Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13289)
Mä olen nyt jotenkin aivan sekaisin, kun tässä on jo jonkin aikaa ollut vähän hiljaiseloa ja sitä on vaan odottanut keikkajulkistuksia, ja sitten kun sellainen tulee niin tuntuu että en ollut mitenkään valmistautunut tähän. Mutta mä olenkin aina vähän hidas.
"Jahas, joku aloitti sitten märmätyksen fanisivustolla, että ruotsalaista KAJ-yleisöä jotenkin nyt aliarvostetaan tässä, kun järkätään konsertti Vaasassa, vaikka KAJ edusti viisuissa nimenomaan Ruotsia eikä Suomea. (Toivon, että olisin ymmärtänyt väärin tuon kirjoituksen...)"
No, tuo on yksittäinen kirjoittaja eikä tekstistä päätellen varmastikaan penaalin terävin kynä. Pisara meressä. Suurin osa kajahtaneista lahden molemmin puolin on fiksua väkeä, joka iloitsee vilpittömästi kajkesta kivasta, mitä pojat yleisölleen järjestävät, tapahtuu se kiva missä hyvänsä. En pääse itse heidän konsertteihinsa mutta olen äärettömän onnellinen kajkkien niiden puolesta, jotka pääsevät.
On näköjään joku trollikin löytänyt tiensä samaisen fan clubin sivuille. Ruotsinkielisenä ei tosin yhtä aggressiivinen kuin meidän rakkaat suomalaispeikot. "Onko niillä mitään muuta biisiä kuin Bara bada bastu"? - "Vaikka kuinka paljon." "Mutta kun minä en ole koskaan kuullut muita."
Vierailija kirjoitti:
Jahas, joku aloitti sitten märmätyksen fanisivustolla, että ruotsalaista KAJ-yleisöä jotenkin nyt aliarvostetaan tässä, kun järkätään konsertti Vaasassa, vaikka KAJ edusti viisuissa nimenomaan Ruotsia eikä Suomea. (Toivon, että olisin ymmärtänyt väärin tuon kirjoituksen...) 🙄
Kaikille ei vaan voi olla mieliksi, eikä kaikkien kotikylään voi tulla konsertoimaan. Viime kesänä KAJ taisi keikkailla jopa enemmän Ruotsissa kuin Suomessa. Sitäpaitsi, uutisten mukaan tekevät kyllä jotain keikkoja tulevanakin kesänä Ruotsissa. Uppsala on jo tiedossa. Kyllä ihmiset jaksaa ja viitsiikin marista.
Tuo sama ihminen taisi valittaa myös aiemmin englannin käyttämisestä yms. Hän taitaa ajatella, että KAJ on vain häntä varten.
"Mä olen nyt jotenkin aivan sekaisin, kun tässä on jo jonkin aikaa ollut vähän hiljaiseloa ja sitä on vaan odottanut keikkajulkistuksia, ja sitten kun sellainen tulee niin tuntuu että en ollut mitenkään valmistautunut tähän. Mutta mä olenkin aina vähän hidas."
Älä välitä, sekaisin me muutkin mentiin. Hitaat, nopeat ja siltä väliltä, ei mitään väliä!
Tiesittekö muuten, että KAJ-yhtyeessä on kaksi jäsentä, joiden nimet ovat Kevin ja Josh? Näin kertoi mulle aina yhtä fiksu tekoäly, kun kysyin siltä, millaisia keikkoja KAJ'lla on vuonna 2026 ja missä. Tekoäly tiesi myös, ettei tulossa ole yhtään konserttia minnekään. Ja koululaiset nykyään kuulemma teettää kotitehtävänsä tällä samaisella älyn jättiläisellä.
Eikös tämä ole se paikka, jossa saa vapaasti veikkailla ja arvailla? Mä heitän ilmoille oman arvaukseni: Kaj julkaisee perjantaina 13. helmikuuta uuden biisin, jonka nimi on Trauma.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole se paikka, jossa saa vapaasti veikkailla ja arvailla? Mä heitän ilmoille oman arvaukseni: Kaj julkaisee perjantaina 13. helmikuuta uuden biisin, jonka nimi on Trauma.
Kajkki on mahdollista, kun KAJ'sta on kyse. Jännä vaan, että antaisivat vihjeen juuri UMK:n sivuilla. Missään heidän omassa instassaan tai facessaan ei ole ollut kai mitään vihjeitä. Vai onko vihje se että mitään vihjeitä ei ole....?
Nåjaaaa, nähtäväksi jää perjantaina. Skoijatahan KAJ osaa, ja yleensä vielä hauskalla ja yllättävällä tavalla.
"No, tuo on yksittäinen kirjoittaja eikä tekstistä päätellen varmastikaan penaalin terävin kynä. Pisara meressä. Suurin osa kajahtaneista lahden molemmin puolin on fiksua väkeä, joka iloitsee vilpittömästi kajkesta kivasta, mitä pojat yleisölleen järjestävät, tapahtuu se kiva missä hyvänsä. En pääse itse heidän konsertteihinsa mutta olen äärettömän onnellinen kajkkien niiden puolesta, jotka pääsevät."
Niinpä. Tuo Vaasa on mun mielestä suurkonsertille niin oikea paikka kuin olla voi. Aika hyvin saavutettavissa monille ruotsalaisille. Tunnin lento Tukholmasta ja muutaman tunnin laivamatka Uumajasta.
Eihän Ruotsin Euroviisuedustus velvoita heitä millään tavalla keikkailemaan juuri Ruotsissa. Voivat keikkailla vaikka Etelänavalla jos haluavat. Nyt haluavat Vaasassa ja ymmärrän sen täysin.