Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13612)
Kalifornialaiset saattaa olla yllättävän kestävää porukkaa, ainakin kajahtaneet kalifornialaiset. Mä kävin kerran kurkkaamassa sen vuokramökkinä nykyään toimivan Axelin vanhan mummolan sivuja. Yksi asiakaspalaute viime marraskuulta oli juurikin kalifornialaiselta asiakkaalta. Joka oli kaikesta aivan haltioissaan: niin upea mummonmökki, niin hienoja paikkoja Palvis ja Vöyri, niin loistava reissu, ja hän tulee varmasti uudestaankin.
Mä kannatan lämpimästi kotimaanmatkailua mutta kun mietin marraskuista Pohjanmaata lomakohteena... Toki kajahtaminen näyttää maailman aivan uudenlaisessa valossa.
Onhan marraskuisessa Pohjanmaassa varmasti eksotiikkaa kalifornialaiselle. 🌴
Lippuja vielä vaikka kuinka paljon jäljellä, vain Vip paikat myyty, mitä täällä höpötellään.
Toki on lippuja paljon jäljelläkin. Mutta A1-A2-katsomoissa enää yksi vapaa paikka, A5-A6-katsomoissa samoin enää yksi paikka myynnissä. A3-A4-katsomoissa viisi paikkaa, B2-katsomossa muutama, C2-katsomossa kolme, C1- ja C3-katsomossa joku kymmen. Että aika paljon on jo myytykin. Permannolla eli kentällä epäilemättä vielä hyvin tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Toki on lippuja paljon jäljelläkin. Mutta A1-A2-katsomoissa enää yksi vapaa paikka, A5-A6-katsomoissa samoin enää yksi paikka myynnissä. A3-A4-katsomoissa viisi paikkaa, B2-katsomossa muutama, C2-katsomossa kolme, C1- ja C3-katsomossa joku kymmen. Että aika paljon on jo myytykin. Permannolla eli kentällä epäilemättä vielä hyvin tilaa.
Mietin että heillä olisi kannattanut olla enemmän istumapaikkoja. Tosin ei kai niitä tuolle stadionille enempää saanut.
Permanto tuskin menee täyteen kovin kauan ennen konserttia. Koi:ssakin muistaakseni ainakin parhaat istumapaikat oli loppuunmyyty aika nopeasti, mutta permannolle olisi saanut lippuja vielä hyvin lähelläkin konserttia. United stagen edustaja kertoi haastattelussa Koi-viikon olisiko ollut keskiviikkona, että vielä oli 300-400 lippua silloin jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Kalifornialaiset saattaa olla yllättävän kestävää porukkaa, ainakin kajahtaneet kalifornialaiset. Mä kävin kerran kurkkaamassa sen vuokramökkinä nykyään toimivan Axelin vanhan mummolan sivuja. Yksi asiakaspalaute viime marraskuulta oli juurikin kalifornialaiselta asiakkaalta. Joka oli kaikesta aivan haltioissaan: niin upea mummonmökki, niin hienoja paikkoja Palvis ja Vöyri, niin loistava reissu, ja hän tulee varmasti uudestaankin.
Mä kannatan lämpimästi kotimaanmatkailua mutta kun mietin marraskuista Pohjanmaata lomakohteena... Toki kajahtaminen näyttää maailman aivan uudenlaisessa valossa.
Kajahtaneet eivät vaikuta sokerista tehdyille. Toistuvasti tuntuu siltä, että tän porukan fanit ovat keskimääräistä kestävämpää porukkaa. Ihan sama missä esiintyvät ja mikä keli, aina osa reissaa ties kuinka vaikean matkan päästä ja säästä tai mistään ei valiteta ikinä. Jotain KAJ'ssa on mikä vetoaa oman elämänsä hiljaisiin sisseihin.
Vierailija kirjoitti:
Permanto tuskin menee täyteen kovin kauan ennen konserttia. Koi:ssakin muistaakseni ainakin parhaat istumapaikat oli loppuunmyyty aika nopeasti, mutta permannolle olisi saanut lippuja vielä hyvin lähelläkin konserttia. United stagen edustaja kertoi haastattelussa Koi-viikon olisiko ollut keskiviikkona, että vielä oli 300-400 lippua silloin jäljellä.
Monissa konserteissa permanto täyttyy ensin. Esim. tänään olisin halunnut ostaa permantopaikat Kuumaan jäähallikonserttiin, mutta se oli loppuunmyyty ennen istumakatsomoita. Samoin olen kuullut joistakin muistakin suosittujen suomalaisten artistien konserteista, että jotkut ovat joutuneet tyytymään istumapaikkoihin, kun permanto on tullut heti täyteen.
KAJ:lla vaikuttaa olevan päinvastoin.
Kyllä ne Vaasan stadikan kaikki sellaiset istumapaikat on myynnissä, joilta suinkin näkee lavalle. Lyhyiltä sivuilta vain jotkut äärimmäiset kulmapaikat näkyy jätetyn myynnin ulkopuolelle, niistä ei ilmeisesti ole näkyvyyttä. Joten käytännön syistä siellä on enemmän seisomapaikkoja tarjolla kuin istumapaikkoja. Mutta uusyleisö ja uusfanithan kyllä suosivatkin sitä lavan edustan seisomakatsomoa.
Mä ostin istumapaikan, koska olen suht lyhyt enkä luultavasti olisi menossa heti porttien avautuessa 4 h ennen konserttia. Joten ihan eteen en pääsisi kuitenkaan ja huonolla tuurilla eteen sattuu pitkiä ihmisiä. Toivottavasti istumapaikoilla otetaan muut huomioon eikä nousta tanssimaan peittäen takanaistuvien näkyvyyden. Noh, varmuuden vuoksi ostin lipun istumakatsomon eturivistä ja istun kiltisti alas, paitsi loppukiitoksissa 😇
Samoin ostin istumapaikat meidän seurueelle. Mä en huonoselkäisenä ikäihmisenä harmittavasti enää jaksa seistä tuntikaupalla, vaikka kuinka haluaisin, ja nuoremmat sitten solidaarisina tuli suosiolla mun seurakseni istuskelemaan. Mutta ei se hauskanpito yleisössä ei ole asennosta vaan asenteesta kiinni. :)
https://www.instagram.com/p/DUyrV2Vimzc/
Mä näen jo sieluni silmillä, mitä ne Kaj'n filippiiniläiset, kenialaiset ja kalifornialaiset fanit miettii suomalaisesta ulkoilmakonsertista. Mutta sisulla prkl, havuja!