Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13185)
"Minulla on vieroitusoireita KAJ:n uudesta materiaalista ja etenkin keikoista. Olen yrittänyt hoitaa sitä katselemalla vanhoja haastatteluja, jotka on kyllä tännekin aikoinaan linkattu."
Heh, mulla vähän sama, ja minä puolestani olen oireiden lievittämiseksi kaivellut esiin erilaisia haastatteluvideoita. Olen" tiktokiton" mutta monia videoita pystyy näköjään silti katsomaan selaimella. Katselin mm. ruotsalaisen Hänt-lehden tekemiä haastatteluja Skansenilta viime kesänä, ja oli niissä jotain Mellojen ajaltakin. Hänt lienee varsinainen juorulehti, joku Seiskan tyylinen, ja haastattelut siis vähän hömppää, mutta poikien nokkelaa vastailemista ja iloista meininkiä on aina niin viihdyttävää katsella. Tulee itsekin niin hyvälle tuulelle joka kerta.
Hei, voisitko (ja voisitteko kaikki muutkin) laittaa tänne linkit löytämistänne kivoista videoista. Mä olen huono niitä etsimään ja luulen, etten ole ainoa huono
Tässä ainakin yksi hauska Skansenilta, toivottavasti toimii, olen myös vähän tumpelo näissä linkittämisissä.
KAJ avslöjar det obekväma mötet med Kungafamiljen: Orden fastnar i munnen | Hänt https://share.google/BJRRJsuU8ij0QA4PT
Voi kiitos, tämä oli superhauska!
Opettajat eivät halua pahoittaa mieltään ja välttelevät sydänkohtausta? Säälivät Freppaa niin että pahaa tekee?