Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11744)
Itseä kyllä harmittaa jos ei kuulla KAJ'lta ollenkaan joululaulua. Kovana Joulun ystävänä olin todella innoissani kun kuulin KAJ'n osallistuvan Joulukonsertteihin, sillä olen koko syksyn miettinyt että voi kun kuultaisiin heiltä joululauluja ja nyt olisi siihen tilaisuus. Harmittaa, jos joululaulut jäävät kuulematta ja sen sijaan kuullaan jälleen kerran Bara Bada Bastu. Bara Bada Bastu joulusauna versio on hauska lisä jos vetävät lisäksi jotain muuta, mutta harmittaa mikäli se on KAJ'n ainoa esitys konsertissa. Aikaisempina vuosina monet artistit ovat saaneet esittää 2 kappaletta, joten toivoa on että lisäksi kuultaisiin jokin joululaulu. Ja tietty ensi viikolla Allsång på Skansen, ehkä siellä viimeistään kuullaan joululaulu. Olisi aika hassua jos siellä KAJ'n ainoa esitys olisi Bara Bada Bastu, kun se kuultiin jo kesän Allsångissa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako eilisestä Vaasan stand-up illasta - missä siis yksi Axeleista oli mukana - olla mitään video- tms. materiaalia missään katsottavissa...? Onko kukaan huomannut tai nähnyt?
Axelin omassa instassa stooreissa. Lisäksi tapahtuman sivulla stooreja ja tällainen yhteiskuva
Vierailija kirjoitti:
Itseä kyllä harmittaa jos ei kuulla KAJ'lta ollenkaan joululaulua. Kovana Joulun ystävänä olin todella innoissani kun kuulin KAJ'n osallistuvan Joulukonsertteihin, sillä olen koko syksyn miettinyt että voi kun kuultaisiin heiltä joululauluja ja nyt olisi siihen tilaisuus. Harmittaa, jos joululaulut jäävät kuulematta ja sen sijaan kuullaan jälleen kerran Bara Bada Bastu. Bara Bada Bastu joulusauna versio on hauska lisä jos vetävät lisäksi jotain muuta, mutta harmittaa mikäli se on KAJ'n ainoa esitys konsertissa. Aikaisempina vuosina monet artistit ovat saaneet esittää 2 kappaletta, joten toivoa on että lisäksi kuultaisiin jokin joululaulu. Ja tietty ensi viikolla Allsång på Skansen, ehkä siellä viimeistään kuullaan joululaulu. Olisi aika hassua jos siellä KAJ'n ainoa esitys olisi Bara Bada Bastu, kun se kuultiin jo kesän Allsångissa.
Ihme valittaja. Minne ajattelit tehdä reklamaation? Joululauluja osaa laulaa kuka tahansa, mutta Bara bada bastuja on vain yksi. Ja koska KAJ ei itse ole siihen vielä kyllästynyt, pitäisi sen kelvata yleisöllekin. Voit aina äänestää jaloillasi jos ei kelpaa.
Tämä on facessa tänään, koska 11. luukku vuodelta 2014. Tässä kohtaa minulla menee yli ymmärryksen. Olen aina ajatellut, että tämä on vähän outo eikä kovin hauska. Kommenteista ymmärsin, että tässä on hauskoja sanaleikkejä. Ehkä te ymmärrätte paremmin.
Huvittaa muuten, kuinka täällä taannoin niin kirkassilmäisinä pähkäiltiin "Axelin" esiintymisiä. Että miten voi Daisy pokkana vetää Fabbon kanssa magashotteja ruotsinlaivalla ja parin tunnin päästä kirjailija Åhman tyynenä esitellä vakavaa romaaniaan Vaasan kirjallisuuskokouksessa. Nolostuttavan kauan meni ennen kuin tajuttiin ilmiselvä totuus. No, jälkiviisaus on jälkiviisautta.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä faneilta helposti unohtuu, että valtaosa suomenkielisestä tv-yleisöstä ei tiedä Kaj'lta muita biisejä kuin Bastun. Juuri siksi se on se, jonka tämä perusporukka haluaa heiltä kuulla (eivät he ole sitä kuluttaneet puhki, niin kuin fanit, vaan kuulleet ehkä vain kerran tai pari). Varsinkin, jos Kaj saa esittää ohjelmassa vain yhden kappaleen, ja vaihtoehto olisi ruotsinkielinen jullåt. Onhan sauna sitä paitsi olennainen osa suomalaista joulunviettoa, joten siinä mielessä se sopii hyvin joulukonserttiinkin.
Ja mehän taas ollaan tyytyväisiä, vaikka he lukisivat tonttulakit päässä Vöyrin puhelinluetteloa.
Meinasin tulla mainitsemaan tuosta Vöyrin puhelinluettelosta, mutta ehdit ensin. 😂 Se vasta olisikin vetävä tv-numero suurimmalle osalle katsojista. Mulle kyllä kelpaisi, varsinkin jos olisi vielä tonttulakitkin päässä. 😃
Vierailija kirjoitti:
Ja tietty ensi viikolla Allsång på Skansen, ehkä siellä viimeistään kuullaan joululaulu. Olisi aika hassua jos siellä KAJ'n ainoa esitys olisi Bara Bada Bastu, kun se kuultiin jo kesän Allsångissa.
Siis tosiaanko nytkin Joulukuussako pidetään Allsång på Skansen? Olen luullut että vain kesällä on niitä. Suomessa ei varmaan joulujaksoa tästä näytetä ... (?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietty ensi viikolla Allsång på Skansen, ehkä siellä viimeistään kuullaan joululaulu. Olisi aika hassua jos siellä KAJ'n ainoa esitys olisi Bara Bada Bastu, kun se kuultiin jo kesän Allsångissa.
Siis tosiaanko nytkin Joulukuussako pidetään Allsång på Skansen? Olen luullut että vain kesällä on niitä. Suomessa ei varmaan joulujaksoa tästä näytetä ... (?)
Kyllä näytetään:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on käsittääkseni viime vuonna ensimmäistä kertaa järjestetty yhden jakson jouluspesiaali. Normaali 8 jakson kausi tulee kesäisin. Itsellä ei kyllä ole tietoa millaisia lauluja siellä lauletaan. Jostain kuulin, että ei välttämättä joululauluja ainoastaan, eli nähtäväksi jää kuullaanko KAJ'lta BBB vai jotain muuta.
Mulle kelpaa joulu-Bastu konsertissa hyvin 🙂. Konsertin järjestävä ja organisoiva taho on mahdollisesti yhdessä esiintyjien kanssa (ainakin luulisin näin) suunnitellut konsertin sisällön ja se on rakennettu nyt niin, kuin ovat parhaimmaksi ja mukavimmaksi katsoneet. Voihan olla, että monipuolisuuden ja kiinnostavuuden kannalta on haluttu esitettäväksi muutakin kuin pelkkiä joululauluja. Kiva, että tällainen konsertti on ja kiva, että KAJ on sinne kutsuttu esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on käsittääkseni viime vuonna ensimmäistä kertaa järjestetty yhden jakson jouluspesiaali. Normaali 8 jakson kausi tulee kesäisin. Itsellä ei kyllä ole tietoa millaisia lauluja siellä lauletaan. Jostain kuulin, että ei välttämättä joululauluja ainoastaan, eli nähtäväksi jää kuullaanko KAJ'lta BBB vai jotain muuta.
Juuri laittamani linkin takana kerrotaan näin:
Pernilla Wahlgren kutsuu joululaulajaisiin talvitunnelmissa! Laula mukana tunnettuja joululauluja yhdessä vieraiden, kuten Molly Sandénin, KAJ:n ja Adaamin kanssa.
Myös Axelista tulee isä ensi vuonna. Jakoivat juuri Instaan yhteisen vauvauutisen puolison kanssa
Vierailija kirjoitti:
Myös Axelista tulee isä ensi vuonna. Jakoivat juuri Instaan yhteisen vauvauutisen puolison kanssa
Oi! Ihanaa, onnittelut!
Mahtava uutinen! Että voikin ihminen olla onnellinen toisten puolesta.
Alexandra-raukka. En halua tietää, kuinka paljon hänen vyötärönseutuaan nyt tuijotellaan ja tulee kyselyitä, että jokos teilläkin kohta.😬
Toivottavasti joka iikka tajuaa antaa Alexandran ja Jakobin olla rauhassa. Siis täysin rauhassa. Ilman pienintäkään "hyväntahtoista" spekulointia yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntui, että siinä peliohjelmassa Seesar melkein paljasti sen. Hän kysyi Axelilta että aiotko sinäkin parturoida oman poikasi pään. Axel vastasi nooeasti ei ja vaihtoi aihetta. Kysyi siis siihen tyyliin kuin lapsi olisi jo olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Alexandra-raukka. En halua tietää, kuinka paljon hänen vyötärönseutuaan nyt tuijotellaan ja tulee kyselyitä, että jokos teilläkin kohta.😬
Toivottavasti joka iikka tajuaa antaa Alexandran ja Jakobin olla rauhassa. Siis täysin rauhassa. Ilman pienintäkään "hyväntahtoista" spekulointia yhtään missään.
Joo just näin. Mutta kyllä mä luulen että sielläkin on ehkä jo tuloillaan. Ja jos on, niin huvittavaa miten pojat tekevät ihan kaiken yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntui, että siinä peliohjelmassa Seesar melkein paljasti sen. Hän kysyi Axelilta että aiotko sinäkin parturoida oman poikasi pään. Axel vastasi nooeasti ei ja vaihtoi aihetta. Kysyi siis siihen tyyliin kuin lapsi olisi jo olemassa.
Paitsi että nyt huomasin että vasta kesällä. Ehkä tää ei voinut olla peliohjelman aikaan tiedossa.
Mun facebook-feediin tupsahti siitä kuva, joka ei valitettavasti enää siellä näy, kun nyt tsekkasin. Mutta muistelisin, että se oli jonkun Tillsammans följer vi Kaj -ryhmän jäsenen laittama (mulle aina välillä tulee heidän postauksiaan, vaikka en itse ryhmään kuulukaan). Tämä Axel oli pukeutunut sedäksi.