Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20046)
Sverige live ei onnistu ainakaan suorana vaikka on App ja SVT-tili. Odotellaan sitten rauhassa, että joku ystävällinen sielu jakaa Youtubeen. Carina Bergfeldt nyt joka tapauksessa näkyy. Hänellä on yleensä useita vieraita, toivotaan, että 3 x KAJ täyttää ohjelman kiintiön😜.
Tillsammans följer vi KAJ ryhmässä oli tieto (peräisin KAJ'n instasta ilmeisesti) että KAJ on Sverige Live ohjelmassa n. 18.45 Ruotsin aikaa.
Jos on käytössä VPN niin pitäisi käsittääkseni onnistua katsella, kunhan palvelimeksi valitsee Ruotsissa sijaitsevan palvelimen.
Axelilla ei ole enää partaa. Damn.
Vierailija kirjoitti:
Axelilla ei ole enää partaa. Damn.
Tulin just sanomaan samaa! Se sänki puki Axelia. Mä kun odotin, että meinaa kesäksi kasvattaa ZZ Top -parran.
Niin, eivätkös he luvanneet enemmän partaa Vaasan stadionkonserttiin...?
Vierailija kirjoitti:
Niin, eivätkös he luvanneet enemmän partaa Vaasan stadionkonserttiin...?
Lupasivat! Reklamaation paikka, jos ei ole stadionilla partaa!
En pääse vielä itse katsomaan, mutta linkkasin silti jo teille.
Ylen Vegatoppenin viikkoäänestys vielä vähän aikaa auki:
Vierailija kirjoitti:
En pääse vielä itse katsomaan, mutta linkkasin silti jo teille.
Tää oli kiva haastattelu, ja hienoa että tuli näin nopeasti tubeen. Ihan kaikkea en vielä ymmärtänyt, sen naishaastattelijan puhe oli aika vaikeaselkoista ja mies vielä puhui samaan aikaan puhelimessa kun katsoin tätä, mutta pitää katsoa sitten paremmassa rauhassa uudestaan. Mutta mielenkiintoista sitten lauantaina nähdä millainen melloesitys heillä on.
Tässä eilisen haastattelu englanniksi tekstitettynä, kiitokset käyttäjälle Frida!
Grim tarttui heti Trauma-versioon Patreonissa. Hän on aivan myyty. Hän ihailee KAJ'n kykyä parodioida itseään ja nauttii kaikista pienistä ilmeistä. Hän sanoi, että odottaa innolla uutta musiikkia.
Hänen reaktionsa Liekinheittimeen on myös Youtubessa. Myönteinen sekin.
Vierailija kirjoitti:
Grim tarttui heti Trauma-versioon Patreonissa. Hän on aivan myyty. Hän ihailee KAJ'n kykyä parodioida itseään ja nauttii kaikista pienistä ilmeistä. Hän sanoi, että odottaa innolla uutta musiikkia.
Hänen reaktionsa Liekinheittimeen on myös Youtubessa. Myönteinen sekin.
Ai niin, hän lupasi Trauma-versionkin Youtubeen muutaman päivn päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä eilisen haastattelu englanniksi tekstitettynä, kiitokset käyttäjälle Frida!
Minunkin mielestäni naishaastattelun puhetyyli oli aika hankala. Ja mikä mahtoikaan olla se ensimmäinen kysymys - jotain keittiötyövälineisiin liittyvää (?)
Katson töiden jälkeen englanninkielisten käännösten kanssa ja tulen viisaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni naishaastattelun puhetyyli oli aika hankala. Ja mikä mahtoikaan olla se ensimmäinen kysymys - jotain keittiötyövälineisiin liittyvää (?)
Katson töiden jälkeen englanninkielisten käännösten kanssa ja tulen viisaammaksi.
Sarah Abedi on skoonelainen ja siellä puhutaan noin. En ihan ymmärrä miksi hän kysyy kuinka usein he öljyävät puulusikkansa, mutta Kevin sanoo öljynneensä keittiön työtason pari viikkoa sitten. Ja sitten tulee jotain tiskikoneesta. Tämä ei ihan auennut.
Mua hämmensi kun näkemässäni klipissä Axel avasi suunsa ensimmäisenä ja sieltä tulikin riikinruotsihkoa. Ihan kuin joku olisi lähettänyt tuonne lähetykseen kopion.
En nyt haluaisi kiusata ketään salaliittoteorioilla, mutta tiedätte kyllä mitä tämä merkitsee.
Sverige live -ohjelmassa oli eilen ennen KAJ'ta joku siivous/kodinhoitoteema, ja siinä studiovieras ilmeisesti opasti keittiötyövälineiden huoltoa. Hioi puista soppakauhaa hiekkapaperilla (?) ja öljysi sitten perään. Jotain tällaista siinä tehtiin. Katsoin vain sivusilmällä. KAJ'n haastattelu tuli sitten heti tämän perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarah Abedi on skoonelainen ja siellä puhutaan noin. En ihan ymmärrä miksi hän kysyy kuinka usein he öljyävät puulusikkansa, mutta Kevin sanoo öljynneensä keittiön työtason pari viikkoa sitten. Ja sitten tulee jotain tiskikoneesta. Tämä ei ihan auennut.
Anteeksi, olin huolimaton, häänen nimensä on Farah Abadi.
Vierailija kirjoitti:
Sverige live -ohjelmassa oli eilen ennen KAJ'ta joku siivous/kodinhoitoteema, ja siinä studiovieras ilmeisesti opasti keittiötyövälineiden huoltoa. Hioi puista soppakauhaa hiekkapaperilla (?) ja öljysi sitten perään. Jotain tällaista siinä tehtiin. Katsoin vain sivusilmällä. KAJ'n haastattelu tuli sitten heti tämän perään.
Kiitos, tämä haastattelua edeltävä siivousteema selittikin sen haastattelun avauksen.
Olin kyllä ihmeissäni, että mitä nyt en ymmärrä kun puhutaan puukauhoista ja tasojen öljyämisestä. Ajattelin jopa, että onko tässä joku kaksoismerkitys KAJ:n tapaan.
https://www.svtplay.se/carina-bergfeldt
Luulen että voi katsoa Suomesta