Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (11704)

Vierailija
11621/11704 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen monessa asiassa aika konservatiivinen, niin kyllä mulla ainakin toistaiseksi on huumorintaju riittänyt noihin Vörjeans-kommentteihin.  Ei mun mielestä ole mennyt  liikaa alatyyliseksi - enkä todellakaan toivo sellaista jatkossakaan, se ei ole enää kivaa, ja voi olla jopa loukkaavaa. Vörjeans on Vörjeans. Jos nyt katsoo vaikkapa tuota Vörjeansin KOIn esiintymistä ja sitä yleisöflirtin määrää, niin eiköhän tuo Vörjeans imago ole rakennettu aika tietoisesti erilaiseksi kuin KAJ, monessakin suhteessa. Takuuvarmasti pojat tietävät, että yleisö villiintyy noista eleistä. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että voidaan sitten  kommentoida mitä tahansa tai alkaa liikaa seksualisoimaan jossain palstoilla. Kuten todettu, fiksua pysyä hyvän maun ja säädyllisyyden rajoissa kuitenkin. Ja mitä nyt olen tätä ketjua jonkin aikaa seur

KOissa mun vieressäni istui suomenruotsalaisrouva juurikin taputtaen sivistyneesti, myös Marlenen aikana. Kieltämättä oli aika huvittavaa.

Vierailija
11622/11704 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOI:ssa taisi olla aika kahtiajakautunutta katsojakuntaa Vörjeansin aikana. Permannon superfanit olivat aivan hurmiossa ja monet istumapaikoilla lähinnä ihmeissään. Jopa se Vasabladetin toimittaja, joka muuten tykkäsi kovasti, sanoi että yksi kappale Vörjeansiä olisi riittänyt. Eihän se tietenkään olisi riittänyt. Näin oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/11704 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOI:ssa taisi olla aika kahtiajakautunutta katsojakuntaa Vörjeansin aikana. Permannon superfanit olivat aivan hurmiossa ja monet istumapaikoilla lähinnä ihmeissään. Jopa se Vasabladetin toimittaja, joka muuten tykkäsi kovasti, sanoi että yksi kappale Vörjeansiä olisi riittänyt. Eihän se tietenkään olisi riittänyt. Näin oli hyvä.

Kyllä meitä täysillä mukana eläviä oli pitkin poikin katsomossa. Mutta seassa sitten näitä ihmettelijöitä ja pidemmältä ajalta KAJ'n tuntevia, joista monelle meininki taisi tosin tulla hieman yllätyksenä.

Vierailija
11624/11704 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli varmasti ihmeissään ja aika pihalla sellainen katsoja KOIssa, joka ei ollut ikinä kuullutkaan mistään Vörjeansista, ja ehkä tiesi KAJ'stakin vain BBB:n + korkeintaan pari muuta biisiä. Ehkä oli jopa nähnyt jotain KAJ'n hillittyjä haastatteluja, joissa aina esiintyvät hyvin korrektisti ja kohteliaasti.

En enää muista minkä Vörjeans-videon kommenteissa näin erään (ilmeisesti) ruotsalaisrouvan hieman närkästyneen kirjoituksen, että "miksi ihmeessä noin kilttien ja mukavien poikien pitää kiroilla noin paljon". Taitaa siinä jonkinmoinen kulttuurishokki rouville tulla... 

Vierailija
11625/11704 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä täysillä mukana eläviä oli pitkin poikin katsomossa. Mutta seassa sitten näitä ihmettelijöitä ja pidemmältä ajalta KAJ'n tuntevia, joista monelle meininki taisi tosin tulla hieman yllätyksenä.

Kuten esimerkiksi eräät Thåossin ja Gambämäänin... joista tulee mieleen Josefin Siren, olen häneltäkin pari biisiä ehtinyt kuulla tähän mennessä. Tarkoitus on kuunnella lisääkin, kyllähän ne rullaavat. Kummallisia nuo vöyriläiset. 

Vierailija
11626/11704 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten esimerkiksi eräät Thåossin ja Gambämäänin... joista tulee mieleen Josefin Siren, olen häneltäkin pari biisiä ehtinyt kuulla tähän mennessä. Tarkoitus on kuunnella lisääkin, kyllähän ne rullaavat. Kummallisia nuo vöyriläiset. 

Olisi hienoa saada Thåossinin ja Gambamääninin haastattelu, haluaisin tietää mitä heidän päässään liikkui tuolloin. Ja hetkeä ennen kuin tulivat lavalle, kun kuulivat yleisön.

Joku voisi antaa vinkin X3M:lle, että pyytäisivät nuokin Vörjeansin jäsenet joskus haastateltavaksi. Vain kaksistaan.

Vierailija
11627/11704 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja siinä Svenskanin svenska dagen -festissä oli esiintymässä myös joku nuori naislaulaja, jonka nimeä en saa nyt päähäni, mutta hän oli muistaakseni Vöyriltä myös. Hänkin oli tosi hyvä. Täällä ketjussahan on aiemminkin epäilty sitä Vöyrin juomavettä, että siinä on aivan pakko olla jotain erityistä! 

Vierailija
11628/11704 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen monessa asiassa aika konservatiivinen, niin kyllä mulla ainakin toistaiseksi on huumorintaju riittänyt noihin Vörjeans-kommentteihin.  Ei mun mielestä ole mennyt  liikaa alatyyliseksi - enkä todellakaan toivo sellaista jatkossakaan, se ei ole enää kivaa, ja voi olla jopa loukkaavaa. Vörjeans on Vörjeans. Jos nyt katsoo vaikkapa tuota Vörjeansin KOIn esiintymistä ja sitä yleisöflirtin määrää, niin eiköhän tuo Vörjeans imago ole rakennettu aika tietoisesti erilaiseksi kuin KAJ, monessakin suhteessa. Takuuvarmasti pojat tietävät, että yleisö villiintyy noista eleistä. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että voidaan sitten  kommentoida mitä tahansa tai alkaa liikaa seksualisoimaan jossain palstoilla. Kuten todettu, fiksua pysyä hyvän maun ja säädyllisyyden rajoissa kuitenkin. Ja mitä nyt olen tätä ketjua jonkin aikaa seur

Tuollainen haastattelu mennyt ohi, jos jollakin tulee vastaan, laittakaa linkki. En ole yllättynyt, että juuri Axelia vanhemmat kuvaavat noin. Vaikka on ystävällinen ja varmaan herkkäkin, tulee vaikutelma, että piikikkyyttäkin löytyy enemmän kuin näyttää yleensä ulospäin. Sen verran sarkastisia kommentteja toisinaan kuulee.

En olisi yllättynyt, jos olisi ollut myös näsäviisas lapsi. Verbaalinen lahjakkuus ja älykkyys yhdistettynä kypsymättömiin aivoihin  mahdollistavat erittäin rasittavan näsäviisastelun. 

Vierailija
11629/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuljettajan aarre joulukalenterityyliin jatkuu.

SPOILEREITA luvusta 14!

Oliverilla ja Fannylla on suunnitelma. Rondo-koiran GPS-panta sujautetaan varkaiden auton kyytiin ja sitten vain seurataan jälkiä. Tupakoivan kuskin on pakko käydä kaupassa täydentämässä varastojaan, joten kaupan piha on paras paikka iskeä. 

Pitkän odotuksen jälkeen musta auto ilmestyy. Fanny varjostaa kuskia kauppaan ja Oliverin tehtävänä on saada panta autoon kiinni. Pujahdus auton alle ja pannan käynnistys onnistuvat, mutta sitten! Autosta nousee toinen henkilö, Oliver näkee korkeakorkoiset saappaat maatessaan auton alla. Ja saappaat menevät katsomaan karkkipaperia, joka Oliverilta putosi. Ja kaiken huipuksi Fanny ilmoittaa, että kuski on palaamassa!

Cliffhangeriin loppui tällä kertaa. Onnistuuko Oliverin päästä näkymättömissä pois auton alta? 

Odotellessaan Fanny ja Oliver vaihtavat kokemuksia vanhemmistaan. Fanny viettää paljon aikaa isänsä kanssa metsällä. Oliver ei taas ole saanut omalta isältään puhelinsoittoa ollessaan isoäidin luona, ainoastaan peukutuksia kuviin. Kiinnostavaa nähdä, miten Oliverin suhde vanhempiinsa muotoutuu kirjan loppuun mennessä.

Mitä mietteitä teillä?

Vierailija
11630/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasabladetin mies diggasi Vörjeansia  ja HBL:n tyyppi ei ymmärtänyt

Vierailija
11631/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasabladetin mies diggasi Vörjeansia  ja HBL:n tyyppi ei ymmärtänyt

Viime viikkoina on ollut kiva nähdä, että tiedotteissa kuvaillaan heidän tuotantoaan ja uraansa kiinnostavasti. Ehkä nämä joulun ja vuodenvaihteen keikat suomenkielisten artistien kanssa lisäävät yhteistyömahdollisuuksia.

Tässä Warnerin synttäripostaus Kevinin kunniaksi: "Mahtavaa syntymäpäivää huikean KAJn ihanalle Kevin Holmströmille! 🎂🥳 Kevin ja KAJ lauloivat itsensä koko maailman sydämiin tämän kevään Euroviisuissa jättihitillään Bara Bada Bastu, ja viisukevään jälkeen julkaistut Mosquito ja Karaoke ovat jatkaneet yhtyeen tuttua, hulvatonta linjaa ja täysin omanlaista tyyliä. KAJ nappasi keskiviikkona myös Vuoden Biisi, Vuoden Yhtye sekä yleisöäänestys -ehdokkuudet Emma Gaalassa 2026 - on siis syytä tuplaonnitteluihin! 🌟"

Vierailija
11632/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä lennolla Tukholmaan menevä: Millä lennoilla menet? Harkitsen juuri samaa, ja olisi kiva, jos olisi matkaseuraa.

Minä olen se joka täällä monen viestin verran eilen pähkäilin lähdenkö vai en. Joku muu sanoi miettivänsä samaa. Lähtö Norwegianilla la klo 9:55 ja paluu Hkiin su klo 23:40 on halpa. Sitä mietin. Olisi kyllä mukavaa jos olisi seuraa.

Samalla lennolla ollaan! Kiitos. Vuorokauden pohtimisen jälkeen päätin lopullisesti hylätä järkeni ja lähteä myös reissuun. Luotin sun järkeesi, että tuo reissusuunnitelmia on hyvä. Ollaan sitten yhdessä järjettömiä.

Vierailija
11633/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä lennolla Tukholmaan menevä: Millä lennoilla menet? Harkitsen juuri samaa, ja olisi kiva, jos olisi matkaseuraa.

Minä olen se joka täällä monen viestin verran eilen pähkäilin lähdenkö vai en. Joku muu sanoi miettivänsä samaa. Lähtö Norwegianilla la klo 9:55 ja paluu Hkiin su klo 23:40 on halpa. Sitä mietin. Olisi kyllä mukavaa jos olisi seuraa.

Samalla lennolla ollaan! Kiitos. Vuorokauden pohtimisen jälkeen päätin lopullisesti hylätä järkeni ja lähteä myös reissuun. Luotin sun järkeesi, että tuo reissusuunnitelmia on hyvä. Ollaan sitten yhdessä järjettömiä.

Kiva kuulla että on seuraa😊 

Mun mielestä tää reissu on alkanut vähitellen vaikuttaa jo melkein järkevältä. Mutta en taida silti olla niin järjissäni, että kenenkään kannattaa minun arvostelukykyyni luottaa. Mutta tää on tosi edullinen, ei tarvitse käyttää arkipäiviä, pääsee myös Tukholmassa pyörimään, näkee itselle uuden laivan ja tietenkin mikä parasta KAJ:n. Edellinen laivakeikka näytti videoiden perusteella ihan huippuhyvältä.

Ostan sellaisen lentokoneen penkin alle suunnitellun repun. Sinne mahtuu kuitenkin ainakin 25 litraa tavaraa. Pärjään sillä kun suunnittelen hyvin. Repulle on varmaan muöhemminkin käyttöä.

Vierailija
11634/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11635/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaikeuksia jaksaa katsoa koko Joulumielelle-konsertti, mutta lopussa odotus palkittiin. Ihana KAJ ja yksi, kaksi, joulusauna!

Vierailija
11636/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson vasta huomenna. Oliko KAJ vasta lopussa? Oliko muita biisejä kuin BBB?

Vierailija
11637/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson vasta huomenna. Oliko KAJ vasta lopussa? Oliko muita biisejä kuin BBB?

Lähes viimeisenä. Valitettavasti ei muita lauluja, mutta yleisö kyllä nautti joulusaunastakin. 

Vierailija
11638/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ oli toiseksi viimeinen. Ei muuta biisiä kuin BBB.

Vierailija
11639/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisö kyllä taputti innolla mukana BBB:ssä. Mutta joululaulu olisi ollut mukava kuulla. Ehkä Skansenilla sitten?

Vierailija
11640/11704 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että vähän kyllä harmittaa, että Kajlta oli otettu tuohon kummien joulukonserttiin Bara bada bastu. Mielestäni aika kummallinen ratkaisu, kun kaikilta muilta kuultiin joululauluja. Toki jos syynä oli se, että Kaj ei olisi ehtinyt harjoittelemaan muuta, kun heillä on pitänyt niin kiirettä, se on aivan ymmärrettävää ja siinä tapauksessa en purnaa aiheesta enempää. Mutta jos taas tuo oli just se mitä heiltä konserttiin haluttiin niin sit en aivan ymmärrä ratkaisua. Eivätkö sit halunneet mitään ruotsinkielistä joululaulua, mielestäni olisi sopinut sinne hyvin etenkin jos joku mikä kuitenkin säveleltään tuttu myös suomalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi