Julkkiksia jotka olette sattumalta tavanneet
Kuka panee paremmaksi: Lontoossa avasin oven Paul McCartneylle erään huonekalukaupan edessä
Kommentit (16)
Olen nähnyt Victoria Beckhamin aika läheltä elokuvateatterissa. Hänellä oli mukanaan muistaakseni turvamies ja joku pojistaan.
Vaikeaahan tuosta on paremmaksi pistää. Olen kuitenkin istunut samassa pöydässä Sauli Niinistön, sekä Andy McCoyn kanssa. En sentään samaan aikaan. Yhdelle tutulle olen suurena Madonna-fanina erityisen kateellinen. Se törmäsi Kensingtonissa Madonnaan.
Mä näin kerran kadulla Jorma Pulkkisen. Tai luulen, että se oli se. Pankaa paremmaksi!
Vierailija kirjoitti:
Mä näin kerran kadulla Jorma Pulkkisen. Tai luulen, että se oli se. Pankaa paremmaksi!
Helppo päihittää. En ole ikinä nähnyt tai edes luullut nähneeni Jorma Pulkkista livenä.
Mariskan kanssa juotiin tiskillä kaljat ja juteltiin.
Mukava likka oli.
Olen nähnyt Kekkosen elävänä. Moni nykynuori ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo päihittää. En ole ikinä nähnyt tai edes luullut nähneeni Jorma Pulkkista livenä.
Luuseri!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kova!💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa. Tosin en olekaan nuori.
Mä oon nähny Frederikin Linnatuulessa. Näytti menevän vessaan.
Mika Häkkinen, David Coulthard, Robbie Williams, täällä olevia julkkiksia en nyt oikein noteeraa, niitä näkee silloin tällöin.
Kerran kirjaimellisesti meinasin törmätä Michael Monroeen ja väistin ihan viimehetkellä. Kävelin muutaman askeleen ja käännyin katsomaan taakseni, että hetkinen, olipa tutun näköinen kaveri 😍
Ändi mäk koi istu kerran paskalla tullinpuomin esson vessassa. Oli unohtanu sulkea oven.
Mulla on asiakkaina käyneet esim. Lauri Tähkä ja Mira Luoti.