Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (12793)
Mä en tunnustaudu millään lailla hurahtaneeksi, vaan olen hyvin rationaalinen ja ratkaisukeskeinen ihminen. Tässä Suomen ilmanalassa ei voi koskaan varautua liian hyvin; taas on luvattu viikkojen pakkaskausi. Mun olkkarini Harvia on siis hankittu puhtaasti käytännön syistä.
Muistin virkistämiseksi tässä muutama klippi niille, jotka mahdollisesti myös tarvitsevat asuntoonsa lisää lämmönlähteitä:
https://www.instagram.com/reel/DLZf9hQsdsZ/
Tack för påminnelsen! Mulla olisi kyllä käyttöä lämmönlähteelle. Jopa kolmelle.
"Tämän(kin) vuoksi mua riepoo älyttömästi se, että Kaj'ta verrataan kaikenkarvaisiin "artisteihin" ja geneerisiin humppaorkestereihin, joiden kappaleiden sanoitukset on kuin ekaluokkalaisen tai tekoälyn tekemiä."
Tajuan sun fiilikset. Muakin riepoi jossain vaiheessa, ja välillä riepoo vieläkin nuo vertailut ja varsinkin vähättelyt. Yritän ne kuitenkin sivuuttaa ja jättää omaan arvoonsa sillä ajatuksella, että niitä todennäköisesti kirjoittelevat ihmiset, joita KAJ ei kiinnosta, saattaa jopa hivenen ärsyttääkin, ja jotka eivät KAJ' sta oikeasti yhtään mitään tiedä. Korkeintaan sen BBB:n. Osa kirjoittelee ainoastaan provosointitarkoituksessa.
Nämä vertailijat eivät mitenkään voi ottaa minulta itseltäni minun omia KAJ-elämyksiäni pois. Ne on mulla ja niitä tulee lisää joka päivä.
Ja muutenkin, tietäjät tietää 😊.
Mä kumartelen vaikka mitä kuvia ja pystyttelen patsaita nurkkiin, jos se vain tekee minut iloiseksi ja tuo näin paljon valoa ja hyvää mieltä elämään. Hurahdus on johdattanut minut aarteen äärelle, jonka löytämisestä olen ikionnellinen. Tusen tack pojkar!
Musta olisi hauskaa, jos pojista tehtäisiin sellaisia muovisia pikku-ukkeleita, joilla lapset leikkii. Niitä voisi saada vaikka muropakkauksista. Jotkut olisi keräilyharvinaisuuksia, niin kuin Jakob riisumassa solmiota saunan pukuhuoneessa tai Dan-Ole merkkikiikarit kaulassa bongaamassa albiinosilkkiuikkuja. Niitä vaihdeltaisiin ja metsästettäisiin kirppareilta. Tädeilläkin olisi takanreunuksella hienot Kaj-kokoelmat. Ainakin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi hauskaa, jos pojista tehtäisiin sellaisia muovisia pikku-ukkeleita, joilla lapset leikkii. Niitä voisi saada vaikka muropakkauksista. Jotkut olisi keräilyharvinaisuuksia, niin kuin Jakob riisumassa solmiota saunan pukuhuoneessa tai Dan-Ole merkkikiikarit kaulassa bongaamassa albiinosilkkiuikkuja. Niitä vaihdeltaisiin ja metsästettäisiin kirppareilta. Tädeilläkin olisi takanreunuksella hienot Kaj-kokoelmat. Ainakin mulla.
Tämä oli kuukauden paras idea! Haluun!
Daisy minihameessa voisi kanssa olla keräilyharvinaisuus. Olisi taatusti kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Tai kiiltokuvia.
Mä keksin heti, minkä haluaisin: Määninin kädessään lasi, joka on täynnä alkoholitonta olutta.
Ja mulle kyykkyflirtti-Jakob, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mä keksin heti, minkä haluaisin: Määninin kädessään lasi, joka on täynnä alkoholitonta olutta.
Ja lasissa pilli
Yleisimpiä olisi tavis-Kaj't kellanruskeissa teryleenipuvuissa ilman rekvisiittaa. Niitä olisi kaikilla eniten. Viidellä taviksella saisi yhden vihreäpukuisen Kaj'n ja kymmenellä Kurt Bymanin, jonka liivissä kimaltaisi kultaiset soljet.
Mä haluaisin manspread-Tommyn ja -Määninin.
En kestä miten hyviä ideoita teillä on😅
Hihittelen täällä itsekseni. Mulle kanssa noin manspread-tyypit
Mä voisin ottaa edellisten lisäksi vielä Lucia-Freppan tyyny sylissä.
Mulle myös Freppa. Pillimehun kanssa.
Mulle Määnin ja sähköiskuja antava kaulapanta.
Ja sitten voisin ottaa Jakobin jolla on naama norsunv*tulla ja punaiset poronsarvet päässä God jul -laulun lopussa. Myös pukumiesjakob melodica suussa kelpaisi.
Axel hyttysenä mustat siivet selässä ja naamio silmillä.
(Ja eksklusiiveista keräilyhahmoista eksklusiivisimpana Kevin Käärijän vihreä bolero päällä ja Axel & Jakob vaaleanpunaisissa trikoissa tanssimassa Cha cha chata siinä Thermocell-esityksessä joka ilmeisesti hävetti heitä niin paljon että se jäi yhteen kertaan.)
Saataisiinko me myös erikoiseränä kaksoishahmo, jossa Tommy halaa (hyvin vaivaantunutta) Määniniä.
Punaiset poronsarvet tosiaan, ei hemmetti 🤣😅
Joku joka ei vakkaristi tällä palstalla käy eikä ole asiaan vihkiytynyt, on kyllä niin kujalla, niin kujalla, kun näitä lukee 😄
Olet itse asiassa jäljillä. Olemme keskustellleet täällä siitä kuinka hurahtaneita ja riippuvaisia päivittäisestä KAJ-annoksestamme olemme. On ollut puhetta, että tämä vaikuttaa AA-kerhon keskustelulta ja välillä on kerrottu kunkin polusta nykyiseen tilanteeseen (Eloveenasta ekstaasiin). J
Ja useampi on haaveillut Harvian kiukaasta olohuoneen koristukseksi. Sehän olisi melkein kuin alttari tai patsas.