Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13090)

Vierailija
12901/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut Kajn vanhoja somepostauksia. Olen myös lukenut Hbl:n vuosikoosteen, josta kävi ilmi, että syksyllä 2024 oli vahvoja huhuja Kajn Mello-osallistumisesta.

Rakastan heidän huumorintajuaan. Tämä klippi on julkaistu lokakuussa 2024.

https://www.instagram.com/reel/DBgi0sPA_W9/

Tuossahan tehdään sama manööveri kuin KOIssa. Yllytetään hullua ja lyödään löylyä.  Aika sööttiä oikeastaan, vaikkei olekaan pätkän ainoa sööttiys. Niin tolkutonta, niin kertakaikkiaan tolkutonta. 

Päivitys on tosiaan söötti monellakin tapaa😍

Vierailija
12902/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin virkistämiseksi kakkupalakeissi KOI:n tapaan.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12903/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi hurmaavimpia Jakob-hetkiä on Mellon finaaliesityksen loppu. Siinä hän ei varsinaisesti repeä eikä putoa, mutta hänen normihymynsä vaihtuu yleisöreaktion aiheuttamaan onnelliseen nauruun, jonka tulemista hän ei vaan voi estää. Eikä luultavasti edes halua. Hän on niitä poikkeuksellisia ihmisiä, joiden tavanomainen mieliala on hyväntuulisuus ja perusilme hymy. Kunpa maailmassa olisi enemmän Jakobeja!

On niitä varmasti paljon enemmän, mutta useimmat joutuvat vakan alle. Minussakin on tuota vikaa, mutta hymy on matkalla hyytynyt. Päällä on hyhmää. Ja sitten tulee tuollainen mies ja pyyhkäisee jäisen sohjon pois, ja johan loikitaan. Mietin surullisena kaikkia niitä miehiä, jotka eivät ole niin helposti heräteltävissä. Vaikka Jakob olisi pudonnut taikajuomapataan, niin onhan meitä ihmiskultsunoutajia paljon enemmän kuin mitä vastaan kävelee. Mutta sulattaahan hän pienen kivenkin. 

Vierailija
12904/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ovat tehneet aurinkoisuus-janan toiseen ääripäähän Radio Vegas Vinterdepression -videon, jossa "Jag föddes och så var det roliga slut".  Tuo video on katsottava aika ajoin, niin päivä piristyy heti.

Vierailija
12905/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistin virkistämiseksi kakkupalakeissi KOI:n tapaan.  :)

Oliko se just tämä KOI-versio, mistä joku kriitikko kirjoitti, että oli vähän liian rutiininomainen esitys....? En muista, perusteliko kommenttiaan sen kummemmin. Muistan vaan itse mielessäni miettineeni, mitäköhän kriitikko oikein olisi odottanut näkevänsä... Tällä koreografialla ovat ainakin viime ajat tätä biisiä esittäneet ja joka esitykseen on mielestäni riittänyt iloa, vauhtia ja energiaa vaikka kuinka. 

Kokonaan toinen juttu sitten on se, jääkö biisi jossain vaiheessa pois ohjelmistosta ja kyllästyvätkö mahdollisesti itse sen esittämiseen. Monelle fanille tämä on kyllä yksi rakastetuista KAJ-klassikoista, joten luulisin sen säilyvän settilistalla vielä pitkään. Ja nythän tämä J-pop/K-pop tuntuu olevan kovin suosittuakin. 

Vierailija
12906/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailen (ja kadehdin) yli kaiken Jakobin hilpeää elämänasennetta. Tähtään kyllä samaan, mutta vahva synnynnäinen pessimismini on vielä toistaiseksi niskan päällä, joten useimmiten viihdytän itseäni juurikin tällä mestariteoksella. Pääsen paremmin tunnelmaan.

Vierailija
12907/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nyt vielä sattuu olemaan vinterdepression-möksän klasikin hajalla niin, että se näyttää Mark-paran kalloa vartioivalta korpilta. Tuo on kai sentään ollut onnekas sattuma, noin taiteellinen ei ole kukaan. 

Vierailija
12908/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut Kajn vanhoja somepostauksia. Olen myös lukenut Hbl:n vuosikoosteen, josta kävi ilmi, että syksyllä 2024 oli vahvoja huhuja Kajn Mello-osallistumisesta.

Rakastan heidän huumorintajuaan. Tämä klippi on julkaistu lokakuussa 2024.

https://www.instagram.com/reel/DBgi0sPA_W9/

Tuossahan tehdään sama manööveri kuin KOIssa. Yllytetään hullua ja lyödään löylyä.  Aika sööttiä oikeastaan, vaikkei olekaan pätkän ainoa sööttiys. Niin tolkutonta, niin kertakaikkiaan tolkutonta. 

Onneksi me fanit olemme pääosin hulluja. Ylianalysoivia hulluja. Meitä on helppo yllyttää ja saada sekaisin vihjeillä. Täälläkin on jaksettu yli puoli vuotta analysoida yli kymmenentuhannen viestin voimin, joista moni on vielä melkoisen pitkä. Tänne tuntuvat pesiytyneen pitkiä pohdintoja kirjoittavat analysoijat.

Vierailija
12909/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sööttiä lisää. 

"Rakkaalla lapsella on monta nimeä." 

https://yle.fi/v/video/92-10088359

Vierailija
12910/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nyt vielä sattuu olemaan vinterdepression-möksän klasikin hajalla niin, että se näyttää Mark-paran kalloa vartioivalta korpilta. Tuo on kai sentään ollut onnekas sattuma, noin taiteellinen ei ole kukaan.

Mutta sopii loistavasti tunnelmaan. "Nimes lausu, jolla sua ikiyössä mainitaan. Korppi huus: Ei milloinkaan."  :D 

Vierailija
12911/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän Vinterdepression on kuvattu, kun poikien henki höyryää kuten "20 km Inarinjärveltä pohjoiseen" voi odottaakin, ei siis missään normistudiossa?

Vierailija
12912/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sööttiä lisää. 

Mihin unohtui Schakob :D

Vierailija
12913/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näköjään saa kommentoida suoraan tuohon Pa to ta na kako -videoon. Koko ajan kommentti menee tarkastettavaksi.

Luulen että tämä kappale jää ensimmäisenä vanhoista hiteistä pois keikkalistoilta. Ei ole kuunnelluimpien kymmenen kappaleen joukossa ja lyhyille keikoille, kuten uuden vuoden, he eivät ole ottaneet sitä mukaan.

Kriitikko tosiaan sanoi KOI-esityksen olleen rutiininomainen. Itse en ole sitä livenä nähdyn jälkeen katsonut, mutta pitääkin nyt tsekata. 

Vierailija
12914/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sööttiä lisää. 

Mihin unohtui Schakob :D

Ei tainnut olla ketään ulkomaaneläviä vastaajien joukossa.

Vierailija
12915/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriitikko tosiaan sanoi KOI-esityksen olleen rutiininomainen. Itse en ole sitä livenä nähdyn jälkeen katsonut, mutta pitääkin nyt tsekata. 

Minä odotan innolla, että saataisiin KOI televisioon. Oma paikka oli niin kaukana takavasemmalla, että ammattimainen kuvaus tuo varmaan ihan uusia puolia keikkaan.

Vierailija
12916/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina klo 17.45 alkaa suora muumimaraton Teemalla ja Areenassa. Ensimmäinen kirja luetaan ruotsiksi, joten KAJ-fanit saanevat annoksensa varhain. Koko lukijalistaa en vielä ole nähnyt, mutta heridän kuvansa vilahti siinä yhdessä tiiserissä. Luulisi, että ainakin osa heistä on mukana. Areenaanhan se sitten jää kuten Tuntematon sotilaskin.

https://yle.fi/a/74-20205089?fbclid=IwRlRTSAPlyc1leHRuA2FlbQIxMQBzcnRjB…
Tuossa on listattu kaikki 130 lukijaa. Yritin katsoa tarkkaan, mutta KAJ:n poikien nimiä en näe😢

Vierailija
12917/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nå jävla. Mä olisin niin halunnut kuunnella vöyrinkielisiä muumeja.

Vierailija
12918/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis riittänyt se telefonkatalogkin.

Vierailija
12919/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina klo 17.45 alkaa suora muumimaraton Teemalla ja Areenassa. Ensimmäinen kirja luetaan ruotsiksi, joten KAJ-fanit saanevat annoksensa varhain. Koko lukijalistaa 

Tuossa on listattu kaikki 130 lukijaa. Yritin katsoa tarkkaan, mutta KAJ:n poikien nimiä en näe😢

No sepä harmi. 

Vierailija
12920/13090 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi jos tuossa ei olekaan Kajsta ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi