Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13185)

Vierailija
13181/13185 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määninin vanhemmista emme tosiaan kai tiedä mitään.

Freppan äidistä tiedämme paljonkin ja lisäksi tiedämme että hänen isänsä oli ujo. Minä en ainakaan tiedä mitä hänelle on sittemmin tapahtunut.

Kertookohan Tommy oman tarinansa Sorgens dagissa? Jos kertoo niin tiedämme, että hänen äitinsä oli nuori hänet saadessaan ja että hänen isänsä ei sylkenyt lasiin ja oli huonomuistinen.

Kaikki ovat syntyneet samana vuonna ja ovat samanikäisiä KAJ:n poikien kanssa.

Niinpä, eikös he olleet yhtä aikaa yläasteella. Olivatko kaikki peräti samalla luokalla? Miksi muuten emme ole saaneet opettajien haastatteluja, millaisia Tommy, Määnin ja Freppa olivat koulussa?

Opettajat eivät halua pahoittaa mieltään ja välttelevät sydänkohtausta? Säälivät Freppaa niin että pahaa tekee? 

Vierailija
13182/13185 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on vieroitusoireita KAJ:n uudesta materiaalista ja etenkin keikoista. Olen yrittänyt hoitaa sitä katselemalla vanhoja haastatteluja, jotka on kyllä tännekin aikoinaan linkattu." 

Heh, mulla vähän sama, ja minä puolestani olen oireiden lievittämiseksi kaivellut esiin erilaisia haastatteluvideoita. Olen" tiktokiton"  mutta monia videoita pystyy näköjään silti katsomaan selaimella. Katselin mm. ruotsalaisen Hänt-lehden tekemiä haastatteluja Skansenilta viime kesänä, ja oli niissä jotain Mellojen ajaltakin. Hänt lienee varsinainen juorulehti, joku Seiskan tyylinen, ja haastattelut siis vähän hömppää, mutta poikien nokkelaa vastailemista ja iloista meininkiä on aina niin viihdyttävää katsella. Tulee itsekin niin hyvälle tuulelle joka kerta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13183/13185 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisitko (ja voisitteko kaikki muutkin) laittaa tänne linkit löytämistänne kivoista videoista. Mä olen huono niitä etsimään ja luulen, etten ole ainoa huono

Vierailija
13184/13185 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ainakin yksi hauska Skansenilta, toivottavasti toimii, olen myös vähän tumpelo näissä linkittämisissä. 

KAJ avslöjar det obekväma mötet med Kungafamiljen: Orden fastnar i munnen | Hänt https://share.google/BJRRJsuU8ij0QA4PT

Vierailija
13185/13185 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, tämä oli superhauska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän