Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen masturboinnin katselu

Vierailija
11.09.2010 |

Monikohan mies on saanut katsella naisen masturboivan itseään orgasmiin asti? Miehiltä vastauksia, oletko saanut katsoa, ja naisilta vastauksia, oletko antanut katsoa.

Kommentit (165)

Vierailija
1/165 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antaa katsella. Todella kaunista ja kiihottavaa.

M34

Vierailija
2/165 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut katsella..

ollaan myös tehty niinkin että joskus tyydytetty molemmat itsemme toisen nähden..

sekä itse olen tehnyt sen vaimon katsoessa useammastikkin, hän kun tykkää katsella miehen runkkaamista, jopa tekopimppi ostettiin vain tätä tarkoitusta varten, usein kyllä eksyy hänen omakin sormi klitorikselle :-)

onhan siinä vaimolla vieläkin hieman ramppikuumetta varsinkin shown ensi-illassa oli mutta tietyssä mielentilassa kyllä sit sekin häipyy nyt kun on useammin ohjelmistossa

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/165 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun leikin dildolla tai muuta kivaaa. Mutta harvemmin saan katsella hänen runkkaamistaan. Mulle se on ihan sama katsooko hän vai ei. Mutta eniten tykkään siitä että saan samaan aikaan ratsastaa miehellä ja hyväillä itseäni. Meillä on erilaiset tarpeet ja mun pitää esim saada kaksi kertaa orgasmi ennen kuin tyydytyn ja mieluiten 5 päivänä viikossa. Miehelle riittää muutama kerta viikossa.

Vierailija
4/165 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan orgasmiin asti en ole katsellut, kun en malttanut lopussa olla enää pelkästään katsojana. Itseäni kiihottaa kyllä tosi paljon katsella naisen masturbointia, niin livenä kuin videoiltakin. Valitettavasti niin monet naiset vaan kokevat sen jotenkin niin yksityisenä juttuna, että eivät koe luontevaksi tehdä sitä katsellessa.

Vierailija
5/165 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mulla on kokemus asiasta, josta jollain muulla ei ole :D

Harvakseltaan vaimoni saattaa tyydyttää itsensä nähteni. Vaan harvinaista se kyllä on.

Vierailija
6/165 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Jos jollain naisella on vielä näkemättä kun mies runkkaa, niin ilmoitelkaahan tänne. Voin ilomielin auttaa,ja oikaistaan moinen epäkohta ja vääryys... ;)

Vierailija
7/165 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan esikoista ja maha on jo iso (37 rv). seksiä tekee koko ajan mieli eikä mies aina jaksa, vaikka parhaansa yrittää. kulta haluaa kuitenkin katsella kun masturboin ja usein sitten innostuu siitä seksipuuhiin. aluksi en kyllä oikein kehdannut, mutta mun mies on niin ihana, että nyt jo nautin kun hän katselee ja hyväilee samalla minua. vaikein asia oli kun haluan pitää sormea pepussa kun se voimistaa orgasmia. nyt jo senkin kehtaan tehdä miehen nähden.

Vierailija
8/165 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te onnelliset...

Ei anna vaimo katselle.

Eikä tykää katsella mun itsetyydytystä.

Jotenkin se on pettämistä, tai häneltä pois.

Yks pano viikossa peitonalla ja se on siinnä.

Olaan oltu yhdessä 30+

Vierailija
9/165 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut katsella naisen masturbointia. Se olisi yksi suurimmista fantasioistani. Joskus vaimo voi vähän ohjata kättäni tai painaa sitä kovemmin vittuaan vasten, kun hieron häntä, mutta jos yritän vaihtaa oman käteni päällimmäiseksi ja ohjata vaimon kättä vitulla, pysähtyy touhu heti. Sama homma, kun joskus innostun runkkaamaan itseäni esileikin aikana. Vaimo ohjaa heti kättäni pois kullilta. Nautin kuitenkin aivan suunnattomasti siitä, että saan joskus runkata itse liemet vaimon rinnoille tai häpyhuulille.

Vierailija
10/165 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa

Vierailija
11/165 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan orgasmiin asti en ole katsellut, kun en malttanut lopussa olla enää pelkästään katsojana. Itseäni kiihottaa kyllä tosi paljon katsella naisen masturbointia, niin livenä kuin videoiltakin. Valitettavasti niin monet naiset vaan kokevat sen jotenkin niin yksityisenä juttuna, että eivät koe luontevaksi tehdä sitä katsellessa.

Vierailija
12/165 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksin aikana. Yleensä menee niin, että annan hänelle suuseksiä ja jossain vaiheessa siirrän hänen kätensä mukaan leikkiin. Ihan aluksi hän ei ollenkaan halua olla itse mukana, mutta sitten jos suuseksissä orgasmi ei ole tullakseen, auttaa hän somasti itse itseään.

Sitte varsinaisessa yhdynnässä silloin tällön siirränen hänen kätensä häpykummulle, en oikeastaan ole varma mitä hän silloin tekee. Täydentääkö hän omaa tyydytystään vai ohjaileeko hän minut parhaimpiin paikkoihin. Ei ole ollut puhetta asiasta, mutta täytynee ottaa puheeksi.

Vierailija
13/165 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa katsoa! Joskus oikein kiusaan miestäni masturboimalla ja harvoin jää saamatta miestä itseään sen jälkeen. Loppuun asti masturboiminen on aika intiimiä, mutta mies nauttii suuresti nähdessään mut värisemässä orgasmin kourissa. Onhan se myös hienovarainen konsti näyttää toiselle millaisesta kosketuksesta pitää ;)

N29

Vierailija
14/165 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan katsella! ollaan aika avoimia näissä asioissa. on se vaan mahtavaa. katson myös hiukan, kuinka hän sen tekee. vie joskus itsensä monta kertaa lähelle huippua, ennen kuin antaa orgasmin tulla. monesti tämä johtaa seksiin. joko ennen orgasmia tai sen jälkeen, riippuu vähän kuinka malttaa olla.

Vierailija
15/165 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietetään välillä sessio, että molemmat masturboidaan samanaikaisesti ja katsellaan toisiamma - ihan järjettömän kiihottavaa ja orgasmi on mahtava. Musta on ihana katsoa miehen kaunista kättä ison kalun ympärillä ja nautinnollista ilmettä.

Mies on myös sanonut, että hänen mielestään mun masturbointini katsominen on kaunista ja minun laukeamiseni on kiihotavinta ikinä :-) Suosittelen kaikille - pakko kylläkin myöntää, että eka kerta jännitti mua ihan hirveästi ;-)

t. n42

Vierailija
16/165 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään välillä sessio, että molemmat katselevat Porotia. Suosittelen kaikille.

Vierailija
17/165 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään välillä sessio, että molemmat katselevat Porotia. Suosittelen kaikille.

Ihanaa, että kaksi samanhenkistä ovat löytäneet toisensa ;-)

t. n42

Vierailija
18/165 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tehtiin näin ensimmäistä kertaa, tiesin kyllä että mieheni voisi kiihottua minun sooloilun katselua. Mutta eilen jostain käsittämättömästä syystä kun mentiin nukkumaan kysyin mun mieheltä että haluisiko hän olla katselu oppilaana.

Ja ihme kyllä kiihotuin siitä myös itse yllättävän paljon, vaikka tähän asti olen ollut sitämieltä että sooloilu kuuluu vain minulle. ja luulen että mun mies tiedä edes kuinka paljon sooloon. =)

Vierailija
19/165 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisen tietämättä eli olen sala videoinut.

Monikohan mies on saanut katsella naisen masturboivan itseään orgasmiin asti? Miehiltä vastauksia, oletko saanut katsoa, ja naisilta vastauksia, oletko antanut katsoa.

Vierailija
20/165 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suuseksin lomassa vaimoni tyydyttää itsensä. Samoin sauvaleikissä laitan välillä sauvan hänen käteensä. Sen jälkeen hän aika usein antaa sauvan minulle takaisin. Se on sellaista molempien samanaikaista hyväilyä.

Silloin kun olen ottanut alkoholia vähän liikaa, etten naidessa laukea, runkkaan mällit mahalleni. Vaimoni katselee silloin vieressä ja lopuksi hymyilee ja kysyy, että mitä minulle oikein tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän