Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13090)

Vierailija
12881/13090 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli tammikuun alussa artikkeli miniresidensseistä: huippubändit soittavat useamman keikan sarjoja samalla paikkakunnalla ja halukkaat fanit matkaavat sinne sen sijaan että artistit kiertävät hullun lailla maita ja mantuja, kuten KAJ viime kesänä Sauna Tourilla. Voi kunpa joskus. Enkä nyt tarkoita että KAJ tavoittelisi 10 vuoden sopimusta Las Vegasiin. 

Vörjeans voisi soittaa Tavastialla vaikka viitenä iltana putkeen. Sitten jos vielä saataisiin  jäädä makuupusseissa lattialle, niin ei suotta tarvitsisi edes poistua rakennuksesta välillä. Tehokasta ja ympäristöystävällistä.

Mä olisin myös viis päivää putkeen, mutta Vörjeans ei taitaisi pystyä olemaan Hesassa niin pitkään. Helst-it-fors eikä Volvollekaan meinaa löytyä parkkipaikkaa.

Vierailija
12882/13090 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vörjeansista tuli mieleen. Joku oli linkittänyt pienempään faniryhmään sen Yle X3M Vörjeans Lucia & Manspread -videon. Repesin! 🤣 Mikä some-tilittömän pelastus tuo ryhmä onkaan, kuten myös tämä ketju. Täältä saa niin paljon erilaisia linkkejä ja vinkkejä. Kaikkea materiaalia ei pysty katselemaan, mutta aika paljon kyllä. (En yhtään tajua miksi jotkut videot näkyy ja jotkut ei.) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12883/13090 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vörjeansista tuli mieleen. Joku oli linkittänyt pienempään faniryhmään sen Yle X3M Vörjeans Lucia & Manspread -videon. Repesin! 🤣 Mikä some-tilittömän pelastus tuo ryhmä onkaan, kuten myös tämä ketju. Täältä saa niin paljon erilaisia linkkejä ja vinkkejä. Kaikkea materiaalia ei pysty katselemaan, mutta aika paljon kyllä. (En yhtään tajua miksi jotkut videot näkyy ja jotkut ei.) 

Se on kyllä ihan hillitön😂

Vierailija
12884/13090 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyhmänä kysyn, kuinka sä pystyt katselemaan sen faniryhmän julkaisuja, jos sulla ei ole sometilejä? Vai julkaiseeko ne juttujaan jossain muuallakin kuin facebookissa?

Vierailija
12885/13090 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan hillitön😂

Freppa on kaiken lisäksi niin liikuttava se tyyny sylissään 😊. 

Vierailija
12886/13090 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun KAJ-vieroitusoireet olivat hieman helpottaneet, aiheutitte mulle karmean Vörjeans-ikävän. Miten tästä selviää?

Vierailija
12887/13090 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt tyhmänä kysyn, kuinka sä pystyt katselemaan sen faniryhmän julkaisuja, jos sulla ei ole sometilejä? Vai julkaiseeko ne juttujaan jossain muuallakin kuin facebookissa?" 

Ihan vaan googletan faniryhmän sivut ja avaan selaimella. Oikein "karvalakkimetodi" 😊. Varmaan vaan kokeilin joskus ja huomasin että sivujen katselu onnistui tässä avoimessa ryhmässä. Ryhmään linkitettyjä videoita pystyy katselemaan, ei välttämättä kaikkia. Ja kommentteja pystyy katselemaan. 

Vierailija
12888/13090 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi hurmaavimpia Jakob-hetkiä on Mellon finaaliesityksen loppu. Siinä hän ei varsinaisesti repeä eikä putoa, mutta hänen normihymynsä vaihtuu yleisöreaktion aiheuttamaan onnelliseen nauruun, jonka tulemista hän ei vaan voi estää. Eikä luultavasti edes halua. Hän on niitä poikkeuksellisia ihmisiä, joiden tavanomainen mieliala on hyväntuulisuus ja perusilme hymy. Kunpa maailmassa olisi enemmän Jakobeja!

Eikös Jakobin äiti kertonut että Jakob oli (jo) vauvana onnellinen ja aurinkoinen, hymy huulilla heräsi aamuisin ja iltaisin kävi nukkumaan samalla tavalla hymyillen. Onnellisten tähtien alla syntynyt <3 Kaikki kolme ovat ihania <3<3<3

Vierailija
12889/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lievitystä Vörjeans-ikävään, livekeikka vuodelta 2023. Fyrbanna bra. Vöyrin kovin bändi näköjään vetoaa ainakin Pohjanmaalla erityisesti miehiin, jotka on eturivin lisäksi miehittäneet koko moshpitin. :D

Vierailija
12890/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikös Jakobin äiti kertonut että Jakob oli (jo) vauvana onnellinen ja aurinkoinen, hymy huulilla heräsi aamuisin ja iltaisin kävi nukkumaan samalla tavalla hymyillen. Onnellisten tähtien alla syntynyt <3 Kaikki kolme ovat ihania <3<3<3"

Kyllä, noin Jakobin äiti on kertonut. Mä muistan myös hänen toisen kertomuksensa, jonka mukaan Jakob oli koko lapsuutensa äärettömän hyväntuulinen poika, joka usein tanssahteli silkasta onnesta ja ihmetteli, kuinka ihana paikka maailma on. Eikähän hän ole siitä miksikään muuttunut. (Pitää lisätä, että vaikka Kevin ja Axel eivät ehkä koko aikaa hihku ja hypi riemusta, he ovat tietysti yhtä ihania, kumpikin omalla tavallaan.) Vöyrin juomavesi.

Vierailija
12891/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eikös Jakobin äiti kertonut että Jakob oli (jo) vauvana onnellinen ja aurinkoinen, hymy huulilla heräsi aamuisin ja iltaisin kävi nukkumaan samalla tavalla hymyillen. Onnellisten tähtien alla syntynyt <3 Kaikki kolme ovat ihania <3<3<3"

Kyllä, noin Jakobin äiti on kertonut. Mä muistan myös hänen toisen kertomuksensa, jonka mukaan Jakob oli koko lapsuutensa äärettömän hyväntuulinen poika, joka usein tanssahteli silkasta onnesta ja ihmetteli, kuinka ihana paikka maailma on. Eikähän hän ole siitä miksikään muuttunut. (Pitää lisätä, että vaikka Kevin ja Axel eivät ehkä koko aikaa hihku ja hypi riemusta, he ovat tietysti yhtä ihania, kumpikin omalla tavallaan.) Vöyrin juomavesi.

Kaikki meni Jakobin kanssa hyvin niin kauan kuin ruoka-ajat olivat kohdallaan.

Vierailija
12892/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selaillut Kajn vanhoja somepostauksia. Olen myös lukenut Hbl:n vuosikoosteen, josta kävi ilmi, että syksyllä 2024 oli vahvoja huhuja Kajn Mello-osallistumisesta.

Rakastan heidän huumorintajuaan. Tämä klippi on julkaistu lokakuussa 2024.

https://www.instagram.com/reel/DBgi0sPA_W9/

Vierailija
12893/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä yksi joka on ollut ketjussa mukana alusta alkaen. Oma fanitukseni alkoi siinä touko-kesäkuun vaihteessa ja muistan, että olisin halunnut keskustella KAJ'sta täällä av:llä, mutta kaikki fanitusketjut jotka löysin, poistettiin heti kohta. Itsekin aloitin yhden, joka poistettiin käytännössä heti. Sitten tuli tämä, jossa oli vissiin tarkoitus todistaa että bändi on paska jne. jne. (jonka vuoksi tämä sitten sai kai jäädä 🙄), ja olin niin iloinen kun fanit nappasivat tämän pian omakseen."

No niin. Täällä myös eräs, joka on ollut mukana ensi tahdeista. Olihan tämän ketjun alkutaival vähän ihmeellinen, kun tosiaan taisi olla provosointimielessä aloitettu. Jossain vaiheessa siinä alussa olin vähän aikaa täällä käymättäkin, kun ei huvittanut niitä ikäviä viestejä lukea. Nyttemmin pahimmat herjaukset lienevät jo poistettu. Mutta tosi kiva, kun ketju on säilynyt hengissä, vaikka nyt alkuvuodesta vähän hiljaisempaa onkin KAJ-rintamalla. Mielenkiintoista nähdä, mitä tänä vuonna on tulossa. Keikkaikävä on varmasti monella. 

Vierailija
12894/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kiitos tuosta lokakuun 2024 instapostauksesta. Mahtavaa, että Jakob vahvisti villinä kiertäneet huhut.  :D

Vierailija
12895/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina klo 17.45 alkaa suora muumimaraton Teemalla ja Areenassa. Ensimmäinen kirja luetaan ruotsiksi, joten KAJ-fanit saanevat annoksensa varhain. Koko lukijalistaa en vielä ole nähnyt, mutta heridän kuvansa vilahti siinä yhdessä tiiserissä. Luulisi, että ainakin osa heistä on mukana. Areenaanhan se sitten jää kuten Tuntematon sotilaskin.

Vierailija
12896/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, Muumit ja Kaj, mikä mahtava yhdistelmä! Keitä Muumeja Kevin, Axel ja Jakob sun mielestäsi eniten muistuttaa? 

Vierailija
12897/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, Muumit ja Kaj, mikä mahtava yhdistelmä! Keitä Muumeja Kevin, Axel ja Jakob sun mielestäsi eniten muistuttaa? 

Jokuhan oli nuorena todennut Axelin Nuuskamuikkuseksi; ei tosin kovin ystävälliseen sävyyn.

Vierailija
12898/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axel on Nuuskamuikkunen (Håll käften Snusmumriken! sanoi se yksi tyttö rannalla kun Axel soitteli huuliharppua coolisti.) Kevin ehkä Hemuli tai Muumipappa ja Jakob Muumipeikko. 

Vierailija
12899/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän Axelin traumaattisen Nuuskamuikkus-historian, mutta olen silti aina (siis ennen tätä muumikysymystäkin) ajatellut, että oikeasti Nuuskamuikkusta muistuttaa Kevin. Rauhallinen, ystävällinen, yksikseen vaelteleva filosofi ja luonnonystävä.

Axel taas on mulle särmikäs Pikku Myy. Hän on myöntänyt olevansa kolmikon temperamenttisin, ja välillä se myös näkyy, esimerkiksi silloin kun Jakobin temput menevät hänen mielestään hiukan yli. Muistakaa vaikka se kakkupalakeissi.

Jakob on sitten itsestäänselvästi iloinen ja kekseliäs Muumipeikko. Täydellinen kolmikko!

Vierailija
12900/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut Kajn vanhoja somepostauksia. Olen myös lukenut Hbl:n vuosikoosteen, josta kävi ilmi, että syksyllä 2024 oli vahvoja huhuja Kajn Mello-osallistumisesta.

Rakastan heidän huumorintajuaan. Tämä klippi on julkaistu lokakuussa 2024.

https://www.instagram.com/reel/DBgi0sPA_W9/

Tuossahan tehdään sama manööveri kuin KOIssa. Yllytetään hullua ja lyödään löylyä.  Aika sööttiä oikeastaan, vaikkei olekaan pätkän ainoa sööttiys. Niin tolkutonta, niin kertakaikkiaan tolkutonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi