Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13311)

Vierailija
13301/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuonne on päästävä! Se on minulle taas budjettikysymys, mutta toisaalta niin se oli KAJ On Ice -keikan kohdallakin ja kaikki onnistui. Varaa vaan junamatkat 2-3 kk ennen tapahtumaa niin saa tosi edullisesti. Majoitus pitää miettiä vielä ja vertailla hinnat. Lippuja varmasti riittää, eli uskon saavani sen vaikka en heti myyntipäivänä sitä pysty ostamaan :D  Permantolippuja tosiaan oli jäähallikeikallekin vielä juuri ennen keikkaa myynnissä. Tuleepahan käytyä Vaasassakin ensimmäistä kertaa. 

Minulla ei muuten ole kokemusta keikoilta juuri muutoin kuin permantokatsomosta. Jos menisi istumakatsomoon lähelle lavaa (jos saa lipun siihen kohdalle), niin miten keikkakokemus eroaa permannosta, osaako joku kuvailla? Vai menenkö vaan tutun kokemuksen mukaan? Tykkään nähdä artistin läheltä lavaa, jos on kyseessä itselleni tärkeä keikka. Noin muutoin ei niin väliä ja voisi istua kauempanakin.

Vierailija
13302/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se promoklippi. Meir skägg toden totta. Selvästi edelleen tuunattu versio siitä Eloveena-Axelista. Mä veikkaan, että Jakob pimeinä yön tunteina lannoittaa kiivaasti omia leukapieliään kasvattaakseen vähän sänkeä sinnekin, niin komealta tämä Axel näyttää.

https://www.tiktok.com/@humorgruppen.kaj/video/7605301575241960726?lang…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13303/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se promoklippi. Meir skägg toden totta. Selvästi edelleen tuunattu versio siitä Eloveena-Axelista. Mä veikkaan, että Jakob pimeinä yön tunteina lannoittaa kiivaasti omia leukapieliään kasvattaakseen vähän sänkeä sinnekin, niin komealta tämä Axel näyttää.

https://www.tiktok.com/@humorgruppen.kaj/video/7605301575241960726?lang…

Jakob on kertonut, että hänellä kasvaa parta vain leuan alla, eli aika tavalla saa lannoitusta tehdä.

Huvittaa videon korjattu päivämäärä :D 

Vierailija
13304/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson täällä olympialaisten jäätanssikilpailua, ja selostaja juuri ylisti yhtä kilpailijaa. "Hän voisi tanssia vaikka puhelinluetteloa, ja sekin olisi mielenkiintoista."  Hih.

Selostaja lienee siis KAJ-fani 😄

Sry nyt meni multa ohi. Voisiko joku avata tuota? 

Vierailija
13305/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla ei muuten ole kokemusta keikoilta juuri muutoin kuin permantokatsomosta. Jos menisi istumakatsomoon lähelle lavaa (jos saa lipun siihen kohdalle), niin miten keikkakokemus eroaa permannosta, osaako joku kuvailla? Vai menenkö vaan tutun kokemuksen mukaan? Tykkään nähdä artistin läheltä lavaa, jos on kyseessä itselleni tärkeä keikka. Noin muutoin ei niin väliä ja voisi istua kauempanakin."

Mä en mene KAJ'n keikalle enää muualle kuin permantokatsomoon, jos vain voin valita, ja niin kauan kuin pystyn seisomaan. Kahdella parin-kolmen tuhannen ihmisen keikalla olleena ainakin oma kokemus on ollut se, että tunnelma lähellä lavaa ( tosin en ollut ihan eturivissä) on aivan huikea. Ihmiset laulaa ja tanssii ja on täysillä mukana. Ja mä haluan nähdä myös poikien ilmeet ja eleet mahdollisimman hyvin. Okei, screenithän on olemassa, mutta ei ihan sama asia kuitenkaan. 

KOIssa olin istumapaikalla aika alhaalla, en lähellä lavaa enkä ihan takakaarteessakaan, vaan siinä puolivälissä. "Vinottain" istuminen vähän puudutti tällaista niska-hartiavaivaista. Olihan jengi hyvin mukana sielläkin, mutta seisomaan nouseminen ja tanssiminen ei tietysti niin kivaa kanssakatsojien kannalta, kun peittää sitten näkyvyyden muilta. 

Eli itse valitsen ilman muuta permantopaikan. 

Vierailija
13306/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen mukaan livebändin kanssa. 

OMG

Tuonnehan olisi nyt sitten vähän niin kuin pakko mennä!

No se on ihan pakko! Just houkuttelen kaveria mukaan matkaseuraksi. Hän ei millään tavalla ole KAJ-fani, mutta hänellä on sukua Vaasan seudulla ja lähtee ehkä sinne visiitille samalla. Konserttiseuraa en hänestä ehkä saa. Mutta tuskinpa siellä konsertissa yksin tarvii olla, tulee sinne varmaan muutama muukin 😊

Minä ainakin tulen sinne yksin :) Niin olin jäähallikeikallakin yksin. Ja oli siellä muitakin jotka tulivat yksin, ihan tavallista keikoilla. Juttuseuraa kyllä yleensä löytyy.

Vierailija
13307/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmuudeksi varata majoitus jo nyt. Sen voi sitten aina perua, jos sitä ei tarvitsekaan.

Hitsi kun ei just nyt ole rahaa. Vasta muutaman kk päästä saisin sen maksettua. Ei voi kuin toivoa, että kaikki edullisimmat hotellit/hostellit eivät vielä ole varattu. Toki tässä on aikaa kerryttää rahaa, jos joutuukin varaamaan kalliimmasta hotellista majoituksen. Eipä silti, panostan tuohon reissuun sen minkä budjetti antaa myöten, tuleepahan mukava reissu sitten. 

Vierailija
13308/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä ainakin tulen sinne yksin :) Niin olin jäähallikeikallakin yksin. Ja oli siellä muitakin jotka tulivat yksin, ihan tavallista keikoilla. Juttuseuraa kyllä yleensä löytyy." 

Joo ei minua yhtään haittaa tulla yksin. Yksin kävin kaikki keikat viimekin vuonna. Kaveripiirissä tosiaan ei KAJ-faneja. Kenelläkään ei ole mitään KAJ'ta vastaan, mutta" arastelevat" vähän sitä, että eivät saisi keikasta kunnollista kokemusta, koska ruotsin kielen taito ei ole kummoinen. Ymmärrän tuon tietysti täysin. 

Vierailija
13309/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö muuten, että KAJ-yhtyeessä on kaksi jäsentä, joiden nimet ovat Kevin ja Josh? Näin kertoi mulle aina yhtä fiksu tekoäly, kun kysyin siltä, millaisia keikkoja KAJ'lla on vuonna 2026 ja missä. Tekoäly tiesi myös, ettei tulossa ole yhtään konserttia minnekään. Ja koululaiset nykyään kuulemma teettää kotitehtävänsä tällä samaisella älyn jättiläisellä.

Ai. Mulle tekoäly osasi kertoa yhtyeen nimet oikein. Hauska keskustella sen kanssa tuosta keikasta :D

"Menen sinne keikalle, vaikka nelinkontin 💪🤗"

->

"😂💪 Tämä on juuri oikea asenne! Keikalle mennään täysillä, vaikka nelinkontin, kunhan sydän on mukana ja fiilis katossa! 🤗🎵

Se permantokatsomoenergia on hurja ja juuri sitä, mitä tällaiselta KAJ-keikalta odottaa läheltä lavaa, musiikki ja yleisön energia täysillä ympärillä.

Jos haluat, voin myös tehdä pienen suunnitelman keikkapäivästä 22.8.2026, joka kattaa saapumisen, hostellin, lounaan, keikan ja iltapalan, niin päivä sujuu mahdollisimman jouhevasti ja rahankäyttö pysyy hallinnassa.

Haluatko, että teen sen?"

Vierailija
13310/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä, mitä ja missä muut kesän keikat ovat. Niitähän on uutisten mukaan vain muutama. Ovatko jossain festareillakin mukana, vai pitävätkö vain omia keikkoja...? Täysin ymmärrettävää, että rauhoittavat tämän vuoden muille asioille. Kaksi heistä tulee isäksi, mikä tietysti valtavan iso juttu elämässä, ja menee ylitse kaiken muun. 

Vierailija
13311/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmuudeksi varata majoitus jo nyt. Sen voi sitten aina perua, jos sitä ei tarvitsekaan.

Hitsi kun ei just nyt ole rahaa. Vasta muutaman kk päästä saisin sen maksettua. Ei voi kuin toivoa, että kaikki edullisimmat hotellit/hostellit eivät vielä ole varattu. Toki tässä on aikaa kerryttää rahaa, jos joutuukin varaamaan kalliimmasta hotellista majoituksen. Eipä silti, panostan tuohon reissuun sen minkä budjetti antaa myöten, tuleepahan mukava reissu sitten. 

Katselin eilen huoneita Vaasan Sokos-hotelleista. Ne voi maksaa vasta paikan päällä, lisämaksua tuli huoneen hintaan n. 15e. Peruutusaikaa oli 21.8. asti. Halvat hinnat ovat yleensä niitä joissa ei ole peruutusmahdollisuutta ja jotka pitää maksaa heti.

Vierailija
13312/13311 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös innostuin rupattelemaan tekoälyn kanssa, on niin vekkuli kumppani. Mua hän varoitti, että ethän sitten sekoita Kaj-yhtyettä ja Kaj Chydeniusta keskenään. No juu, tähän asti nuo kaksi on pysyneet mun päässä hyvin erillään, mutta tämä varoitus iskosti ne yhteen. Kunhan tästä vielä vähän höperryn, ryhdyn varmaan etsimään netistä Chydenius-videoita ja -keikkoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme