Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15420)

Vierailija
13181/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määninin vanhemmista emme tosiaan kai tiedä mitään.

Freppan äidistä tiedämme paljonkin ja lisäksi tiedämme että hänen isänsä oli ujo. Minä en ainakaan tiedä mitä hänelle on sittemmin tapahtunut.

Kertookohan Tommy oman tarinansa Sorgens dagissa? Jos kertoo niin tiedämme, että hänen äitinsä oli nuori hänet saadessaan ja että hänen isänsä ei sylkenyt lasiin ja oli huonomuistinen.

Kaikki ovat syntyneet samana vuonna ja ovat samanikäisiä KAJ:n poikien kanssa.

Niinpä, eikös he olleet yhtä aikaa yläasteella. Olivatko kaikki peräti samalla luokalla? Miksi muuten emme ole saaneet opettajien haastatteluja, millaisia Tommy, Määnin ja Freppa olivat koulussa?

Opettajat eivät halua pahoittaa mieltään ja välttelevät sydänkohtausta? Säälivät Freppaa niin että pahaa tekee? 

Vierailija
13182/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on vieroitusoireita KAJ:n uudesta materiaalista ja etenkin keikoista. Olen yrittänyt hoitaa sitä katselemalla vanhoja haastatteluja, jotka on kyllä tännekin aikoinaan linkattu." 

Heh, mulla vähän sama, ja minä puolestani olen oireiden lievittämiseksi kaivellut esiin erilaisia haastatteluvideoita. Olen" tiktokiton"  mutta monia videoita pystyy näköjään silti katsomaan selaimella. Katselin mm. ruotsalaisen Hänt-lehden tekemiä haastatteluja Skansenilta viime kesänä, ja oli niissä jotain Mellojen ajaltakin. Hänt lienee varsinainen juorulehti, joku Seiskan tyylinen, ja haastattelut siis vähän hömppää, mutta poikien nokkelaa vastailemista ja iloista meininkiä on aina niin viihdyttävää katsella. Tulee itsekin niin hyvälle tuulelle joka kerta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13183/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisitko (ja voisitteko kaikki muutkin) laittaa tänne linkit löytämistänne kivoista videoista. Mä olen huono niitä etsimään ja luulen, etten ole ainoa huono

Vierailija
13184/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ainakin yksi hauska Skansenilta, toivottavasti toimii, olen myös vähän tumpelo näissä linkittämisissä. 

KAJ avslöjar det obekväma mötet med Kungafamiljen: Orden fastnar i munnen | Hänt https://share.google/BJRRJsuU8ij0QA4PT

Vierailija
13185/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, tämä oli superhauska!

Vierailija
13186/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimin Vägg i vägg -arvio tuli julkiseen katseluun Youtuben puolelle:

Vierailija
13187/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas tuo Grim melkoinen velho, kun pystyy heti arvaamaan ainakin suurin piirtein oikein, mikä se dansband oikein on, vaikkei hänellä ole mitään ennakkotietoa. Hirmu hienosti taas analysoi ja löytää heti kiinnostavimmat nyanssit. Ilo kuunnella ja katsella häntä. Ja tietysti Vägg i väggiä, joka on mun suuria Kaj-suosikkejani.

Vierailija
13188/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, täytyypäs katsoa tuo Grimin reaktio pian, oon aina tykännyt tästä biisistä.

Koskakohan ja missä muodossa saamme nauttia Axelin veljen kuvaamasta materiaalista? Maltan tuskin odottaa, kun siellä varmasti on jotain ihan ennennäkemätöntä, kun ovat läheisiä muutenkin ja Erik seurasi heitä viime vuonna niin tiiviisti.

Vierailija
13189/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tulevat nyt tosi nopeasti myös julkisiksi, mutta haluan tukea Grimiä Patreonissa koska hän tekee niin kiinnostavia videoita. Lisäksi siellä on muutama ylimääräinenkin video. Minusta hänen KAJ'n fanituksensa on erityisen kiinnostavaa koska hänen seuraamiaan bändejä ovat mm. Rammstein, Nine Inch Nails ja toisesta laidasta Pentatonix.

Vierailija
13190/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva vinkata Grimille joku KAJ'n vanha keikka ja tämä Köpmanholm olisi mainio kun välispiikit ovat niin herkulliset. En löydä sitä englanninkielisillä teksteillä vaikka olin aika varma, että olin sellaisen nähnyt. Muistaako kukaan nähneensä?

https://youtu.be/1pe_4R76Ak8?

Vierailija
13191/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakaan ei ole mitään mielikuvaa siitä, että olisin nähnyt Köpmanholmin keikasta tekstitettyä versiota. Olisiko joku tosiaan noin vanhaan videoon ruvennut vääntämään käännöstä? Keikka sinänsä on tietysti mainio.

Vierailija
13192/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin että Grim katsoisi Nästan unpluggedin

Vierailija
13193/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan kuin kuuta nousevaa KOI-konsertin julkaisua ja Grimin reaktiota siihen. Hieno hetki, kun hän näkee kajahtaneen permantoyleisön in action.

Vierailija
13194/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaettu toive paras toive. 

Toinen on Jeppis Turboronk.

Vierailija
13195/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ehdottomasti! Tosin hän on reagoinut siitä jo ainakin Pablos frestelseen ja Heimaniin, mutta silti. Nästan unplugged on upeasti koostettu ja siinä on ne pienet kivat jutustelut välissä, jotka hienosti valottavat bändin taustoja. Ja mikä parasta, siinä on mukana se mieletön versio Yolosta. Mä olen aivan juuttunut kiinni siihen versioon, kuunnellut varmaan kymmeniä kertoja. Se on upea sovitus ja tekee koko biisistä aivan toisenlaisen. Täysin eri vibat. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla Grimin mietteet! 

Vierailija
13196/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Turboronk-reaktio olisikin varmasti mainio.

Se bändi on kyllä hulvaton. Sanoisin että se bändi on kyllä yhden hitin ihme. En osaa kuvitella kokonaista keikkaa Jeppis Turboronkille.

Vierailija
13197/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä myös sanoisin, että Jeppis Turboronk käytti koko kapasiteettinsa Pamela-biisiin. Suurta paluuta tuskin tulee.

Vierailija
13198/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Turboronk-reaktio olisikin varmasti mainio.

Se bändi on kyllä hulvaton. Sanoisin että se bändi on kyllä yhden hitin ihme. En osaa kuvitella kokonaista keikkaa Jeppis Turboronkille.

Toki. Mutta vain siksi, että siinä biisissä on jo kaikki oleellinen tiivistettynä. Mitä sitä muut  tarvitaankaan, ei mitään.

Vierailija
13199/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva vinkata Grimille joku KAJ'n vanha keikka ja tämä Köpmanholm olisi mainio kun välispiikit ovat niin herkulliset. En löydä sitä englanninkielisillä teksteillä vaikka olin aika varma, että olin sellaisen nähnyt. Muistaako kukaan nähneensä?

https://youtu.be/1pe_4R76Ak8?

Tää vanha keikka on munkin suosikkeja, enkä ainakaan muista törmänneeni tähän tekstitettynä. Tästä voisi kyllä vinkata Grimille, tästä näkee hyvin kuinka he jo nuorina poikina osasivat ottaa yleisön haltuunsa.

Vierailija
13200/15420 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Grim ryhtyisi arvioimaan tekstittämättömiä videoita. Hän tuntee Kaj'n riittävän hyvin tajutakseen, että jos ei ymmärrä, mitä he laulavat ja mitä he sanovat, jää 90-prosenttisesti paitsi jutun juonesta. Tietysti se jäljelle jäävä 10 prosenttiakin on nautinnollista kuultavaa ja katsottavaa, mutta ei se riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi