Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (6530)

Vierailija
6361/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kun nuo tuohon perättäin laittaa, niin onhan tässä jonkunlainen kaava havaittavissa. :D Jakob on kyllä mielenkiintoinen persoona" 

On kyllä. Vähän arvoituksellinen jopa. Tuntuu että hänessä on paljon eri puolia. Ja toi syötävän söötti julkisuuskuva tietysti vain yksi niistä. Mutta valtavan kunnianhimoisesti ja tavoitteellisesti hän vaikuttaa suhtautuvan kaikkeen tekemiseensä. Ja luovuus kukoistaa. "Idéspruta", eikös Kevin ja Axel häntä tähän tapaan joskus luonnehtineetkin. No, luovia ovat kyllä koko kolmikko, ei lakkaa hämmästyttämästä tällaista tavan tallaajaa, jolta ei syntyisi riimin riimiä!

Vierailija
6362/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuinka moni tykkää näistä reaktiovideoista, mutta tässä yksi mun mielestä aika kiva ja erilainen "Late reaction to Mello". Videon tekijä tuntuu olevan kova KAJ-fani ja etenkin Kevin-fani. Ja hauskasti hän poimii noita yksityiskohtia Kevinin esiintymisestä.  Tämä nuori nainen (en edes tiedä minkä maalainen) tekee ilmeisesti enimmäkseen Tiktok-juttuja, mutta tämä oli YT:ssa. 

Tämähän taitaa olla sen Celesten ystävä. Teki yhden videon Celesten kanavalle hiljattain.

Muistaakseni on tehnyt ainakin reaktiovideon Celesten reaktioon Bärikingistä. Taisin nähdä jossain vaiheessa senkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6363/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuinka moni tykkää näistä reaktiovideoista, mutta tässä yksi mun mielestä aika kiva ja erilainen "Late reaction to Mello". Videon tekijä tuntuu olevan kova KAJ-fani ja etenkin Kevin-fani. Ja hauskasti hän poimii noita yksityiskohtia Kevinin esiintymisestä.  Tämä nuori nainen (en edes tiedä minkä maalainen) tekee ilmeisesti enimmäkseen Tiktok-juttuja, mutta tämä oli YT:ssa. 

Tämähän taitaa olla sen Celesten ystävä. Teki yhden videon Celesten kanavalle hiljattain.

Kiitos videon linkittäjälle. Tykkäsin videosta enkä mitenkään vähiten siksi, että Kevin aiheuttaa itsessäni jokseenkin samanlaiset reaktiot... 😇

Ja on tuo BBB vaan hyvä biisi! Ei siitä pääse mihinkään. Itse oon kuunnellut sen nyt usein aamuisin,

Mun mielestä myös hyvä! Täytyy sanoa, että Mosquitoon ehdin jo vähän kyllästyä, vaikka en hirveästi sitä kuunnellutkaan. Mutta bastuun en. Se toimii aina vaan! 

Vierailija
6364/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni on tehnyt ainakin reaktiovideon Celesten reaktioon Bärikingistä. Taisin nähdä jossain vaiheessa senkin. 

Tuota reaktiovideon reaktiovideota juuri tarkoitin. 😄

Vierailija
6365/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos videon linkittäjälle. Tykkäsin videosta enkä mitenkään vähiten siksi, että Kevin aiheuttaa itsessäni jokseenkin samanlaiset reaktiot... 😇

Ja on tuo BBB vaan hyvä biisi! Ei siitä pääse mihin

Mun mielestä myös hyvä! Täytyy sanoa, että Mosquitoon ehdin jo vähän kyllästyä, vaikka en hirveästi sitä kuunnellutkaan. Mutta bastuun en. Se toimii aina vaan! 

Oma suosikkini on "miehiä työssä" eli "Karar i arbeit" - se alkaa soimaan päässä aina, kun kanavasurffaillessa tulee vastaan jokin ohjelma, jossa huuhdotaan kultaa, ajetaan rekoilla tai pelastetaan Norjassa talviteillä ojaan suistuneita autoja. :D 

Vierailija
6366/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ ei ole tainnut koskaan esiintyä Itä-Suomessa? Mutta kiva, että piilomainostavat (varmaankin tietämättään) savolaista firmaa Dimexiä, kotipaikka Leppävirta.

Å tå jag sir nain i dimex/ Ere som in reflex/ En värme väcks

Vierailija
6367/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ ei ole tainnut koskaan esiintyä Itä-Suomessa? Mutta kiva, että piilomainostavat (varmaankin tietämättään) savolaista firmaa Dimexiä, kotipaikka Leppävirta.

Å tå jag sir nain i dimex/ Ere som in reflex/ En värme väcks

...Som e till och med betär än gore tex

Vierailija
6368/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karar i arbeit kappale on myös mun suuri suosikki. Tällaiselle diskomusiikin suurelle ystävälle se tärähti aivan välittömästi. Nytkin soi tuolla taustalla, ja repeatilla tottakaj. Ja ne keikkavideot tästä biisistä.... Herranjee! Ovat kyllä kuumia. Vaasa Elektriska areenassa taltioitu on erityisen hyvä siksi, kun Kevinillä on siinä se kitaraosuus. 

Vierailija
6369/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin huomannut, että BBB:ssä mikitkin oli naamioitu koivuhaloiksi:

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/v17…

Vierailija
6370/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin huomannut, että BBB:ssä mikitkin oli naamioitu koivuhaloiksi:

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/v17…

He sanoivat, etteivät uskoneet kun tuotanto kysyi, haluvatko sellaiset.

Vierailija
6371/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hurmaava video, kiitos! Sydäntä lämmittävää katsoa tuollaista haltioitumista. Jotain hyvin, hyvin spesiaalia Kajssa on, kun he saavat aikaan tuollaisia reaktoita jossakin randomissa belgialaisessa tytössä. Haltioitumisestaan huolimatta hän analysoi esitystä tarkasti ja kypsästi. Epäilemättä hänet nähdään Celesten kanssa jäähallissa lokakuussa. :)

Vierailija
6372/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hurmaava video, kiitos! Sydäntä lämmittävää katsoa tuollaista haltioitumista. Jotain hyvin, hyvin spesiaalia Kajssa on, kun he saavat aikaan tuollaisia reaktoita jossakin randomissa belgialaisessa tytössä. Haltioitumisestaan huolimatta hän analysoi esitystä

Hän on muistaakseni ranskalainen. Tutustunut Celesteen KAJn kautta. Eivät ole varmaankaan vielä tavanneet.

Vierailija
6373/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hurmaava video, kiitos! Sydäntä lämmittävää katsoa tuollaista haltioitumista. Jotain hyvin, hyvin spesiaalia Kajssa on, kun he saavat aikaan tuollaisia reaktoita jossakin randomissa belgialaisessa tytössä. Haltioitumisestaan huolimatta hän analysoi esitystä

Hän sai keväällä/alkukesästä yhtäkkiä videolleen yli 100 000 katselua kun KAJ itse jakoi sen. Sittemmin on ollut paljon rauhallisempaa.

Vierailija
6374/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karar i arbeit kappale on myös mun suuri suosikki. Tällaiselle diskomusiikin suurelle ystävälle se tärähti aivan välittömästi. Nytkin soi tuolla taustalla, ja repeatilla tottakaj. Ja ne keikkavideot tästä biisistä.... Herranjee! Ovat kyllä kuumia. Vaasa Elektriska areenassa taltioitu on erityisen hyvä siksi, kun Kevinillä on siinä se kitaraosuus. 

Joo nyt mun onkin pakko taas mennä katsomaan noita videoita.

Oon huomannut että olen nykyään koukussa paitsi KAJ:hin myös tähän viestiketjuun. Pakko käydä usein katsomassa mitä täällä puhutaan ja sitten käydä usein sadannen kerran katsomassa niitä juttuja mihin täällä linkataan ja/tai keskustellaan.

Vierailija
6375/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä, mutta joku mainitsi täällä yllättyneensä Seesarin ja Axelin streamissa Axelin runsaasta kiroilusta, niin pakko itse sanoa ettei tullut mulle kyllä yhtään yllätyksenä:D KAJ'n sosiaalisesta mediasta olen kyllä saanut kuvan että Axel taitaa olla aika kova kiroilemaan. Kiroilu sujuu häneltä niin ruotsiksi, englanniksi kuin suomeksikin. Kertoi dokumenttisarjassaankin kiroilevansa melko paljon (Uskonto-jaksossa, kertoi että kiroilee paljon mutta koittaa hillitä jos tietää keskustelukumppanina olevan hyvin uskovainen henkilö). Mutta ei siinä mitään pahaa ole! Kiroilu on aika normaalia eivätkä he ole mikään lastenbändi jonka pitäisi puhua pelkästään kauniisti

Vierailija
6376/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhässä, mutta joku mainitsi täällä yllättyneensä Seesarin ja Axelin streamissa Axelin runsaasta kiroilusta, niin pakko itse sanoa ettei tullut mulle kyllä yhtään yllätyksenä:D KAJ'n sosiaalisesta mediasta olen kyllä saanut kuvan että Axel taitaa olla aika kova kiroilemaan. Kiroilu sujuu häneltä niin ruotsiksi, englanniksi kuin suomeksikin. Kertoi dokumenttisarjassaankin kiroilevansa melko paljon (Uskonto-jaksossa, kertoi että kiroilee paljon mutta koittaa hillitä jos tietää keskustelukumppanina olevan hyvin uskovainen henkilö). Mutta ei siinä mitään pahaa ole! Kiroilu on aika normaalia eivätkä he ole mikään lastenbändi jonka pitäisi puhua pelkästään kauniisti

Kyllä kai aika moni kiroilee varsinkin just pelatessaan. Itse päätin lopettaa kiroilun kun sain lapset. Nuorena kiroilin aika paljonkin. Nyt olen taas vähän avannut kiroiluhanaa mutta lähinnä kotioloissa. Ei se kyllä oikein kivalta eikä fiksulta kuullosta jos joku kiroilee tyyliin joka lauseessa.

Vierailija
6377/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai aika moni kiroilee varsinkin just pelatessaan. 

Seesariin verrattuna Axel oli kyllä aika pidättyväinen. Hän ei niin  korosta kirosanoja. Löytyyhän niitä heidän lauluistaankin, mutta yleensä ne tuntuvat harkituilta, eivätkä häiritse, vaikka itse en kiroilusta tykkää.

Vierailija
6378/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seesariin verrattuna Axel oli kyllä aika pidättyväinen. Hän ei niin  korosta kirosanoja. Löytyyhän niitä heidän lauluistaankin, mutta yleensä ne tuntuvat harkituilta, eivätkä häiritse, vaikka itse en kiroilusta tykkää.

Täytyy sanoa että Seesarin kuuntelu kävi vähän raskaaksi tuon 4,5 tunnin aikana. Just kiroilu ja sitten se jatkuva huuto. On se mun mielestä ihan hauska tyyppi, mutta pitemmän päälle raskas kuunneltava.

Vierailija
6379/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että Seesarin kuuntelu kävi vähän raskaaksi tuon 4,5 tunnin aikana. Just kiroilu ja sitten se jatkuva huuto. On se mun mielestä ihan hauska tyyppi, mutta pitemmän päälle raskas kuunneltava.

Mä en jaksanut sitä huutoa oikein Hallnissakaan. Vaikka siinä esittikin roolihahmoa eikä itseään, mutta huutoa joka tapauksessa riitti vähän turhan paljon.

Vierailija
6380/6530 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä kertoo Axelin kohteliaisuudesta! Axel kertoi samassa jaksossa, ettei uskonnon asiat oikein ole lähellä hänen sydäntään eikä itse usko, mutta silti hän kuitenkin kunnioittaa toisten vakaumusta sen verran että yrittää hillitä kiroiluaan jos tietää keskustelevansa uskovaisen henkilön kanssa. Mielestäni hienoa ajattelevaisuutta, osoittaa kunnioitusta toisten erilaisia ajatusmaailmoita kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan