Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (10036)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilen ei niin kovin suuresta Vörjeans-keikasta. Olisi paljon parempi kuin suurkonsertti Tukholmassa. Ihan itsekkäistä syistä siis.
Tavastia olisi kova.
En ole Tavastialla kävijöitä enkä tiedä paikasta yhtään mitään, mutta riittäisikö sinne Vörjeansille yleisöä...? Helsingissä...? Vörjeans lienee kuitenkin vielä pienempien piirien juttu kuin KAJ.
Minä muistan kuulleeni, että sinne mahtuisi n. 800 l. aika passelisti Vörjeansille.
Vierailija kirjoitti:
Noin, tuossa he poseeraavat, tulevan musiikaalin eniten pöhisty tähti ja hänen sijaistajansa https://www.alandstidningen.ax/kultur-noje/beppe-lantz-far-roll-tillsam…
Vaativatkohan ne Facebook-ryhmäläiset rahansa takaisin jos Jakobilla sattuukin juuri silloin olemaan syöpä varpaassa?
Onpas ihana kuva! Ruotsalaisilla on osuva nimitys tällaisille tyypeille. "Sötnosar" 🤗
Vörjeansista puheenollen. Pari päivää sitten täällä oli jotain keskustelua (Määninin?) lumipesuista ja pannuhuoneista. Liittyikö nää jutut johonkin Vörjeansin haastatteluun, ja jos liittyi, niin onko toi haastattelu nähtävissä muualla kuin jossain instassa? Mulla ei instaa olemassakaan, ei edes sovellusta asennettuna.
Kyselee eräs, joka on tässä(kin) asiassa ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vörjeansista puheenollen. Pari päivää sitten täällä oli jotain keskustelua (Määninin?) lumipesuista ja pannuhuoneista. Liittyikö nää jutut johonkin Vörjeansin haastatteluun, ja jos liittyi, niin onko toi haastattelu nähtävissä muualla kuin jossain instassa? Mulla ei instaa olemassakaan, ei edes sovellusta asennettuna.
En ole löytänyt sitä muualta. Ehkä fb-ryhmissä olisi? Tai sitten teet kuten minä ja liityt Instaan vain KAJ/Vörjeans-videoiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Yle X3M:n haastatteluun liittyy. Se on julkaistu ainakin instagramissa (ja luulenpa, että pelkästään siellä): https://www.instagram.com/p/DQ9Gxe6iIdC/?hl=fi
En tiedä, näkyykö tämä haastattelu muille kuin niille, joilla on instagramissa oma tili, mutta kokeile! Nettiselaimen kautta varmaan paras väylä (miettii toinen pihalla olija).
Tavastian keikoista vastaa talon oma ohjelmatoimisto. Vaikea sanoa, kuinka innostuneita siellä oltaisiin buukkaamaan keikalle vöyriläiset huumoriraggarit, joiden esityksen sisällön ymmärtäminen edellyttää aiempaa perehtyneisyyttä Vörjeans-universumiin JA Kaj-universumiin. Buukkaaja pitäisi varmaan ensin jotenkin vakuuttaa siitä, että tällaiselle bändille on olemassa oma vihkiytynyt yleisönsä (pieni mutta sitä kiihkeämpi). Kilpailu on kovaa ja Tavastialle pyrkijöitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tavastian keikoista vastaa talon oma ohjelmatoimisto. Vaikea sanoa, kuinka innostuneita siellä oltaisiin buukkaamaan keikalle vöyriläiset huumoriraggarit, joiden esityksen sisällön ymmärtäminen edellyttää aiempaa perehtyneisyyttä Vörjeans-universumiin JA Kaj-universumiin. Buukkaaja pitäisi varmaan ensin jotenkin vakuuttaa siitä, että tällaiselle bändille on olemassa oma vihkiytynyt yleisönsä (pieni mutta sitä kiihkeämpi). Kilpailu on kovaa ja Tavastialle pyrkijöitä riittää.
Pitäisi siis saada buukkaaja hurahtamaan KAJ'hin ja Vörjeansiin, jotta hänellä olisi oma lehmä ojassa.
Itse en usko, että KAJ haaveilee uudesta KOI konsertista, tai ylipäätään heidän uransa kasvamisesta entisestään. Päinvastoin, KAJ'n viime aikaisista haastatteluista olen rivien välistä luettuna saanut käsityksen, että toivovat että asiat nyt vähän rauhoittaisivat ja normalisoituisivat. Etenkin Axel tuntuu olevan hieman väsynyt nousseen julkisuuden tuomiin lieveilmiöihin, kuten jatkuvaan tunnistetuksi tulemiseen. Toivon itse heille tämän suhteen rauhallisempaa ensi vuotta. Toivottavasti pian saisivat kulkea rauhassa kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi siis saada buukkaaja hurahtamaan KAJ'hin ja Vörjeansiin, jotta hänellä olisi oma lehmä ojassa.
Laitoin sinne jo aiemmin viestiä ja lupasivat välittää toiveen buukkaajalle. Viikko sitten juttelin töissä yhden asiakkaan kanssa KAJ'sta ja hän sanoi ollernsa viihdealalla ja tuntevansa Tavastian toimitusjohtajan. En nyt sentään värvännyt häntä airueksi, mutta ties vaikka ihan itsestään puhuisi tälle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kissannimimysteerin ratkaisemiseen osallistuneille. Meinasin tukehtua näkkileipään vastauksia lukiessani :D
Morris novelli oli ihan uutta tietoa. Mahtaako sitä löytyä mistään muualta kuin vastaajan kirjahyllystä?
Joku kaunis sielu on näköjään poistattanut molemmat asialliset vastaukset Morris-kysymykseen. Kokeilen, pysyisikö tämä mun vastaukseni täällä: pieneksi vihkoseksi painettu Morris-novelli on saatavilla sekä kirjastoista että tilattavissa nettikirjakaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sinne jo aiemmin viestiä ja lupasivat välittää toiveen buukkaajalle. Viikko sitten juttelin töissä yhden asiakkaan kanssa KAJ'sta ja hän sanoi ollernsa viihdealalla ja tuntevansa Tavastian toimitusjohtajan. En nyt sen
Hyvä sinä! Kunnon sissimarkkinointia.
Enää pitäisi tietää, haluaisiko Vörjeans esiintyä Tavastialla...
Arma dagar: minulla on ensi viikolla Teams-palaveri på svenska. En ole puhunut ruotsia vuosiin, vaikka työni liittyy myös ruotsin kieleen, ja nyt jännittää, mitä suustani tulee.
Vierailija kirjoitti:
Arma dagar: minulla on ensi viikolla Teams-palaveri på svenska. En ole puhunut ruotsia vuosiin, vaikka työni liittyy myös ruotsin kieleen, ja nyt jännittää, mitä suustani tulee.
He va na he!
Älä huoli. Sun suustasi tulee luultavasti ensimmäisenä jåo nåo e ja jåo yolo ja nåo, ja sen jälkeen kukaan ei kysy sulta loppupalaverin aikana mitään.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Sun suustasi tulee luultavasti ensimmäisenä jåo nåo e ja jåo yolo ja nåo, ja sen jälkeen kukaan ei kysy sulta loppupalaverin aikana mitään.
Tää on potentiaalisen asiakkaan kanssa. Ei hyvä, jos asiakas luulee hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on potentiaalisen asiakkaan kanssa. Ei hyvä, jos asiakas luulee hulluksi.
No mutta eikö aina sanota, että on tärkeää olla autenttinen, rehellinen ja oma itsensä?
10 000 viestiä! Kiitos kaikille tähän astisesta ja hyvä me!
Juhlan arvoinen saavutus!🥳
Mä vähän epäilen, ettei Vörjeans iske suuremmin sellaisiin, jotka eivät tajua KAJ'ta. Koska koko bändi on niin paksua parodiaa, että jos sen tajuaa, tajuaa todennäköisesti myös KAJ'n.