Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9395)

Vierailija
9381/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos oikeasti tulisikin uutta musiikkia! Mä en ensi alkuun välittänyt hirveästi koko  Vörjeansista, mutta nyt nämä tyypit ovat  iskeneet mulle perille ihan täysin voimin. KAJ On Ice live-esiintyminen sen lopullisesti sai aikaan. Aivan mainioita, kertakaikkiaan! 

Sama täällä, KAJ on icen ja tämän X3M:n haastattelun myötä viimeistään minusta tuli Vörjeans-fani. Joskus kesällä taisin kirjoittaa tänne etten oikein välitä sen tyyppisestä musiikista, mutta se oli silloin se. Nyt näköjään välitän, ainakin Vörjeansin musiikista.

Kuinka monta luupilla päähän soimaan jäävää biisiä yksi, ei kun siis anteeksi, kaksi bändiä pystyy tekemään? Vörådagarin kertsiä olen nyt pyörittänyt tämän viikonlopun päässäni...

Vierailija
9382/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos multa olisi vuosi sitten kysytty, kuuntelenko rokkia tai rokkabillyä, olisin vastannut, että en koskaan. Mutta sittemmin olen saanut tutustua Tommyyn, Freppaan ja Määniniin. Jos joku kysyy nyt, vastaan että joka päivä. Joku taannoin epäili, että Kaj'n biiseihin on upotettu joku riippuvuutta aiheuttava juttu, jonka aistimme vain alitajuisesti. Vörjeansin biiseihin sitä on hulahtanut ainakin kaksinkertainen määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9383/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jos oikeasti tulisikin uutta musiikkia! Mä en ensi alkuun välittänyt hirveästi koko  Vörjeansista, mutta nyt nämä tyypit ovat  iskeneet mulle perille ihan täysin voimin. KAJ On Ice live-esiintyminen sen lopullisesti sai aikaan. Aivan mainioita, kertakaikkiaan! 

Sama täällä, KAJ on icen ja tämän X3M:n haastattelun myötä viimeistään minusta tuli Vörjeans-fani. Joskus kesällä taisin kirjoittaa tänne etten oikein välitä sen tyyppisestä musiikista, mutta se oli silloin se. Nyt näköjään välitän, ainakin Vörjeansin musiikista.

Kuinka monta luupilla päähän soimaan jäävää biisiä yksi, ei kun siis anteeksi, kaksi bändiä pystyy tekemään? Vörådagarin kertsiä olen nyt pyörittänyt tämän viikonlopun päässäni...

Sama täällä! Voi että miten hyviä kappaleita. Minä olen täällä kertonut jo pariin kertaan miten pääsin Vörjeansiin kiinni. Vaikutuin kyllä jo KAJ10 konsertista, jonka katsoin aika aikaisin, mutta Smak i lag fast heim -konsertti minun piti katsoa ainakin pari kertaa ennen kuin kappaleet alkoivat upota toden teolla. Ensin upposi huumori ja sekin toden teolla vasta kun ko. konserttiin tuli englanninkieliset käännökset. Tunnustan että ihan ekat kerrat katsoin lähinnä Tommyn kireiden farkkujen takia. Nykyisin rakastan myös kappaleita. Oli aivan mahtavaa laulaa Volvoräägaria KOIssa.

Ja perjantainen esiintyminen oli aivan huippu!

Vierailija
9384/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommyn farkut on mielestäni aivan pätevä syy katsoa Vörjeansin esiintymisiä. Tommy oli perjantaina erityisen seksikäs farkuissaan ja tällä kertaa hymyilevänä. 

Vierailija
9385/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommyn farkut on mielestäni aivan pätevä syy katsoa Vörjeansin esiintymisiä. Tommy oli perjantaina erityisen seksikäs farkuissaan ja tällä kertaa hymyilevänä. 

No niin, nyt täytyy katsoa se vielä yhden kerran pelkästään sillä silmällä.

Vierailija
9386/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Discordissa huomattiin Axelin yskineen eilenkin keikalla, tästä oli jopa videomateriaalia. Mutta hyvin energinen oli keikalla ja äänikin kulki Karaoken high notea myöten mahdollisesta flunssasta huolimatta.

No onneksi on keikkaruuhka tältä vuodelta suunnilleen ohi, niin pääsevät lepuuttamaan instrumenttejaan eli ääniään. Tai voihan olla, että jotain yksityiskeikkoja on, kun on pikkujouluaikakin käsillä. Mitään julkisia esiintymisiä ei taida olla tiedossa. 

Mä elättelen toiveita, että laulaisivat jonkun joululaulun jossain telkkarin joulukonsertissa, mutta muuten toki heille soisi välillä aikaa huilaamiseen ja kenties musiikin kirjoittamiseen.

Vierailija
9387/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näemmä ollut erittäin hyviä kommentteja ja näkökulmia tuohon perjantain haastattelun sähköiskujuttuun. Aloin miettimään omia ajatuksiani, ja totesin, että kyllä: Projisoin omia ajatuksiani, ja se tuottaa omanlaisiaan tulkintoja, jotka toki ovat yksi näkökulmasta ja mahdollisuus asioille, mutta eivät tässä tilanteessa relevantti.

Erityisen hyvä huomio joltain, että kyseessä ovat aikuiset miehet, ja lähtökohtaisesti voimme olettaa, että tietävät mitä tekevät. Toki kenen tahansa rajojen ylittäminen on mahdollista, oli kuinka aikuinen, vahva ja vaikka mitä, mutta juuri tässä tilanteessa siitä tuskin oli kyse. 

Ja hyvä kommentti myös se, mitä itsekin olen sanonut, että ihmisissä on monia puolia. Eivät ihmiset ole yksiulotteisia. Ja heille juuri eri roolit mahdollistavat varmaan vielä paremmin itsensä eri puolien kokeilun ja elämisen. Jotenkin tämän unohtaa välillä, vaikka toisella hetkellä itse puhuisi samasta.

Lopulta katsoin videon vielä uudestaan ajatuksella ja kiitos jollekin vinkistä kiinnittää huomiota Freppaan. Sanoisin, että jopa tippui hieman roolistaan, oli sen verran innoissaan  tilanteesta. Ei minkäänlaista epämukavuutta tai epäröintiä. Määninin roolin läpi oli vaikea nähdä, mutta Freppan olemuksesta uskalsin päätellä, että tilanne oli oikeasti täysin ok. Nuo tuntevat toisensa niin hyvin, että jos Freppaa ja Tommya tilanne ei pätkääkään häiritse, Määninillä on varmasti myös hyvä olo tilanteessa.

Eli uskon, että tilanne oli kaikille ok ja viihdettä.

Kaikesta huolimatta, olen niin herkkis, että minusta itsestäni tuntui vähän pahalta nähdä Määniniä sattuvan. Enkä henkilökohtaisesti pidä sitä varsinaisesti soveltuvana viihteeksi.

Lopuksi tiedostan tämänkin mielipiteen epäloogisuuden, kun varsinkin nuorempana olisin saattanut ilomielin suostua johonkin vastaavan kaltaiseen. Mutta on ihan eri asia, että itseä sattuu kuin jotain toista: Muiden suhteen olen paljon herkempi kuin itseni.

Tykkään muuten suuresti tämän porukan keskustelutyylistä, jossa perustellaan hyvin näkökulmat ja ajatukset. Tässä päätyy itsekin miettimään tulkintojaan uusiksi, joten KAJ'n lisäksi saattaa oppia maailmasta ja itsestään.

Vierailija
9388/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näemmä ollut erittäin hyviä kommentteja ja näkökulmia tuohon perjantain haastattelun sähköiskujuttuun. Aloin miettimään omia ajatuksiani, ja totesin, että kyllä: Projisoin omia ajatuksiani, ja se tuottaa omanlaisiaan tulkintoja, jotka toki ovat yksi näkökulmasta ja mahdollisuus asioille, mutta eivät tässä tilanteessa relevantti.

Erityisen hyvä huomio joltain, että kyseessä ovat aikuiset miehet, ja lähtökohtaisesti voimme olettaa, että tietävät mitä tekevät. Toki kenen tahansa rajojen ylittäminen on mahdollista, oli kuinka aikuinen, vahva ja vaikka mitä, mutta juuri tässä tilanteessa siitä tuskin oli kyse. 

Ja hyvä kommentti myös se, mitä itsekin olen sanonut, että ihmisissä on monia puolia. Eivät ihmiset ole yksiulotteisia. Ja heille juuri eri roolit mahdollistavat varmaan vielä paremmin itsensä eri puolien kokeilun ja elämisen. Jotenkin tämän unohtaa välillä, vaikka toisella hetkellä itse puhuisi sa

Tämän siis kirjoitti se, joka otti perjantaina muutaman viestin verran kierroksia tilanteesta.

Vierailija
9389/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Discordissa huomattiin Axelin yskineen eilenkin keikalla, tästä oli jopa videomateriaalia. Mutta hyvin energinen oli keikalla ja äänikin kulki Karaoken high notea myöten mahdollisesta flunssasta huolimatta.

No onneksi on keikkaruuhka tältä vuodelta suunnilleen ohi, niin pääsevät lepuuttamaan instrumenttejaan eli ääniään. Tai voihan olla, että jotain yksityiskeikkoja on, kun on pikkujouluaikakin käsillä. Mitään julkisia esiintymisiä ei taida olla tiedossa. 

Mä elättelen toiveita, että laulaisivat jonkun joululaulun jossain telkkarin joulukonsertissa, mutta muuten toki heille soisi välillä aikaa huilaamiseen ja kenties musiikin kirjoittamiseen.

Onneksi meillä kuitenkin on Kaj'n vuosikertakalentereita, joiden luukkuja voi availla joulua odoteltaessa vaikka monta kertaa päivässä. Tämä kotikutoisista kotikutoisin vuodelta kirves ja nauris on mun ikisuosikkini.

Vierailija
9390/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Luin tätä samaan aikaan kun päässä kuuluu FFFYYYYRBAAAANNNNA. Sama taajuus?

Vierailija
9391/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Luin tätä samaan aikaan kun päässä kuuluu FF

Minullakin on soinut se päässä koko viikonlopun, ja välillä on ollut pakko laulaa ääneen. Vörådagan, fyrbanna! 

Vierailija
9392/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä kuitenkin on Kaj'n vuosikertakalentereita, joiden luukkuja voi availl

Täytyy vielä kerran kiittää vöyrinmurteen asiantuntijaa, joka on täällä meitä muita valistanut. Tällä katsomalla ymmärsin, miksi Jakob käyttää låt-sanasta han-pronominia, kiitos oppimani. Mutta kallistun edelleen sille kannalle, että tuota vöyriläistä ällää ei ole oikeasti olemassa. Kuuluu samaan sarjaan kuin "Axel" ja "Palvis".

Vierailija
9393/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä kuitenkin on Kaj'

Mutta olemme kaikki sen kuulleet. Onko se sittenkin siis huijausta vaikka pääosin Kevin käyttää sitä ja Jacobiltakin kuultu.

Mun aivoni menevät solmuun.

Vierailija
9394/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun olette olemassa. Tein virheen ja yritin selittää miehelleni noiden tyyppien näyttelijänlahjoja, ja varsinkin Axelien. Ei se ymmärrä eikä näe, ei vaikka kuinka on video edessä. Jotkut eivät vain pysty näkemään sitä mitä me näemme. Ihan kuin tämä olisi jokin Harry Potterin velhomaailma, jonka ohi jästit kulkevat voimatta nähdä.

Vierailija
9395/9395 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vaan, nyt alkoi mullakin soimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan