Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telsun mukaan Nelonen striimaa Helsingin konsertin, ja KAJ on mukana, kuten myös Erika! Heidän lisäkseen myös Ares.
Nelonen? Aiempina vuosina uudenvuodenkonsertit ovat tulleet Yleltä.
Ns. virallinen uudenvuodenkonsertti tulee tänäkin vuonna Yleltä. Mutta tällä kertaa Oulusta, jossa on tarjolla erityinen juhlakonsertti sen kunniaksi, että Oulusta tulee vuodenvaihteessa Euroopan kulttuuripääkaupunki 2026.
Höh. En halua maksaa Nelosesta, joten kai tästä on sitten kömmitttävä Kansalaistorille, kunhan tarkempi aikataulu selviää. Viime uutenavuotena siellä ei ollutkaan kuin 75.000 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sibelius-monumentilla olivat aamulla, kuoron kanssa laulamassa Finlandiaa. DNA:n Youtube-kanavalla. Enpä olisi osannut odottaa tätä.
Oi miten upea! Mun arvostukseni tätä trioa kohtaan vaan kasvaa päivä päivältä! Olkoonkin, että oli heidän yhteistyökumppaninsa DNA'n tarjoama juttu, hieno oli silti ja hienosti toteutettu tänä suomalaisen musiikin ja Sibeliuksen syntymän 160-vuotisjuhlapäivänä.
Kaj on ihana, självklart. Mutta mun arvostukseni myös DNA:ta kohtaan on kasvanut. Olisivat voineet panna Kaj'n rallattamaan pelkkiä reklaamiviisuja tyyliin "DNA on paras, osta meiltä liittymä". Mutta sen sijaan päättivät tilata pojilta Finlandian Sibeliuksen syntymäpäivänä. On mainoksia ja mainoksia,
Tämä on taidetta. Videolla on hyvät mahdollisuudet mennä viraaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telsun mukaan Nelonen striimaa Helsingin konsertin, ja KAJ on mukana, kuten myös Erika! Heidän lisäkseen myös Ares.
Ns. virallinen uudenvuodenkonsertti tulee tänäkin vuonna Yleltä. Mutta tällä kertaa Oulusta, jossa on tarjolla erityinen juhlakonsertti sen kunniaksi, että Oulusta tulee vuodenvaihteessa Euroopan kulttuuripääkaupunki 2026.
Höh. En halua maksaa Nelosesta, joten kai tästä on sitten kömmitttävä Kansalaistorille, kunhan tarkempi aikataulu selviää. Viime uutenavuotena siellä ei ollutkaan kuin 75.000 ihmistä.
Näyttäisi tulevan ihan normaalisti tv:stä ilmaiskanavalta.
Ja onpa muuten kiva, että saadaan uudenvuoden aattona myös nauttia Kajsta telkussa. Kyllä meitä nyt hemmotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi tulevan ihan normaalisti tv:stä ilmaiskanavalta.
Näyttäisikö? Mutta kun mulla ei ole ollut telkkaria 20 vuoteen.
DNA:n Finlandiaa on katsottu YouTubessa 8 tunnissa yli 9.000 kertaa, ja se on vain ja ainoastaan KAJ'n ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut telkkaria 10 vuoteen ja ihan sujuvasti katselen nelosen ohjelmia ilmaiseksi tietokoneella. Vaatii rekisteröitymisen.
Toivottavasti Finlandia, no miksei kiukaat myös, tulee osallistumaan seuraavaan Vuoden mainoselokuva -kilpailuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut telkkaria 10 vuoteen ja ihan sujuvasti katselen nelosen ohjelmia ilmaiseksi tietokoneella. Vaatii rekisteröitymisen.
Kiitos! Kirjauduin sinne Sanoma-tilin kautta. Nyt pitää vain miettiä katsonko KAJ'n esiintymisen kotona vai lähdenkö Kansalaistorille. Jälkimmäinen voisi olla säpsäyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Finlandia, no miksei kiukaat myös, tulee osallistumaan seuraavaan Vuoden mainoselokuva -kilpailuun!
Onhan tuo Sibelius-monumentilla laulettu Finlandia aivan käsittämättömän hieno. Kymmenentuhatta katsomiskertaa on jo mennyt rikki, ja KAJ'n fanclubin kautta se leviää myös Ruotsiin.
Minusta nuo DNA:n KAJ-mainokset on muutenkin olleet kivoja. Monet mainokset tehdään tarkoituksella ärsyttäviksi, esim. huudetaan kovalla äänellä, mutta nuo ovat rauhallisia ja tykkään myös kun niitä on monta erilaista, joissa kuitenkin kajkissa sama idea eli leikitellään bändin nimellä ja pojat kuvissa virallisen oloisena puvuissaan. 😍
Vierailija kirjoitti:
DNA:n Finlandiaa on katsottu YouTubessa 8 tunnissa yli 9.000 kertaa, ja se on vain ja ainoastaan KAJ'n ansiota.
Voi kuule, laske mukaan vaskivuorelaisten vanhemmat, isovanhemmat ja kummit myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, laske mukaan vaskivuorelaisten vanhemmat, isovanhemmat ja kummit myös.
Enpä usko että DNA olisi tehnyt mainosta Vaskivuoren lukion kamarikuoron kanssa. Katsomiskertoja juuri nyt 11.053.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo DNA:n KAJ-mainokset on muutenkin olleet kivoja. Monet mainokset tehdään tarkoituksella ärsyttäviksi, esim. huudetaan kovalla äänellä, mutta nuo ovat rauhallisia ja tykkään myös kun niitä on monta erilaista, joissa kuitenkin kajkissa sama idea eli leikitellään bändin nimellä ja pojat kuvissa virallisen oloisena puvuissaan. 😍
Kun nyt kerran ruvettiin mainoksista puhumaan, mä nostan hattua myös Harvialle. On tietysti loogista, että palkkasivat mainoskasvoikseen Kaj'n, mutta se vaatii jo (uhka)rohkeutta, että antoivat pojille ilmeisen vapaat kädet ja luvan kirjoittaa tekstin ruotsiksi. Mutta riskinotto kannatti. Huippuhauskoja pätkiä, joihin on kuin puolihuolimattomasti ujutettu sekaan tärkeimmät faktat niistä kiukaista. En ihmettele yhtään, että joku saunatonkin intoutui yhden tilaamaan olkkarinsa koristeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon Bara Bada Bastun kirjoittanut joku ulkopuolinen säveltäjä ja tuottanut myöskin. Eli toistaiseksi KAJ on nollan hitin bändi, vain coveroinut jonkun toisen vision. Käärijä on tehnyt jo monta hyvää muutakin biisiä, esim. Ruoska.
En kyll tiedä muita Käärijän biisejä kun sen euroviisukappaleen.
Kajlta oon kuunnellut ainakin åo nåo e ja jåo YOLO (sairaan hauska), Kom ti byin ja nåo, Pa to ta na kako?, Heimani i skick, Taco hej, Vems pojk e do? ja monta monta muuta. Enkä edes ollut kuullut KAJSTA ennen Euroviisuija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon Bara Bada Bastun kirjoittanut joku ulkopuolinen säveltäjä ja tuottanut myöskin. Eli toistaiseksi KAJ on nollan hitin bändi, vain coveroinut jonkun toisen vision. Käärijä on tehnyt jo monta hyvää muutakin biisiä, esim. Ruoska.
En kyll tiedä muita Käärijän biisejä kun sen euroviisukappaleen.
Kajlta oon kuunnellut ainakin åo nåo e ja jåo YOLO (sairaan hauska), Kom ti byin ja nåo, Pa to ta na kako?, Heimani i skick, Taco hej, Vems pojk e do? ja monta monta muuta. Enkä edes ollut kuullut KAJSTA ennen Euroviisuija!
Älä ruoki trollia.
Täällä on selitetty sen tuhat kertaa ettei BBB olisi sääntöjen mukaan voinut osallistua Melodifestivaleniin, ellei tiimissä ollut vähintään yksi Ruotsin kansalainen tai Ruotsissa kirjoilla oleva lauluntekijä. BBB:n demo on KAJ'n käsialaa ja heidän hittinsä. Piste.
Ja jos sinä et tiedä muita Käärijän biisejä, vanhoja tai uusia, kuin Cha cha chan, se on sinun häpeäsi.
Ja me kun haukuimme täällä ne puhelimiinsa liimautuneet lapset https://www.sss.fi/2025/12/kaj-kolmikon-yksimielinen-arvio-lasten-itsen…
Joku täällä kertoi tuttavastaan, joka on kuin suoraan Värm bilinistä ja meinasi myöhästyä jopa Linnan juhlista. Näemmä kävi värm bilinit myös Razmyarille ja Marinille.
Kuinkahan suuri osa väestöstä onkaan näitä? Melkein pariskunnassa tuntuu olevan yksi, parhaissa molemmat. (Meilläkin asuu yksi sellainen.)
Tää on kyllä paras mainos, jonka oon ikinä nähnyt. Jopa kiuasmainokset jää kakkoseksi.