Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (10827)

Vierailija
10721/10827 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä KAJ tosiaan on livenä mukana Musikhjälpenim lähetyksrssä 6.12. Minulle jäi epäselväksi onko haastattelu vai esittävätkö biisin/biisejä. 

Vierailija
10722/10827 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko täällä kiinnostusta lukea Salakuljettajan aarre joulukalenterityyliin? Luku aina päivässä ja kommentit palstalle?

No mä lainasin tän just kirjastosta ja ajattelin lukea lapsille näin, eli oon messissä.

Mä myös! Mulla on kirja kyllä vain ruotsinkielisenä originaalina, mutta jos se ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10723/10827 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä KAJ tosiaan on livenä mukana Musikhjälpenim lähetyksrssä 6.12. Minulle jäi epäselväksi onko haastattelu vai esittävätkö biisin/biisejä. 

Ovat mukana ilmeisesti suorassa haastattelussa mutta videon kautta, eivät siis paikan päällä.

https://www.sverigesradio.se/artikel/schema-musikhjalpen-2025

Vierailija
10724/10827 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lördag: 10:00 VIDEOGÄST: KAJ

Vierailija
10725/10827 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikhjälpen IG postauksessa kaikkien kasvot on editoitu toispuoleisesti. Vahinko vai vihjaus jostain?

Vierailija
10726/10827 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musikhjälpen IG postauksessa kaikkien kasvot on editoitu toispuoleisesti. Vahinko vai vihjaus jostain?

Kenen kaikkien? Tarkoitatko ehkä Kaj'ta? Olisi niin kiva, kun viesteissä olisi aina linkki mukana. Osasin löytää Musikhälpenin instagramtilin, mutta siellä on tuhansia postauksia enkä tiedä, miten ja mistä etsiä tuollaista toispuoleista editoitua.

Vierailija
10727/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kaikkien? Tarkoitatko ehkä Kaj'ta? Olisi niin kiva, kun viesteissä olisi aina linkki mukana. Osasin löytää Musikhälpenin instagramtilin, mutta siellä on tuhansia postauksia enkä tiedä, miten ja mistä etsiä tuollaista toispuoleista editoitua.

KAJn oma instagram-sivu ja kuva heistä itsestään.

Vierailija
10728/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/DRmKww_iH7o/

Tässä tällainen kuuma fanedit Jakobista/Tonmysta. Vain kiuasmainospätkät puuttuvat.

Vierailija
10729/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko täällä kiinnostusta lukea Salakuljettajan aarre joulukalenterityyliin? Luku aina päivässä ja kommentit palstalle?

No mä lainasin tän just kirjastosta ja ajattelin lukea lapsille näin, eli oon messissä.

Mä myös! Mulla on kirja kyllä vain ruotsinkielisenä originaalina, mutta jos se ei haittaa.

Mä oon mukana. Voin kuunnella äänikirjana luku kerrallaan. En olekaan vielä tutustunut tähän ollenkaan.

Vierailija
10730/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on mukavaa, että postauksista keskusteltaessa pannaan mukaan linkki, jotta pääsee heti kärryille, mistä on kysymys. Tässä siis KAJ'n Instagram-postaus Musikhjälpenistä, olkaa hyvä. Itse olen kyllä niin hölmö, etten ymmärrä millä lailla kuva on editoitu toispuoleisesti.

https://www.instagram.com/p/DRmwEgDEuMr/

Vierailija
10731/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärtänyt mitä tuolla toispuoleisuudella tarkoitettiin?

Vierailija
10732/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien naamojen toiset puolet epäluonnollisen varjoisat/tummat.

Vierailija
10733/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole normaalia, että varjo on kaikilla samalla puolella kasvoja?

Vierailija
10734/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole normaalia, että varjo on kaikilla samalla puolella kasvoja?

Minä en ole tätä alunperin epänormaaliksi väittänyt mutta kun katson kuvaa niin kyllä se minustakin vähän  epäluonnolliseksi editoidulta näyttää. 

Vierailija
10735/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo lankeaa poikien kasvoille vasemmalta, joten kasvojen oikea puoli näyttää tietysti tummemmalta. Se se olisi epänormaalia kuvaeditointia, jos oikea puoli olisikin yhtä vaalea.

Vierailija
10736/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että tämä puheena oleva kuva on sama, mikä on KAJ'n facessa. En minäkään huomannut siinä mitään erikoista ennenkuin tarkkasilmäisemmät täällä ottivat asian esille. Ehkä editointi olisi voinut olla hieman  luonnollisempi, joo kyllä... Mutta Jakobin hymy on silti aivan valloittava kuten aina 😊

Olen tähän saakka "taistellut" instagramia vastaan, eli en ole perustanut itselleni mitään tilejä, mutta kai (Kaj) tässä on pakko ruveta taipumaan 😲. Jää aina näitä kuvia ja muutakin materiaalia näkemättä! Kuulemma instassa on paljon taustamateriaalia mm. noihin musikaaleihin. Ja tuo Tommy/Jakob -videokin, minkä joku aamulla linkitti... Mahtaakohan youtubessa  olla tuo sama, eli Tommy,  Jakob hupparipäivässä ja lopussa pieni pätkä Kom ti byinbiisiä - sekä Jakobin ikionnellinen hymy taas kerran. 

Vierailija
10737/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että tämä puheena oleva kuva on sama, mikä on KAJ'n facessa. En minäkään huomannut siinä mitään erikoista ennenkuin tarkkasilmäisemmät täällä ottivat asian esille. Ehkä editointi olisi voinut olla hieman  luonnollisempi, joo kyllä... Mutta Jakobin hymy on silti aivan valloittava kuten aina 😊

Olen tähän saakka "taistellut" instagramia vastaan, eli en ole perustanut itselleni mitään tilejä, mutta kai (Kaj) tässä on pakko ruveta taipumaan 😲. Jää aina näitä kuvia ja muutakin materiaalia näkemättä! Kuulemma instassa on paljon taustamateriaalia mm. noihin musikaaleihin. Ja tuo Tommy/Jakob -videokin, minkä joku aamulla linkitti... Mahtaakohan youtubessa  olla tuo sama, eli Tommy,  Jakob hupparipäivässä ja lopussa pieni pätkä Kom ti byinbiisiä - sekä Jakobin ikionnellinen hymy taas kerran. 

Minä linkitin tuon Tommy/Jakob videon. Löysin sen myöhään eilen illalla tiktokista ja katsoin sen heti varmaan 100 kertaa. Samalla käyttäjällä oli se myös instassa ja linkitin sieltä. En usko, että se on youtubessa. 

Vierailija
10738/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä KAJ'n oma Insta on niin hyvä, että siihen kannattaa sukeltaa. Siellähän on materiaalia vuosien varrelta ja sitten erityisesti ne Warnerin Lina Åhmanin kanssa keväällä tehdyt jutut. Ne ovat todella hauskoja ja Lina itse yhdessä postauksessa kiitteli KAJ'ta siitä, että olivat valmiita kaikkeen ja tekivät hänen ideoistaan vielä parempia.  

Vierailija
10739/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJn instan kohokohdista löytyvät Axelin kuvaamat behind the scenes pätkät Botnia Paradisesta on tosi hyviä ja kiinnostavia. Minä en ainakaan osaa linkittää kohokohdista löytyviä pätkiä.

Vierailija
10740/10827 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi varmaa asiaa Linnan juhlissa: Kaartin Soittokunta soittaa BBB:n ja KAJ'lta kysytään, aikovatko he osallistua lähivuosina UMK'hon. Onhan sitä kysytty jo aiemminkin, mutta nyt tivataan koko kansan edessä.