedä pystynkö kaikkia niistä näkemään. Tässä on ilmeisesti kyseessä sellainen lyhyt 10 minuutin tai vastaavan pätkä jossain kohtaa lähetystä. Varmaan se tulee myös Youtubeen.
Mutta se perjantain keskusteluohjelma on superkiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat sanoneet että heillä on tällä viikolla Ruotsi-viikko. Uskon, että ovat livenä paikalla. Keskiviikkona on sen perjantai-iltana esitettävän keskusteluohjelman kuvaukset, lauantaina mello-finaali ja jossain luki, että he olisivat myös sunnuntaina aamutv:ssä.
Olisi outoa jos olisivat sunnuntaina aamutv-ssä. Sehän kuuluu jo uudelle Mello-voittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva kuulla, että kaikkea seurattavaa heiltä tulossa. Harmi etten pysty livenä tänään katsomaan tuota tämänpäiväistä, joten toivottavasti voi katsoa jälkikäteen tai sitten joku laittaa youtubeen. Tietääkö joku mikä se perjantain keskusteluohjelma on, ja pystyykö sitä katsomaan suomesta?