Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (15420)
Katselin juuri YOLO:n alkuperäisen videon pitkästä aikaa. Vaikka kaikki on tietenkin tuttua, hämmästyin silti siitä kuinka hyvin Axel vetää roolinsa. Hänen asunsa ja meikkinsäkin on kyllä tehty viimeisen päälle huolella. Hänellä on jopa sukkahousut tai stay upit - ihan hulvatonta. Ja hänen eleensä ja liikkeensä, hän on ihan kuin nainen.
Videolla taitaa muuten olla Jakobin ja Axelin puolisot baariasiakkaiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Katselin juuri YOLO:n alkuperäisen videon pitkästä aikaa. Vaikka kaikki on tietenkin tuttua, hämmästyin silti siitä kuinka hyvin Axel vetää roolinsa. Hänen asunsa ja meikkinsäkin on kyllä tehty viimeisen päälle huolella. Hänellä on jopa sukkahousut tai stay upit - ihan hulvatonta. Ja hänen eleensä ja liikkeensä, hän on ihan kuin nainen.
Videolla taitaa muuten olla Jakobin ja Axelin puolisot baariasiakkaiden joukossa.
Ja Alfred Backa on Herr DJ. Minusta on ihan käsittämätöntä miten parikymppinen Kevin muuntuu 30 vuotta vanhemmaksi. Minä menin Daisyn kanssa halpaa niin kuin moni muukin, mutta paras versio on minusta KAJ10:ssä, jossa Axel on niin aidon tyttömäinen tanssiessaan, että pitää hieroa silmiään.
Daisylla on kyllä aivan kadehdittavan upeat sääret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Alfred Backa on Herr DJ. Minusta on ihan käsittämätöntä miten parikymppinen Kevin muuntuu 30 vuotta vanhemmaksi. Minä menin Daisyn kanssa halpaa niin kuin moni muukin, mutta paras versio on minusta KAJ10:ssä, jossa Axel on niin aidon tyttömäinen tanssiessaan, että pitää hieroa silmiään.
Videolla Jakob fru Fabbona on myös verraton.
Olipas hyvä Vägg i vägg reaktio Grimiltä. Hyvin hän taas bongasi monenlaisia asioita, aina Kajz-bändinimeä myöten. Grim taisi pudota aika syvään "KAJ-kuoppaan" jo BBB-reaktiota tehdessään. Katsoin pitkästä aikaa tuon BBB-reaktion ja Grim oli aivan myyty.
Vierailija kirjoitti:
Daisylla on kyllä aivan kadehdittavan upeat sääret.
KAJ10:n jälkeen Axelissa on tapahtunut selkeä muutos. Poikamainen hontelo nuorukainen on tehnyt tilaa bodaavalle miehekkäämmälle herralle ja liikkuminen on muuttunut energisemmäksi. Kevinillä ja Jakobillakin muutosta on tapahtunut, mutta ei niin silmiinpistävästi. Ja tämä siis täysin normaalia ja luontevaa kehitystä.
Axel on ihan tykki lavalla. Toki kaikissa heissä on käsittämätön määrä positiivista energiaa, joka tarttuu. Heistä on kyllä iän ja kokemuksen myötä kasvanut todella karismaattisia esiintyjiä. Hyviä ovat olleet aikaisemminkin, mutta jotenkin nyt on kierroksia tullut vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Olipas hyvä Vägg i vägg reaktio Grimiltä. Hyvin hän taas bongasi monenlaisia asioita, aina Kajz-bändinimeä myöten. Grim taisi pudota aika syvään "KAJ-kuoppaan" jo BBB-reaktiota tehdessään. Katsoin pitkästä aikaa tuon BBB-reaktion ja Grim oli aivan myyty.
Grim katsoo nykyisin KAJta samanlaisilla silmillä kuin me fanitkin. Hän ihasteli mm. Jakobin pieniä tanssiaskeleita kun Axel soitti saksofonia, mikä tietenkin oli myös ihastuttavaa.
Häntä on mukava katsoa kun hänellä on sekä fanilasit päässä että myös musiikillista tietämystä.
Mä ihailen Daisyssa etenkin hänen viehättävää, naisellista ääntään. Kiinnostavaa vertailla sitä Axelin syvään, ultramaskuliiniseen äänenväriin. Niin, en siis usko salaliittoteoriaan, jonka mukaan Daisylla ja Axelilla olisi muukin yhteys kuin se, että molemmat ovat esiintyneet yhdessä Jakobin ja Kevinin kanssa.
Täällä toivottiin linkkejä hauskoihin videoihin. Katson parhaillaan tätä viisujen aikaista liveä, jossa vastaavat katsojien kysymyksiin. Juttua myös musikaaleista ja niihin liittyen heidän parhaasta vitsistään.
Kertovat lempi- ja inhokkikappaleitaan omasta tuotannosta. Minusta mainitut eivät kyllä ole huonoja.
Kiitos kiitos kiitos kaikille linkkaajille!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kiitos kiitos kaikille linkkaajille!
Minä kyllä suosittelisin kaikkia myös yrittämään itse. Jos etsii vähän erilailla kuin muut, voi löytää jotain ihan uutta. Sinänsä se hakeminen ei ole vaikeaa jos löytää hakukentän ja kokeilee erilaisia hakusanoja.
Tätä seuraavaa en tarkoita missään nimessä loukatakseni, mutta jos on päättänyt, ettei halua mitään sometileja (mikä on ihan fiksua), olisi hyväksyttävä, että jotain sisältöä jää näkemättä.
^ Kiitos, hyvä huomautus. Mä olen tuo yllä linkkauksista kiittänyt, ja etsin kyllä jatkuvasti sisältöä itsekin. Sometilitkin mulla on.
Aktiivisuudestani huolimatta olen huomannut, että paljon menee myös ohi. Ainakin sen perusteella, että tänne tupsahtelee jatkuvasti itselleni uusia klippejä ja videoita. (Digitaalinen) maailma on niin suuri, eikä yksittäinen ihminen edes hoksaa, missä kaikissa lähteissä kiinnostavia asioita voisi olla. Siksi olen edelleen hyvin kiitollinen kaikille, jotka jaksavat ja viitsivät jakaa omat löytönsä tässä ketjussa.
UMK:n somessa on ruotsinkielinen tiisaus UMK:n väliaika- tai aloitusnumerosta. Olisiko KAJ?
No jaa.. yksi..kaksi..kolme.. sauna.
Vierailija kirjoitti:
UMK:n somessa on ruotsinkielinen tiisaus UMK:n väliaika- tai aloitusnumerosta. Olisiko KAJ?
On varmasti KAJ. Bara bada bastulta kuulostaa vahvasti videon loppu.
Vierailija kirjoitti:
Show tuottaja Matti Myllyaho paljasti aiemmin, että väliaikanumerossa kuullaan jotain Suomessa suosittua musiikkia, mitä ei aiemmin UMK:ssa ole ollut. Silloin jo kävi mielessä, että Karaokea ei ole UMK:ssa kuultu. Mutta koska kappale ei ole enää uunituore, niin ajattelin että tuskin on siitä kyse.
"Tätä seuraavaa en tarkoita missään nimessä loukatakseni, mutta jos on päättänyt, ettei halua mitään sometileja (mikä on ihan fiksua), olisi hyväksyttävä, että jotain sisältöä jää näkemättä."
Mä olen täysin sometilitön - periaatepäätös - ja KAJ-juttuja jää varmasti näkemättä. Jotain ihan kivoja, mulle ennennäkemättömiä videoita/juttuja olen löytänyt hakusanalla ruotsalaisten lehtien sivustoilta (Expressen, Aftonbladet, Göteborgs-Posten, Dagens Nyheter, Hänt, muitakin lehtiä varmaan olisi, kun vaan kaivelisi esiin). Hufvudstadsbladetissa ja Vasabladetissahan olisi roppakaupalla juttuja, mutta pitäisi ostaa lukuoikeus. Eihän se kuukaudeksi otettuna paljon tietenkään maksa. Wasa Teaternin sivuillakin on KAJ-asiaa, mm. musikaalien ja Pjäs elo Pjas -shown ohjelmalehtiset, jotka on hauskoja, ja olleet linkitettynä tännekin jossain vaiheessa.
Harmi muuten, että Yle Areenassa ei ole enää nähtävillä tuota Pjäs elo Pjas -showta, sehän oli yleisömenestys aikanaan. Esitysoikeudet Ylellä päättyneet jo monta vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Show tuottaja Matti Myllyaho paljasti aiemmin, että väliaikanumerossa kuullaan jotain Suomessa suosittua musiikkia, mitä ei aiemmin UMK:ssa ole ollut. Silloin jo kävi mielessä, että Karaokea ei ole UMK:ssa kuultu. Mutta koska kappale ei ole enää uunituore, niin ajattelin että tuskin on siitä kyse.
En oikein jaksa uskoa, että KAJ siellä on ollenkaan esiintymässä. Siitähän nousisi taas tietyissä piireissä sanomista, onhan se nähty aiemminkin. Joku porukka vetäisi ison herneen nenään.
Tää on kyllä huippuhyvä keikkatallenne. Heillä on niin hauskat välipuheetkin ja näkee, että yleisö on ihan pähkinöinä.
Ei ehkä Grimille ilman tekstitystä.