Onko KAJ yhden hitin ihme?
Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua
Kommentit (13584)
Täällä myös yksi lipputilanteen seuraaja. Siis aivan hulluahan tämä on. Monta kertaa päivässä pitää käydä katsomassa, miten homma etenee. Varsinainen addiktio tämäkin 😊. Ja mä olen aivan samanlainen kuin joku juuri taisi kirjoittaa, että niin valtavasti koko sydämestäni toivon näille sympaattisille pojille kaikkea mahdollista hyvää, mihin he sitten ryhtyvätkin ja mitä ikinä tekevät. He ovat niin sen ansainneet. Toivottavasti stadion myydään täyteen. Siellä tulee olemaan aivan huipputunnelma!
Vierailija kirjoitti:
Lipunmyynti Vaasaan etenee. Nyt on ensimmäinen katsomosektori myyty loppuun ja väri vaihtunut punaiseksi. Joo, olen ylikajahtanut seuraaja, mutta toivon niin kovasti näille pojille kajkkea hyvää ja menestystä (ikään kuin he eivät ilman mun toiveitanikin pärjäisi loistavasti).
Mistä seuraat noin tarkasti noita värejä?
^ Täältä ainakin mä näen nuo värit: https://www.netticket.fi/product_info.php?products_id=546783
Vierailija kirjoitti:
Ei liity suoranaisesti KAJ'hin, mutta Mellofinaalissa kolmanneksi sijoittunut ja tänäkin vuonna mukana oleva Greczula ja Mellojuontajana toiminut Keyyo ovat uusi pari. Onnea heille.
Missähän he ovat tavanneet...? Siis Melloissa tietty ainakin, mutta sen jälkeen?
Mäkin olen seurannut lipunmyynnin etenemistä. 😁 Harmi kun permanto on vain yksi iso massa, josta ei tiedä kuinka paljon jo myynyt. Vois näkyä jotkut prosentit siinä...