Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (15438)
Moves like summeri tanssijat ovat esiintyneet musiikkivideossa, joka tullaan esittämään UMK-finaalissa. Nyt summeri julkaisi instagram tililleen videon jossa juontaja pyytää arvaamaan musiikkivideon artistin ja sanoo hänellä olevan "asianmukaiset" vaatteet päällään. Päällään hänellä on hyvin KAJ-tyylinen puku. Olisiko KAJ'n rooli UMK:ssa esiintyä tällä musiikkivideolla?
Vierailija kirjoitti:
Moves like summeri tanssijat ovat esiintyneet musiikkivideossa, joka tullaan esittämään UMK-finaalissa. Nyt summeri julkaisi instagram tililleen videon jossa juontaja pyytää arvaamaan musiikkivideon artistin ja sanoo hänellä olevan "asianmukaiset" vaatteet päällään. Päällään hänellä on hyvin KAJ-tyylinen puku. Olisiko KAJ'n rooli UMK:ssa esiintyä tällä musiikkivideolla?
Mun arvaus tuon UMK:n instan teaserin ja kuvailun että joku Euroviisu-ilmiö tulee kertomaan tarinansa viisujen kulissien takaa on, että ovat tehneet Bara bada bastuun uudet viisukokemuksesta kertovat sanat ja siihen tulee musiikkivideo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun arvaus tuon UMK:n instan teaserin ja kuvailun että joku Euroviisu-ilmiö tulee kertomaan tarinansa viisujen kulissien takaa on, että ovat tehneet Bara bada bastuun uudet viisukokemuksesta kertovat sanat ja siihen tulee musiikkivideo
Tää oliskin aika hauska!
Oma veikkaukseni on ihan uusi biisi nimeltään 1, 2, 3, Trauma. Jonka ensiesitys nähdään Melloissa ja musiikkivideo UMK:ssa.
Nyt on UMK:n instassa kolme puku päällä kävelevää herrasmiestä. Kovin tutuilta näytti nuo sääret.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on UMK:n instassa kolme puku päällä kävelevää herrasmiestä. Kovin tutuilta näytti nuo sääret.
Mutta mihin liittyy hevonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet puvut ainakin on. Tosiaan, mikä toi hevonen on.... Täähän menee mielen kiintoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mysteeriä ja päivämääräkin on vaihtunut. Nyt 12.2. ja aiemmin oli 13.2.
Arvaatteko kuka kukakin on? Minä veikkaan että harmaa on Kevin, sininen Jakob ja vihreä Axel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mysteeriä ja päivämääräkin on vaihtunut. Nyt 12.2. ja aiemmin oli 13.2.
Arvaatteko kuka kukakin on? Minä veikkaan että harmaa on Kevin, sininen Jakob ja vihreä Axel.
Samat veikkaukset. Tosin vaati useamman katselukerran, että voi olla ihan varma.
Laitanpa taas linkin, niin ei tarvitse etsiä housuherroja...
Sama veikkaus noista kolmesta herrasmiehestä.
Some-maailma mulle niin vierasta, että vasta vähän aikaa sitten mulle valkeni, että julkisia instatilejä, postauksia ja stooreja pääsee katsomaan erilaisten verkkosovellusten ja verkkopalvelujen avulla. Ei tarvitse itsellä olla omaa tiliä ollenkaan. Pääsinpä nyt sitten katsomaan näitä UMK-postauksia minäkin.
Tässä myös yllä mainittu juontaja (Kaj-)puku päällä. Yle Summeri -nimisen instagram-tilin julkaisu.
Kevinin ainakin tunnistaa heti, hän on ensimmäisenä ihan selkeästi. Minäkin yhdyn siihen mielipiteeseen, että sininen on Jakob ja vihreä Axel. Minä jostain syystä erotin Jakobin ja Axelin parhaiten käsien perusteella :D
Jakobista puheenollen, Tillsammans följer vi KAJ ryhmään on joku linkittänyt hienon mustavalkoisen kuvan Jakobista. En tiedä onko tuo kuva KOIsta, mutta hieno on mielestäni, huh.
Mielenkiintoista. Maanantain videossa päivänä oli mainittu 13.2. (Eli perjantai), mutta tuossa tämän päivän videossa päivänä mainitaan 12.2. Eli huominen. Onkohan tuo 12.2. Virhe vai onkohan jotain tapahtumassa kumpanakin päivänä? Molemmat selkeästi KAJ'hin ja tähän Moves like summeriin liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Maanantain videossa päivänä oli mainittu 13.2. (Eli perjantai), mutta tuossa tämän päivän videossa päivänä mainitaan 12.2. Eli huominen. Onkohan tuo 12.2. Virhe vai onkohan jotain tapahtumassa kumpanakin päivänä? Molemmat selkeästi KAJ'hin ja tähän Moves like summeriin liittyy.
Tuntuu olevan enemmänkin sekaannuksia päivämäärien kanssa, kun Vaasan keikan promovideossakin on vaihdettu päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kevinin ainakin tunnistaa heti, hän on ensimmäisenä ihan selkeästi. Minäkin yhdyn siihen mielipiteeseen, että sininen on Jakob ja vihreä Axel. Minä jostain syystä erotin Jakobin ja Axelin parhaiten käsien perusteella :D
Takin mallista tunnistaa myös. Axelilla jostain syystä tuollainen vähän erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takin mallista tunnistaa myös. Axelilla jostain syystä tuollainen vähän erilainen.
Minusta Jakob oli helpoin tunnistaa kävelytyylistä (ja reisistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan enemmänkin sekaannuksia päivämäärien kanssa, kun Vaasan keikan promovideossakin on vaihdettu päivä.
Sama henkilö tuskin kuitenkaan näiden sekaannuksien takana, kun tuo Vaasan keikan promovideo on KAJ'n oman tiimin tekemä, UMK video sitten taas tietysti UMK-tiimin tuotoksia.