mistä saisin äkkiä 25000
Olisi aika must. Antakaa vinkkejä tai jos ei ole antaa niin rukoilkaa mun puolesta!
Kommentit (20)
Pankista lainaa? Onko mitään mitä myydä? Pystytkö tekemään ylitöitä tai hankkimaan toisen työn? Lainaamaan läheiseltä? Näiden yhdistelmä siis.
Rukoilen toki kaikkien netti-ihmisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta rukoilua, mutta jos sinulle sopii, niin voin toki runkata puolestasi.
Siitä ei ole kyllä minulle mitään hyötyä, mutta jos koet se tarpeellisena, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pankista lainaa? Onko mitään mitä myydä? Pystytkö tekemään ylitöitä tai hankkimaan toisen työn? Lainaamaan läheiseltä? Näiden yhdistelmä siis.
Pankkilainaa ei tule herumaan. En omista mitään arvokasta. En voi hankkia toista työtä kun hädin tuskin selviän yhdestä. Enkä taida kehdata pyytää tuollaista summaa lainaan läheisiltäkään, pienempiä summia olen kyllä joskus lainannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta rukoilua, mutta jos sinulle sopii, niin voin toki runkata puolestasi.
Siitä ei ole kyllä minulle mitään hyötyä, mutta jos koet se tarpeellisena, niin siitä vaan.
Ihanaa olla avuksi...köyhä.
Tuu tänne, niin minä annan sinulle sen 25000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
mee töihin
Olen jo.
Myy yksi sijoitusasunto. Tuolla hinnalla menee nopeasti.
Minä lainasin tuplamäärän veljeltäni. Oli parissa tunnissa tilillä. En tiedä mitä olisin tehnyt, jos häneltä ei olisi herunut.
Miten olet sössinyt asiasi niin, että pitää "äkkiä" saada tuollainen summa?
Riippuu onko nainen vai mies, naiselle tuo ei ole mikään homma.
Minä aikoinaan lainasin vastaavan summan veljelleni, kun olivat vaimonsa kanssa sotkeneet raha-asiansa ja meinasivat joutua ulosottoon, sekä myymään asuntonsa.
Siihen loppui ylivarojen eläminen lainoilla ja pikavipeillä. Hakivat pankista tavallisen lainan, jolla maksoivat kalliit vipit ja pikalaivat pois. Tosin maksavat tuota vielä vuosikymmenen.
Olet tyhäm!
Istut PANKIN PÄÄLLÄ KOKOAIKA!!! Laita tase töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on siitä enemmän kuin rukoilusta.
Todella hyvällä pyllylläkin kestää aikansa tienata tuo summa.