Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (10036)
Jos Instagram ei kiinnosta, mutta on valmis sen sijaan kokeilemaan TikTokia, niin sieltä löytyy X3M:n tililtä viimeisin Vörjeans haastis.
Kun kahdesta pahasta pitää valita, mä henkilökohtaisesti kokeilisin mieluummin instagramia kuin kiinalaista Tiktokia, mutta valinta on tietysti jokaisen oma.
Tiktokista videoita voi katsoa myös suoraan netin kautta ilman omaa tiliä. Tässä Vörjeans:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kissannimimysteerin ratkaisemiseen osallistuneille. Meinasin tukehtua näkkileipään vastauksia lukiessani :D
Morris novelli oli ihan uutta tietoa. Mahtaako sitä löytyä mistään muualta kuin vastaajan kirjahyllystä?
Joku kaunis sielu on näköjään poistattanut molemmat asialliset vastaukset Morris-kysymykseen. Kokeilen, pysyisikö tämä mun vastaukseni täällä: pieneksi vihkoseksi painettu Morris-novelli on saatavilla sekä kirjastoista että tilattavissa nettikirjakaupoista.
Jonkun herkkänahkaisen mielestä ne asialliset viestit olivat KAJ'n tuotteiden mainontaa. 😳
Hm... mun mielestäni ne Morris-viestit oli normaalia keskustelua ja kuluttajapalvelua. Outoa, että tieto siitä, mistä saa käsiinsä tietyn kirjan, on yhtäkkiä mainontaa. Kun täällä on kuitenkin puhuttu sivukaupalla tietynmerkkisistä kiukaista, tietyn yrityksen juomista ja tietystä matkapuhelinoperaattorista, eikä kukaan ole poistattanut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hm... mun mielestäni ne Morris-viestit oli normaalia keskustelua ja kuluttajapalvelua. Outoa, että tieto siitä, mistä saa käsiinsä tietyn kirjan, on yhtäkkiä mainontaa. Kun täällä on kuitenkin puhuttu sivukaupalla tietynmerkkisistä kiukaista, tietyn yrityksen juomista ja tietystä matkapuhelinoperaattorista, eikä kukaan ole poistattanut yhtään mitään.
Ihmisten reaktiot on välillä outoja, ihan kaikkea ei aina tajua... Ehkä se oli joku, jota kismittää KAJ taas ihan vietävästi, jostain kumman syystä.
Peikot tekevät kiusaa kiusaamisen ilosta. Ei lotkauteta korvaamme vaan mennään eteenpäin!
Kiinnostaisi kyllä tietää Jakobin ja Kevininkin fiiliksiä tästä nousseesta julkisuudesta. Axel tuntuu tosiaan olevan jo vähän väsynyt rauhan puutteeseen, mutta kiinnostaisi tietää tunteeko Kevin ja Jakob samoin. Kevinhän on jo ennen tätä vuotta puhunut sosiaalisesta ahdistuksestaan. Toki voi olla että helsinkiläisinä saavat enemmän olla rauhassa vapaa-ajallaan jolloin ei ehkä ole päässyt samanlaista väsymystä syntymään.
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko, että KAJ haaveilee uudesta KOI konsertista, tai ylipäätään heidän uransa kasvamisesta entisestään. Päinvastoin, KAJ'n viime aikaisista haastatteluista olen rivien välistä luettuna saanut käsityksen, että toivovat että asiat nyt vähän rauhoittaisivat ja normalisoituisivat. Etenkin Axel tuntuu olevan hieman väsynyt nousseen julkisuuden tuomiin lieveilmiöihin, kuten jatkuvaan tunnistetuksi tulemiseen. Toivon itse heille tämän suhteen rauhallisempaa ensi vuotta. Toivottavasti pian saisivat kulkea rauhassa kaduilla.
Toisaalta kyllähän he juuri sanoivat, että ensi vuonna tulee olemaan vähemmän keikkaa, mutta toivottavasti suurempaa.
Ainakin KOIn aikaan sanoivat toivovansa, että sen voisi esittää muuallakin. En tiedä onko tullut mutkia matkaan. Onhan siinä isot riskit, jos varaa hallin eikä kauppa käy.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Minä härötin sen viestin jossa väitettiin että kaupitellaan jotain enkä edes tajunnut että se viesti koski tätä keskustelua.
"Ainakin KOIn aikaan sanoivat toivovansa, että sen voisi esittää muuallakin. En tiedä onko tullut mutkia matkaan. Onhan siinä isot riskit, jos varaa hallin eikä kauppa käy."
En muista, että he olisivat oma-aloitteisesti sanoneet toivovansa tätä. He vastasivat mun mielestäni kysymyksiin ja ehdotuksiin uudesta vastaavasta konsertissa Ruotsissa tyyliin, että olisihan se hienoa. Luin rivien välistä, että ajatus on kuitenkin poissuljettu. Ei Ruotsiin ainakaan vielä ole muodostunut sellaista yleisöpohjaa, jonka varaan voisi oikeasti laskea jotain areenakonserttia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä tietää Jakobin ja Kevininkin fiiliksiä tästä nousseesta julkisuudesta. Axel tuntuu tosiaan olevan jo vähän väsynyt rauhan puutteeseen, mutta kiinnostaisi tietää tunteeko Kevin ja Jakob samoin. Kevinhän on jo ennen tätä vuotta puhunut sosiaalisesta ahdistuksestaan. Toki voi olla että helsinkiläisinä saavat enemmän olla rauhassa vapaa-ajallaan jolloin ei ehkä ole päässyt samanlaista väsymystä syntymään.
Svenska dagenin haastattelussa ainakin Kevinillä oli kova into päästä tekemään musiikkia ja esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
"Ainakin KOIn aikaan sanoivat toivovansa, että sen voisi esittää muuallakin. En tiedä onko tullut mutkia matkaan. Onhan siinä isot riskit, jos varaa hallin eikä kauppa käy."
En muista, että he olisivat oma-aloitteisesti sanoneet toivovansa tätä. He vastasivat mun mielestäni kysymyksiin ja ehdotuksiin uudesta vastaavasta konsertissa Ruotsissa tyyliin, että olisihan se hienoa. Luin rivien välistä, että ajatus on kuitenkin poissuljettu. Ei Ruotsiin ainakaan vielä ole muodostunut sellaista yleisöpohjaa, jonka varaan voisi oikeasti laskea jotain areenakonserttia.
Mun mielestä se oli ainakin siinä Svensktoppeniin liittyvässä Axelin haastattelussa. Pitäis kaivaa se esiin ja kuunnella uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiktokista videoita voi katsoa myös suoraan netin kautta ilman omaa tiliä. Tässä Vörjeans:
KIITOS!!! Onnistui katsoa! Hyvä ihme sentään... 😂😂🤣
Voi olla että tein täysin omia tulkintojani, mutta itse sain tuosta tännekin linkatusta haastattelusta (samasta jossa Axel puhui siitä että on tullut vähän ujoksi) käsityksen, että Axel odottaa tällä hetkellä ehkä eniten sitä, että pääsisi kirjoittamaan. Axelillahan oli myös edellisen ison KAJ'hin liittyvän rupeaman (eli Botnia Paradisen) jälkeen vaihe, että halusi keskittyä mieluummin kirjoittamiseen kuin musiikkiin. Luulen Axelin olevan persoona, joka tarvitsee välillä myös rauhallisempaa työskentelyä, jota kirjoittaminen hänelle tarjoaa. Hektisten KAJ-aikojen jälkeen kaipaa sitä että saa viettää työpäivänsä kotona kirjoittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIITOS!!! Onnistui katsoa! Hyvä ihme sentään... 😂😂🤣
Eikö vaan oo huvittavaa pelkästään tuo miten pojat istuvat sohvilla?
Mun sataprosenttisen puhdas mutu-arvio on, että kaikki kolme nauttivat esiintymislavalle nousemista ja siellä laulamisesta ja soittamisesta ja ottavat lämmöllä vastaan yleisön innostuksen. Ja vastaavasti kaikki kolme haluavat vapaa-aikanaan rauhaa, yksityisyyttä ja tavallista kotielämää. Niin kuin valtaosa suomalaisista. Tuskin he suoranaisesti ahdistuvat, jos joku tulee pyytämään kuvia tai nimmareita, kun he ovat maitokaupassa, kuntosalilla tai istumassa iltaa baarissa, mutta ei se varmaan hirveän kivaakaan heistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mun sataprosenttisen puhdas mutu-arvio on, että kaikki kolme nauttivat esiintymislavalle nousemista ja siellä laulamisesta ja soittamisesta ja ottavat lämmöllä vastaan yleisön innostuksen. Ja vastaavasti kaikki kolme haluavat vapaa-aikanaan rauhaa, yksityisyyttä ja tavallista kotielämää. Niin kuin valtaosa suomalaisista. Tuskin he suoranaisesti ahdistuvat, jos joku tulee pyytämään kuvia tai nimmareita, kun he ovat maitokaupassa, kuntosalilla tai istumassa iltaa baarissa, mutta ei se varmaan hirveän kivaakaan heistä ole.
Niin, aivan kuten me muutkaan emme halua, että joku tuntematon hyökkää puhumaan työasioista yllättäen jatkuvasti, kun on ruokakaupassa, baarissa tms. Saati pitäisi hymyillä. (Vaikka noilla taitaakin ola kivempi työ kuin suurimmalla osalla meistä muista.)
Satunnaisesti ei haitanne, mutta usein toistuvana varmasti alkaisin itsekin harkitsemaan, että pärjäisinkö sittenkin, vaikka maito olisi kaapista loppu.
Jos on vielä jollakulla tutustumatta, niin tässäpä KAJ'n oma tiktok, jota pääsee netin kautta myös katsomaan: https://www.tiktok.com/@humorgruppen.kaj
Instagramiin taitaa tulla eniten KAJ'lta itseltään sisältöä, koska sinne ilmestyy säännöllisen epäsäännöllisesti niitä 24h katsottavissa olevia tarinoita, mutta tiktokissa ja KAJ'n Facebookissa myös riittää katseltavaa 😀
No hehän voivat aina sanoa, että nej fyrbanna .