Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (6505)

Vierailija
6381/6505 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääppöö on hyvä! Kustantaja oli tosiaan vauhdikas toimituksessaan:) Kirjaston Klein tuli keväällä kouluruotsilla luettua, vähän verkkaisesti. Novellit niin huvittavia&koskettavia ja hienoa ne äidinkielellä lukea, hyvin toimii teksti. Ja murre menee täydestä hkiläiselle, jolla kokemusta vain keskipohjalaisesta murteesta.

Vierailija
6382/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhässä, mutta joku mainitsi täällä yllättyneensä Seesarin ja Axelin streamissa Axelin runsaasta kiroilusta, niin pakko itse sanoa ettei tullut mulle kyllä yhtään yllätyksenä:D KAJ'n sosiaalisesta mediasta olen kyllä saanut kuvan että Axel taitaa olla aika kova kiroilemaan. Kiroilu sujuu häneltä niin ruotsiksi, englanniksi kuin suomeksikin. Kertoi dokumenttisarjassaankin kiroilevansa melko paljon (Uskonto-jaksossa, kertoi että kiroilee paljon mutta koittaa hillitä jos tietää keskustelukumppanina olevan hyvin uskovainen henkilö). Mutta ei siinä mitään pahaa ole! Kiroilu on aika normaalia eivätkä he ole mikään lastenbändi jonka pitäisi puhua pelkästään kauniisti

"Språket Axel.... för i helvete" 😊

Tämä "Inga winners" video aiheuttaa mulle yhä edelleen kylmikset, kun tätä katson. Ihana esitys pojilta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6383/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhässä, mutta joku mainitsi täällä yllättyneensä Seesarin ja Axelin streamissa Axelin runsaasta kiroilusta, niin pakko itse sanoa ettei tullut mulle kyllä yhtään yllätyksenä:D KAJ'n sosiaalisesta mediasta olen kyllä saanut kuvan että Axel taitaa olla aika kova kiroilemaan. Kiroilu sujuu häneltä niin ruotsiksi, englanniksi kuin suomeksikin. Kertoi dokumenttisarjassaankin kiroilevansa melko paljon (Uskonto-jaksossa, kertoi että kiroilee paljon mutta koittaa hillitä jos tietää keskustelukumppanina olevan hyvin uskovainen henkilö). Mutta ei siinä mitään pahaa ole! Kiroilu on aika normaalia eivätkä he ole mikään lastenbändi jonka pitäisi puhua pelkästään kauniisti

Tämä "Inga winners" video aiheuttaa mulle yhä edelleen kylmikset, kun tätä katson. Ihana esitys pojilta! 

https://youtu.be/0mCxAyX-XyU?si=

He va na, jävla saatana!

Vierailija
6384/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rääppöö on hyvä! Kustantaja oli tosiaan vauhdikas toimituksessaan:) Kirjaston Klein tuli keväällä kouluruotsilla luettua, vähän verkkaisesti. Novellit niin huvittavia&koskettavia ja hienoa ne äidinkielellä lukea, hyvin toimii teksti. Ja murre menee täydestä hkiläiselle, jolla kokemusta vain keskipohjalaisesta murteesta.

Just tein varauksen kirjastosta, meillä täällä on muutama jonossa ennen mua. Minäkin luin Kleinin kesällä mutta haluan lukea myös  tämän suomennoksen. Eldsjäl on mulla myös varauksessa, kokeilen, onnistuuko lukea ruotsiksi. Itse asiassa miksi ei onnistuisi kun Kleinkin meni, vähän hitaasti tosin. 

Tykkäsin niiiiiiin paljon Kleinista ja Axelin kerronnasta! 

Vierailija
6385/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtu.be/0mCxAyX-XyU?si=

Kaj pähkinänkuoressa. Ei ryhdytä murehtimaan euroviisujen "tappiota" (joka ei siis oikeasti ollut tappio ollenkaan vaan loistava kärkipään sijoitus) vaan otetaan siitäkin ilo irti. Tuo Jakobin riemukas ilme! Mä katson tämän videon aina, kun tarvitsen piristystä harmaaseen arkeen. Ni var people's winners!

Vierailija
6386/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis KAJ Puoli seitsemän -ohjelmassa. Joku kirjoitti Facebookin faniryhmässä että olisivat huomenna Maikkarin aamulähetyksessäkin. Tietääkö kukaan tarkemmin?

Vierailija
6387/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos tästä vuodesta joku sanonta jää ikuisesti mieleen, niin se on kyllä

"He va na!" 😉😊

Vierailija
6388/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään siis KAJ Puoli seitsemän -ohjelmassa. Joku kirjoitti Facebookin faniryhmässä että olisivat huomenna Maikkarin aamulähetyksessäkin. Tietääkö kukaan tarkemmin?

Kysyin aina niin fiksulta tekoälyltä, joka vastasi näin: "Huomenta Suomea juontaa useita henkilöitä, eivätkä juontajat ole sidottu tiettyyn päivämäärään, joten 7.10.2025 (tiistai) juontajia on vaikea ennustaa etukäteen ilman ajantasaisia tietoja MTV:ltä."

Vierailija
6389/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, jos tästä vuodesta joku sanonta jää ikuisesti mieleen, niin se on kyllä

"He va na!" 😉

Mulla osui taannoin silmiin jonkun Pohjanmaalta Helsingin kautta Ruotsiin muuttaneen viihdetyypin (nimi unohtui jo) haastattelu, jonka tekijä oli ilmeisesti myös pohjanmaalaisjuurinen. Hän kysyi, käyttääkö tämä stara yhä omaa murrettaan, mutta ei, oli luopunut siitä heti kotiseudulta lähdettyään. Joku "he va na" kuulemma paljastaisi heti, että puhuja on joku maalaisjuntti. Mikä ilo ja onni, että Kaj on pelkästään ylpeä omasta juurevasta maalaistaustastaan.

Vierailija
6390/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha... Harvoin kömmin aamulla hereille ennen puolta yhdeksää (eläkeläisen etuja...) mutta jos noin on, niin se on sitten laitettava kello soimaan vaan. Ei voi missata! 

Vierailija
6391/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "Inga winners" video aiheuttaa mulle yhä edelleen kylmikset, kun tätä katson. Ihana esitys pojil

Hehän ovat myös kertoneet olevansa tosi ylpeitä siitä, että toivat Vöyrille koko kylän historian parhaan euroviisusijoituksen. :D

Vierailija
6392/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilneisesti Axel Rääppöön tiimoilta. Sehän ilmestyy huomenna.

Vierailija
6393/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin aina niin fiksulta tekoälyltä, joka vastasi näin: "Huomenta Suomea juontaa useita henkilöitä, eivätkä juontajat ole sidottu tiettyyn päivämäärään, joten 7.10.2025 (tiistai) juontajia on vaikea ennustaa etukäteen ilman ajantasaisia tietoja MTV:ltä."

Minusta on pyhäinhäväistystä käyttää KAJ'n yhteydessä tekoälyä kun he itse ovat niin aitoja. 😉

Vierailija
6394/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Suomessa on ainoastaan Axel. Luultavasti Rääppöö-keskeinen haastattelu, koska huomenna 7.10. On Rääppöön virallinen julkaisupäivä. Voi olla että vähän KAJ'ta myös sivuavat, mutta veikkaan että pitkälti Rääppööstä puhuvat. Arvelinkin, että Axel tulee promoamaan Rääppöötä televisioon. Luulen että antaa myös lehtihaastatteluita. Nämä ovat tärkeitä Rääppöön promolle, jotta myös KAJ'n aktiivisen fanikunnan ulkopuoliset ihmiset löytäisivät Rääppöön. Axelhan ei ole sitä suomeksi vielä promonnut, joten suuri yleisö on todennäköisesti pimennossa mikä kirjan aihe on. Fanit tietysti tietävät mutta antamalla haastattelun aamu-tv:ssä kirjan sanoma tavoittaa myös kasuaalit katsojat ja ehkä joku heistä kiinnostuu kirjasta!

Vierailija
6395/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha... Harvoin kömmin aamulla hereille ennen puolta yhdeksää (eläkeläisen etuja...) mutta jos noin on, niin se on sitten laitettava kello soimaan vaan. Ei voi missata! 

Koko pitkää suoraa lähetystä ei onneksi tarvitse katsoa. Ohjelmatietoihin tulee ne täsmälliset kellonlyömät, ja yksittäiset haastatteluklipit ovat nähtävissä MTV Katsomosta jälkikäteen heti aamupäivällä. Siihen tähtään. Toivottavasti tieto täsmentyy tänään. Ja jos en muista olla paikalla klo 18.30, Puoli seitsemänhän voi myöhemmin katsottava Yle Areenasta.

Vierailija
6396/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Suomessa on ainoastaan Axel. Luultavasti Rääppöö-keskeinen haastattelu, koska huomenna 7.10. On Rääppöön virallinen julkaisupäivä. Voi olla että vähän KAJ'ta myös sivuavat, mutta veikkaan että pitkälti Rääppööstä puhuvat. Arvelinkin, että Axel tulee promoamaan Rääppöötä televisioon. Luulen että antaa myös lehtihaastatteluita. Nämä ovat tärkeitä Rääppöön promolle, jotta myös KAJ'n aktiivisen fanikunnan ulkopuoliset ihmiset löytäisivät Rääppöön. Axelhan ei ole sitä suomeksi vielä promonnut, joten suuri yleisö on todennäköisesti pimennossa mikä kirjan aihe on. Fanit tietysti tietävät mutta antamalla haastattelun aamu-tv:ssä kirjan sanoma tavoittaa myös kasuaalit katsojat ja ehkä joku heistä kiinnostuu kirjasta!

Onhan hän promonnut sitä kustantamon somessa. 

Vierailija
6397/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, suuri yleisö ei ehkä kuitenkaan tule kollanneeksi kustantamon sivuja tai somejulkaisuja, joten siinä mielessä toi maikkari tuo erilailla näkyvyyttä. Hienoa Axel! 

Vierailija
6398/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta helpommin tavoittaa suurempaa yleisöä näillä haastatteluilla. Esim tuossa somevideossa hän ei kerro kirjan aiheesta kuin vain lyhyesti, niissä haastatteluissa hän pääsee avaamaan kirjan sanomaa syvemmin.

Vierailija
6399/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli Someen tieto, että uusi single nimeltä Karaoke tulee silloin 17.10..

Vierailija
6400/6505 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, he kertovat Instassa, että 17.10. on tosiaan tulossa karaokeaiheinen biisi. Jospa saataisiin nyt aitoa KAJ'ta eli tarina yhdestä tai useammasta pienestä ihmisestä. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi