Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (10460)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin vähän aikaa sitten tänne että mun lempibiisien lista on lyhyt, mutta vaihtelee koko ajan. Tänä viikonloppuna yksi niistä lempibiiseistä on näköjään Karaoke. Oon vasta nyt kunnolla tykästynyt siigen, enkä vain saa tarpeekseni Axelin matalasta äänestä.
Mäkin olen omaksi yllätyksekseni ihastunut Karaokeen. Mun muut Kaj-suosikit on ne uusimman albumin rauhalliset balladit ja toisaalta muutama varhainen huumoribiisi, esimerkiksi Tango taas, Pablos frestelse ja Vägg i vägg. Mutta Karaokeen on selvästi upotettu joku salainen koukku, joka vaan vetää ihmistä syvemmälle ja syvemmälle. Ehkä se on se "falskt alarm, nå aj aj aj" -säe. Tai sitten Kevinin maagiset ällät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täällä kotona käty eli kämppä tyhjänä muista asukkaista. Jäin vähäksi aikaa yksin kotiin viikkosiivouksen verukkeella, mutta päätinkin tähän aluksi ottaa telkkariin Vörjeansin Smak i lag -konsertin. Mahtavaa kuunnella kunnon voluumilla ja jammailla keikan läpi. Parasta sunnuntaihin.
Käty à la mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täällä kotona käty eli kämppä tyhjänä muista asukkaista. Jäin vähäksi aikaa yksin kotiin viikkosiivouksen verukkeella, mutta päätinkin tähän aluksi ottaa telkkariin Vörjeansin Smak i lag -konsertin. Mahtavaa kuunnella kunnon voluumilla ja jammailla keikan läpi. Parasta sunnuntaihin.
Käty à la mamma.
Käty à la mamma = Viikkosiivous + Vörjeans. Täällä oppii uutta joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Svenskanin neulontatempaus kuulostaa kyllä unelmalta. Meinasin joskus aiemmin kirjoittaa, että ei tule osallistujista puutetta, jos ymmärtävät palkata Jakobin estradille heiluttelemaan malliksi puikkojaan ja keskeneräistä vihreää neulettaan. Mutta näköjään tapahtuma täyttyy ilman tätäkin houkutetta.
Olisi todella kiva osallistua, mutta täältä pohjoisesta ei niin vaan lähdetä pääkaupunkiin asti. Suomi on pirun pitkä maa. Munkin neulomistaidot on tasan nolla (kyllä, moni koulussa opittu asia yksinkertaisesti vaan unohtuu, ei sille mitään voi), mutta innokkaita opettajia löytyisi varmasti. Mikäänhän ei ole mukavampaa kuin eksperttinä neuvoa untuvikkoa, t. nimim. Besserwisser. :)
No juu. Svenskan mainostaa, että neulomistapahtumien yhteydessä on samalla mahdollisuus tutustua itse teatteriin ja musikaalin taiteelliseen tiimiin. Ihan sama tuli mieleen, että Jakob olisi tosi hyvä vetonaula, kyllä ilmaantuisi innokkaita neulojia paikalle. Mistä sitä tietää, jos vaikka tekisivätkin tällaisen yllätyksen... Kaikestahan voi aina haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin vähän aikaa sitten tänne että mun lempibiisien lista on lyhyt, mutta vaihtelee koko ajan. Tänä viikonloppuna yksi niistä lempibiiseistä on näköjään Karaoke. Oon vasta nyt kunnolla tykästynyt siigen, enkä vain saa tarpeekseni Axelin matalasta äänestä.
Mäkin olen omaksi yllätyksekseni ihastunut Karaokeen. Mun muut Kaj-suosikit on ne uusimman albumin rauhalliset balladit ja toisaalta muutama varhainen huumoribiisi, esimerkiksi Tango taas, Pablos frestelse ja Vägg i vägg. Mutta Karaokeen on selvästi upotettu joku salainen koukku, joka vaan vetää ihmistä syvemmälle ja syvemmälle. Ehkä se on se "falskt alarm, nå aj aj aj" -säe. Tai sitten Kevinin maagiset ällät.
Ne on ne riippuvuutta aiheuttavat piiloäänet 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käty à la mamma.
Käty à la mamma = Viikkosiivous + Vörjeans. Täällä oppii uutta joka päivä.
Suosittelen testaamaan😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Svenskanin neulontatempaus kuulostaa kyllä unelmalta. Meinasin joskus aiemmin kirjoittaa, että ei tule osallistujista puutetta, jos ymmärtävät palkata Jakobin estradille heiluttelemaan malliksi puikkojaan ja keskeneräistä vihreää neulettaan. Mutta näköjään tapahtuma täyttyy ilman tätäkin houkutetta.
Olisi todella kiva osallistua, mutta täältä pohjoisesta ei niin vaan lähdetä pääkaupunkiin asti. Suomi on pirun pitkä maa. Munkin neulomistaidot on tasan nolla (kyllä, moni koulussa opittu asia yksinkertaisesti vaan unohtuu, ei sille mitään voi), mutta innokkaita opettajia löytyisi varmasti. Mikäänhän ei ole mukavampaa kuin eksperttinä neuvoa untuvikkoa, t. nimim. Besserwisser. :)
No juu. Svenskan mainostaa, että neulomistapahtumien yhteydessä on samalla mahdollisuus tutustua itse teatteriin ja musikaalin taiteelliseen tiimiin. Ihan sama tuli mieleen, e
Minullakin pieni toive nähdä Jakob paikan päällä:) Ilmoittauduin mukaan neulomaan. Mutta myös ns. kulissien taakse pääseminen kiinnostaa, vaikka näyttelijöitä / laulajia ei saisikaan tavata.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaoottinen haastattelu nosteettiin taas esille FB-ryhmässä.
Miksi mä en ollut nähnyt tätä aiemmin?? Paras toimittajaparodia ikinä ja paras Hannu Karpo -mikin imitaatio ikinä. En kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu. Svenskan mainostaa, että neulomistapahtumien yhteydessä on samalla mahdollisuus tutustua itse teatteriin ja musikaa
Joskus musta tuntuu että olen jopa tässä porukassa keskimääräistä pahemmin hurahtanut, mutta sitten onneksi ilmenee tällaista. Ihmiset aloittavat neulontaharrastuksrn, jotta olisi pieni tsaanssi nähdä Jakob tai edes oleilla samoilla paikoilla, joissa hänkin on ollut tai tulee olemaan😂
Eipä silti, kyllä itsekin aloin nyt harkitsemaan asiaa.
Mä olen luullut, että Text-tv on ja on aina ollut Axelin bravuuri. Tietääkö kukaan, onko pääsooloa joskus vetänytkin Jakob? Ainakin tässä (mulle ennen näkemättömässä) yllättävässä klipissä on niin. Vai onko tää ehkä joku yksittäinen vappuhulluttelu?
Tuosta tulee mieleen, että Axel on usein maininnut Text-tv:n henkilökohtaiseksi lempibiisikseen Kaj'n tuotannossa. Hän taisi kertoa sen myös Nordiksen konsertissa. Text-tv on mullakin ehdottomasti top-tenissä. Olisi kiva tietää muidenkin poikien suosikit, jos siis he pystyvät sellaiset nimeämään.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee mieleen, että Axel on usein maininnut Text-tv:n henkilökohtaiseksi lempibiisikseen Kaj'n tuotannossa. Hän taisi kertoa sen myös Nordiksen konsertissa. Text-tv on mullakin ehdottomasti top-tenissä. Olisi kiva tietää muidenkin poikien suosikit, jos siis he pystyvät sellaiset nimeämään.
Jakob taisi eilen siinä NRJ:n tiktokissa sanoa, että Firmans Man on hänen suosikkinsa, kun se tuli top 5 haasteessa.
Jos saa arvata (ja täällähän saa), veikkaan että Kevinin ikisuosikki on Yolo. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakob taisi eilen siinä NRJ:n tiktokissa sanoa, että Firmans Man on hänen suosikkinsa, kun se tuli top 5 haasteessa.
Mä olen aiemminkin nähnyt haastattelun, jossa Axel mainitsee suosikikseen Text tv:n, koska hänellä siinä päärooli ja Jakob mainitsee suosikikseen Firmans mani . En muista mainitsiko Kevin siinä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jos saa arvata (ja täällähän saa), veikkaan että Kevinin ikisuosikki on Yolo. :)
Hiljattain luin Kevinin haastattelun jossa hän sanoi pitävänsä erityisesti laulettavasta tanssimusiikista. Varmaan Yolo sopii siihen, mutta ehkä myös Dansgolv.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen luullut, että Text-tv on ja on aina ollut Axelin bravuuri. Tietääkö kukaan, onko pääsooloa joskus vetänytkin Jakob? Ainakin tässä (mulle ennen näkemättömässä) yllättävässä klipissä on niin. Vai onko tää ehkä joku yksittäinen vappuhulluttelu?
TEXT-TV:ssä käyttävät yleensä livenä (toki Studioversiossa vielä enemmän) Axelin äänen tukema jonkin verran äänitehosteita, ja tuo keikka oli luultavasti akustinen jolloin eivät näitä tehosteita pystyneet käyttämään, joten se voi olla syynä miksi Jakob vetää kertosäkeen tuossa. Tai sitten Axel esim flunssassa. Toki tuo oli keskellä pahinta korona-aikaa jolloin toisten oman talouden ulkopuolisten ihmisten (edes läheisten työkavereiden) tapaaminen kasvotusten flunssaisena ei ollut kovin suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ja itt min", sanoisi luultavasti Axel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljattain luin Kevinin haastattelun jossa hän sanoi pitävänsä erityisesti laulettavasta tanssimusiikista. Varmaan Yolo sopii siihen, mutta ehkä myös Dansgolv.
Miksi mä en pääse käsiksi tuohon Dansgolviin, johon niin moni on hullaantunut? Tykkään tosi paljon kaikista muista Karar i arbeit -albumin biiseistä, mutta tässä sävelkulku on mulle liian monotoninen ja rytmi yksitoikkoinen. Olenko vaan liian tyhmä ymmärtämään (myönnän suosiolla olevani epämusikaalinen ja aika rytmitajutonkin)? Pitääkö mun kuunnella sitä enemmän, jotta tajuan? Vain onko tämä nyt vaan niin, että smaken är som baken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä en pääse käsiksi tuohon Dansgolviin, johon niin moni on hullaantunut? Tykkään tosi paljon kaikista muista Karar i arbeit -albumin biiseistä, mutta tässä sävelkulku on mulle liian monotoninen ja rytmi yksitoikkoinen. Olenko vaan liian tyhmä ymmärtämään (myönnän suosiolla olevani epämusikaalinen ja aika rytmitajutonkin)? Pitääkö mun kuunnella sitä enemmän, jotta tajuan? Vain onko tämä nyt vaan niin, että smaken är som baken?
Ehkä tässä on just se tanssin rytmi joka vie mukanaan. Kevin ainakin itse näyttää livenä tykkäävän erityisen paljon. Ei oo mun ykkössuosikki myöskään, mutta ihan mielelläni tätäkin kuuntelen.
Eldsjäl-romaanissa mainitaan muuten "Rutger i radion". Liekö Rubenille sukua...?