Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (10827)
Vierailija kirjoitti:
Menin hölmönä lupaamaan tämän ääneen ryhmälle jo joskus lokakuussa ennen kuin edes tiesin että minulla on aikaa ja jaksamista toteuttaa idea, joten en voi enää perääntyä. Kiireisen marraskuun takia jäi suunnittelu viime tinkaan, mutta nyt tavoitteena on että maanantaina olisi valmis suunnitelma, jota sitten joulukuussa voisin rennosti toteuttaa
Onko tämä kaikille avoin ryhmä ja voiko sinne mennä mukaan keskustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin hölmönä lupaamaan tämän ääneen ryhmälle jo joskus lokakuussa ennen kuin edes tiesin että minulla on aikaa ja jaksamista toteuttaa idea, joten en voi enää perääntyä. Kiireisen marraskuun takia jäi suunnittelu viime tinkaan, mutta nyt tavoitteena on että maanantaina olisi valmis suunnitelma, jota sitten joulukuussa voisin rennosti toteuttaa
Ei valitettavasti, on erään ystäväni pitämä ja ollaan nyt sovittu, että ryhmään ei oteta uusia jäseniä. Instagramin ryhmät ovat siis sellaisia Whatssapp-ryhmän tyylisiä, joihin ylläpitäjän täytyy erikseen lisätä jäsenet. Eivät siis ole sellaisia Facebook-ryhmän tyylisiä joihin kuka tahansa voi itsenäisesti liittyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitteko auttaa minua? Olen suunnittelemassa KAJ-aiheista joulukalenteria Instagramin ryhmään, jossa on KAJ-faneja ympäri Eurooppaa. Ideana on siis, että joka päivälle olisi jokin KAJ-aiheinen keskusteluteema, josta keskusteltaisiin. 17 luukkua on täytetty, mutta vielä 7 luukkua jäljellä. Olisiko kellään täällä mitään kivoja ideoita tähän? Kiitos jos joku haluaa auttaa! Hirveä stressi saada ajoissa valmiiksi, jotta ois sitten joulukuussa joka päivälle luukku valmiina eikä tarvitse aamuisin pähkäillä mitäs tänään keksisin😁
Kerro inspiraatioksi minkälaisia teemoja on jo keksitty.
Musikaaleista keskusteluun on omat päivät, sitten on päivät jolloin muistellaan Mello- ja Euroviisumatkaa, Sauna tourille myös oma päivä. Sitten sellaisia hauskoja kuten minkä lahjan antaisimme KAJ'lle jos saisi
Voisiko Axelin kirjoista keskustella yhden päivän vai meneekö liikaa ohi teemasta? Entä Hallnista?
Kappaleista voisi ehkä keskustella enemmän? Tyyliin mikä on suosikkikappale ja minkä takia. Mistä levystä tykkää eniten. Onko joku kappale erityisen hyvä livenä? Minkä sellaisen haluaisi kuulla livenä, jota ei ole nyt soitettu. Sitten mietin, että voisiko niistä KAJn vanhoista joulukalenteripätkistä keskustella. Tai sitten vaikka keskustelua tyyliin mikä on omasta mielestä kunkin KAJn jäsenen suosikkihahmo sketseistä tai musikaaleista. Me olemme täällä keskustelleet sellaisestakin, että mitä musikaalin hahmoa omasta mielestämme muistutamme eniten.
Kuka Kaj'n laulujen henkilöistä sinä olet ja miksi? Eli kuinka muistutat tuota henkilöä, missä tilanteissa olet toiminut kuin hän jne.
Entä ketä Kaj'n jäsentä muistutat itse eniten ja miksi?
Minkä Kaj'n laulun maailmassa eläisit mieluiten ja miksi?
Mistä aiheesta haluaisit Kaj'n kirjoittavan seuraavan biisinsä ja millä musiikkityylillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitteko auttaa minua? Olen suunnittelemassa KAJ-aiheista joulukalenteria Instagramin ryhmään, jossa on KAJ-faneja ympäri Eurooppaa. Ideana on siis, että joka päivälle olisi jokin KAJ-aiheinen keskusteluteema, josta keskusteltaisiin. 17 luukkua on täytetty, mutta vielä 7 luukkua jäljellä. Olisiko kellään täällä mitään kivoja ideoita tähän? Kiitos jos joku haluaa auttaa! Hirveä stressi saada ajoissa valmiiksi, jotta ois sitten joulukuussa joka päivälle luukku valmiina eikä tarvitse aamuisin pähkäillä mitäs tänään keksisin😁
Kerro inspiraatioksi minkälaisia teemoja on jo keksitty.
Musikaaleista keskusteluun on omat päivät, sitten on päivät jolloin muistellaan Mello- ja Euroviisumatkaa, Sauna tourille myös oma päivä. Sitten sellaisia hausk
Ihan mahtavia ideoita!! Näitä lähtee täytäntöön, kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka Kaj'n laulujen henkilöistä sinä olet ja miksi? Eli kuinka muistutat tuota henkilöä, missä tilanteissa olet toiminut kuin hän jne.
Entä ketä Kaj'n jäsentä muistutat itse eniten ja miksi?
Minkä Kaj'n laulun maailmassa eläisit mieluiten ja miksi?
Mistä aiheesta haluaisit Kaj'n kirjoittavan seuraavan biisinsä ja millä musiikkityylillä?
Tässäkin mahtavia!! Kiitos!! Pian taitaa olla jopa päin vastainen ongelma, kun täytyy miettiä mitkä ideoista jätän pois kun tosiaan enää 7 päivää vapaana😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucianpäivänä luciateema. Voi keskustella vaikka KAJn lucianpäiväpätkästä vs. Vörjeansin vastaava.
Ruumiinosateemoista saisi vaikka mitä: Kenellä on parhaat jalkakoreografiat? Kenellä ilmeikkäimmät kasvot? Jne
Jos mitenkään viitsit, voisit kyllä laittaa tuon joulukalenterisi jakoon jonnekin julkisemminkin. Suosio olisi taattu.
Instaan tai vaikka Facebookin ryhmään. Jos et halua omalla tunnuksellasi, luo uusi käyttäjätunnus ja kerro se vaikka FB:n ryhmässä tai täällä, niin innokkaat löytävät.
Ei valitettavasti, on erään ystäväni pitämä ja ollaan nyt sovittu, että ryhmään ei oteta uusia jäseniä. Instagramin ryhmät ovat siis sellaisia Whatssapp-ryhmän tyylisiä, joihin ylläpitäjän täytyy erikseen lisätä jäsenet. Eivät siis ole sellaisia Facebook-ryhmän tyylisiä joihin kuka tahansa voi itsenäisesti liittyä
Tuollainen pikkuryhmä on kiva ajatus. Tosin aika moni täällä valittaa, ettei tunne muita faneja eikä ole ketään jolle puhua KAJ'sta. Oikein muKAJvaa joulunalusta ryhmällesi!
Kaj'sta kun on puhe, löytyy helposti keskusteluteema vaikka vuoden jokaiselle päivälle. Jo pelkästään heidän tuotantonsa täyttää melkein kolmasosan kalenterista, jos keskustellaan yksi päivä aina yhdestä biisistä. Ja kuinka paljon vanhoja sketsejä heillä onkaan, niistä täyttyisi varmaan toinen kolmannes vuodesta. Mulla tulee mieleen tuhat ja yksi ideaa... joskus voitaisiin toteuttaa tuollaisia teemapäiviä tässä ketjussakin.
Olisikin mahtavaa, kun purettaisiin palasiksi Kaj'n joka ikinen biisi, säe säkeeltä. Parviälyllä saataisiin varmasti aikaan osuvat suomenkieliset käännöksetkin, niin että esimerkiksi ruotsinkieliset idiomit ilmaistaisiin jollain vastaavalla suomenkielisellä idiomilla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä mun muistaakseni jo aiemmin todistettu, että Jakobeitakin on useita. Yksi laulaa oopperaa ja hyvin laulaakin. Toinen esimerkiksi hyppii katolta savupiippuun kiinnitetty paalinnaru vyötäröllään ja kolmas makaa koomassa sohvalla syömässä kakkua.
Vain Kevineitä on yksi kappale, joka kuitenkin on hyvin monitaitoinen.
Ilmankos Kevin on niin superhoikka. Energiaa kuluu kun pitää ehtiä joka paikkaan siinä missä Jakobeita on kolme ja Axeleita varmaan kymmenen jollei enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan kaikki musikaali-ihmiset ja muutkin, että Änglagårdin yleisölippujen myynti alkaa ensi viikolla 2.12. Siellä näyttää olevan muutamana arkipäivänä päivänäytöksiä klo 12. Itse ajattelin suunnata johonkin noista - siis jos saan lipun.
En oo vielä tarkemmin asiaan perehtynyt, mutta tietääkö joku, tulevatko kevätkaudenkin liput tällöin myyntiin, vai vasta myöhemmin? Mä ajattelin ottaa vasta sinne keväälle lipun.
Tässäkin mahtavia!! Kiitos!! Pian taitaa olla jopa päin vastainen ongelma, kun täytyy miettiä mitkä ideoista jätän pois kun tosiaan enää 7 päivää vapaana😁
Miten olisi, jos jokainen valitsisi suosikkibiisinsä (tai vaikka kolme) ja kertoisi muille perustelut?
Olisiko täällä kiinnostusta lukea Salakuljettajan aarre joulukalenterityyliin? Luku aina päivässä ja kommentit palstalle?
Hyvä fiilis siitä ainakin tulee pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko täällä kiinnostusta lukea Salakuljettajan aarre joulukalenterityyliin? Luku aina päivässä ja kommentit palstalle?
No mä lainasin tän just kirjastosta ja ajattelin lukea lapsille näin, eli oon messissä.
No tietty Vörjeansille vähintään yksi päivä