Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13089)
Vierailija kirjoitti:
Kesää odoteltaessa ihana muisto viime kesästä ja Gröna Lundista. "Han e ful!"
Voi tää on niin ihana! Erittäin hyvä yhteislaulubiisi myös. Ja tuo Jakobin dansbandsvenska on aivan nappiin. Harmi, kun eivät enää esitä tätä.
Ilmeisesti vain eka luetaan ruotsiksi
"Malttaakohan Jakob olla Svenskanin musikaalissa vilkuttelemasta näyttämöltä, jos/kun bongaa katsomosta tuttuja? Tai olla hihkaisematta aluksi nu kör vi ja lopuksi tack ska ni ha?"
"Olisiko se sama keikkataltiointi joka harmillisesti päättyy ennen Cha Cha Chata, jossa Jakob kertoo tarinan, että hän on musikaaliesityksen toisen kappaleen jälkeen kiitellyt yleisöä paikalle tulosta. Olen aiemminkin pohtinut, että oliko tämä ihan tositarina vai KAJ juttuja."
Bongasin tämän keskustelun tuosta muutamaa sivua aiemmin ja tajusin, kuinka interaktiivisia Kaj'n esitykset ylipäätään ovat. Muun vuorovaikutuksen ohessa pojat pitävät huolen yleisön verensokerista (varmaankin Jakobin idea, tai ainakin hänen innoittamansa idea).
Ei se vielä mitään, että Kaj10-konsertissa heitellään kuulijoille välipaloiksi Elovena-keksejä, mutta Botnia Paradise on varmaan maailman ainoa musikaali, jossa katsojille jaellaan näyttämöltä uunituoreita, juuri munittuja suklaamunia.
Ensimmäinen kesäkeikka on julkaistu tapahtumanjärjestäjän toimesta. Uppsala 9.8.
Toivottavasti loputkin tulee pian tietoon.
"Ilmeisesti vain eka luetaan ruotsiksi."
Tämän kommentin merkitystä mietin pitkään ja hartaasti. Ajattelin, että tämä viittaa tuohon Vägg i väggiin, mutta taitaakin liittyä siihen muumikirjamaratoniin?
Eli näköjään sama paikka Uppsalassa, mihin Saunatour viimekesänä muistaakseni päättyi, ja missä KAJ veti kaksi loppuunmyytyä keikkaa 😊
No luulisi kyllä pikkuhiljaa alkavan tulla tietoja muistakin kesän keikoista. Kohta eletään jo kuitenkin helmikuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kesäkeikka on julkaistu tapahtumanjärjestäjän toimesta. Uppsala 9.8.
Argh argh argh argh, heti sellainen jolle en voi päästä. Toivottavasti edes joku kesän keikoista natsaa, että pääsisi edes yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argh argh argh argh, heti sellainen jolle en voi päästä. Toivottavasti edes joku kesän keikoista natsaa, että pääsisi edes yhdelle.
Mä yritän päästä ensisijaisesti Suomeen ja/tai jos Ruotsissa on joku erityisen houkutteleva (tavallista suurempi tai pienempi keikka).
Kesäloman ajankohta vielä avoin ja aika vapaasti päätettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän päästä ensisijaisesti Suomeen ja/tai jos Ruotsissa on joku erityisen houkutteleva (tavallista suurempi tai pienempi keikka).Kesäloman ajankohta vielä avoin ja aika vapaasti päätettävissä.
Sama, ensisijaisesti Suomeen aion myös. Vaasan Drömmen festivaali julkaisee kuulemma 2.2.2026 ainakin jo osan ensi kesän artisteistaan. Olisikohan KAJ mukana, viime kesänä olivat Drömmenissä.
"Ensimmäinen kesäkeikka on julkaistu tapahtumanjärjestäjän toimesta. Uppsala 9.8.
Toivottavasti loputkin tulee pian tietoon."
Eturivit alkaa näköjään Uppsalassa jo täyttyä varauksista, mielenkiinnosta kävin kurkkaamassa. Tuollahan taitaa seisomapaikat olla jännästi istumakatsomon takana.
Kuulkaas ystävät, todellisuus on todellakin tarua ihmeellisempää. Nyt Vöyrin kansalaisopisto toteuttaa sen vöyrinkielen kurssin, josta täällä on pitkään haaveiltu. Ilmoituksessa ei mainita, saako esittää toiveita opettajien henkilöllisyydestä, mutta mikä ei ole kiellettyä, se on sallittua. Jos ei meinaa ällä taipua, varmaan löytyy se yksityistuntienkin mahdollisuus. Kävin tsekkaamassa opiston sivut, ja opiskelupaikkoja on vielä vapaana.
https://www.instagram.com/p/DTxWTTjjQCW/
No ainakaan mä en sitä ällää opi millään massaluennolla. Ja paljon muutakin voi jäädä hämärän peittoon. Tarvitsen ehdottomasti yksityisopetusta. Så e he.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas ystävät, todellisuus on todellakin tarua ihmeellisempää. Nyt Vöyrin kansalaisopisto toteuttaa sen vöyrinkielen kurssin, josta täällä on pitkään haaveiltu. Ilmoituksessa ei mainita, saako esittää toiveita opettajien henkilöllisyydestä, mutta mikä ei ole kiellettyä, se on sallittua. Jos ei meinaa ällä taipua, varmaan löytyy se yksityistuntienkin mahdollisuus. Kävin tsekkaamassa opiston sivut, ja opiskelupaikkoja on vielä vapaana.
https://www.instagram.com/p/DTxWTTjjQCW/
Mahtavaa 😃😂😃
Kyllähän tuonne nyt pitäisi saada Jakob opastamaan miten se dalagubban lausutaan!
Määnin saisi mieluusti opettaa mulle, kuinka äännetään oikeaoppisesti alkoholfri öl. Ja saman tien senkin, kuinka moiseen juomaan tulee suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Määnin saisi mieluusti opettaa mulle, kuinka äännetään oikeaoppisesti alkoholfri öl. Ja saman tien senkin, kuinka moiseen juomaan tulee suhtautua.
Mä luulen että just tuota se ei osaa edes lausua. Kuulosti aika hankalalta haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että just tuota se ei osaa edes lausua. Kuulosti aika hankalalta haastattelussa.
Juu, koska sen olisi pitänyt olla alkohol-lös.
Onpa jännä, ettei KAJ olekaan tuossa Muumimaratonissa, jos kerta näkynyt jossain mainoksessakin. Onkohan heitä pyydetty/käyty keskustelua heidän kanssaan, mutta homma sitten ei syystä tai toisesta onnistunut? Kun mietin miksi KAJ on siinä mainoksessa näkynyt. Mutta toisaalta olisipa typerää mainostaa sitä KAJ'n naamoilla jos heidän mukanaolonsa olisi vasta keskustelun tasolla eikä varmaa.
Grimin 10 år-reaktio on nyt Patreonissa. En nyt spoilaa hänen kommenttejaan kun se taitaa tulla nopeasti yleiseen jakoon, mutta sellainen pieni juttu paljastui, että hän kuuntelee joitain KAJ'n kappaleita muutenkin kuin kameran edessä. Tällä hetkellä Karaokea.
Vierailija kirjoitti:
Grimin 10 år-reaktio on nyt Patreonissa. En nyt spoilaa hänen kommenttejaan kun se taitaa tulla nopeasti yleiseen jakoon, mutta sellainen pieni juttu paljastui, että hän kuuntelee joitain KAJ'n kappaleita muutenkin kuin kameran edessä. Tällä hetkellä Karaokea.
Mahtavaa, tulipa tämä nopeasti :-)
Ajattelin, että pitää odottaa taas vähintään muutama viikko ennen kuin hänellä on aikaa pitemmälle reaktiolle.
Koska hän vaikuttaa olevan tosifani, olen ihmetellyt miten hän malttaa olla katsomatta uusia juttuja. Itselläni kun hurahdus iski oli pakko nähdä kaikki mahdollinen ja nopeasti.
Ja nyt kun olen kaiken mahdollisen nauttinut, en millään malttaisi odottaa uutta materiaalia ja tietoa uusista esiintymisistä.
Kesää odoteltaessa ihana muisto viime kesästä ja Gröna Lundista. "Han e ful!"