Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (6303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki juomaan glönkeroa 😀 kts. insta
Toi oli hauska mainos, kuulosti luontevalta.
Ne Dna-mainokset taas on musta ärsyttäviä, kuulostaa just siltä että heidän on laitettu puhumaan valmiita repliikkejä, jotka ei oikein sovi suuhun. Ja ne vaatteet kun niissä rumat.
Ai, ei noi DNA-mainokset taas mun mielestä huonoja ole. Itse asiassa ihan hauskoja nekin. Ja KAJ kyllä mun silmiin näyttää hyvältä ja komealta vaikka minkälaiset vermeet päällä 😊
Kiva toi glönkero-mainoskin, ja todella komeat pojat! Mutta itse tuote kuulostaa "arveluttavalta". Tulee mieleen Fazerin glögikuulat, ne marmeladit. Tykkään vihreistä kuulista, mutta nää glögiversiot ei olleet mun makuun tippaakaan.
Mä en välitä lonkerosta enkä glögistä, joten en oletettavasti tykkäisi tuosta glönkerostakaan. Mutta onhan sitä paljon ihmisiä, jotka tykkää molemmista, joten heillehän se on ihan täsmätuote. Mainos sinänsä vetoaa muhun täysillä enkä voi olla varma, onnistunko seuraavalla kauppareissulla olemaan ostamatta yhtä tölkillistä.
Glönkero-mainoksen siivittämänä kävin ostamassa tölkin maistiaisiksi. Tykkään glögistä, tykkään lonkerosta, mutta... noh, pojat saivat toivottavasti kelpo korvauksen ja Jakob ansaitsisi Jussi-tyyppisen patsaan vuoden parhaasta näyttelijäsuorituksessa ko. mainoksessa 😅 eli ei jatkoon, mutta saken är som baken, jokaisella omansa 🤔
Siis smaken, ei saken (autocorrect taas)
Vierailija kirjoitti:
Siis smaken, ei saken (autocorrect taas)
Saken är som baken on ihan hyvä.
No baken on ainakin Jakobilla hyvä, mä sanoisin että myös smaken. Ehkä hän kuuluu myös glögin suuriin ystäviin. :)
Mulla alkoi nyt soida päässä se Heimani i skickin säe. "Sko damerna i salen vilja skaka på sin bak." Oikeastaan nyt ymmärsin myös, miksi Axel sanoi, että eivät enää yli kolmekymppisinä kirjoittaisi tuollaista biisiä, mutta silloisilta kaksikymppisiltä Heimani on aidosti hauska luomus ja kelpaa hyvin vielä pukumiestenkin esitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon Maikkarin hiihtolatuhaastatteluun pakko todeta sen verran, että kyseinen toimittaja ei suinkaan ollut hiihtoladulla vakoilemassa Keviniä. Hän oli hiihtoladulla haastattelemassa todennäköisesti kevään viimeisistä hiihtokeleistä nauttimassa olleita hiihtäjiä, ja Kevin oli sitten sattunut juuri silloin hiihtämään vastaan. Ilmeisesti se kevätlaulu-pyyntökin oli esitetty kaikille haastatelluille, ei vain Kevinille. Toimittaja ei välttämättä edes tunnistanut pipopäistä ja aurinkolaseja käyttänyttä Keviniä ennen kuin pysäytti hänet (en minäkään olisi häntä tuossa vaatetuksessa tunnistanut kun edes silmiä ei näy, ainakaan tuolloin jolloin olin heidät tiennyt vain n. Kuukauden ajan). Tätä KAJ ei todennäköisesti tiennyt, ja siksi tästä jäi Kevinille huono fiilis ja Jakob mainitsi kyseisen tilanteen kun häneltä kysyttiin onko äkillisesti lisääntynyt julkisuus tuonut mitään ikäviä ilmiöitä heille.
Enpä kyllä usko, että toimittaja olisi pyytänyt muita haastateltavia (eli niitä randomhiihtelijöitä) laulamaan tv-kameralle. Itsestään selvää, että normikansalainen tuollaisessa tilanteessa kieltäytyy. Mutta Kevinin (jonka naama juuri tuolloin heti Mello-voiton jälkeen oli kaikissa lööpeissä) hän kyllä tunnisti ja siksi kärtti häneltä lauluesitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi nyt soida päässä se Heimani i skickin säe. "Sko damerna i salen vilja skaka på sin bak." Oikeastaan nyt ymmärsin myös, miksi Axel sanoi, että eivät enää yli kolmekymppisinä kirjoittaisi tuollaista biisiä, mutta silloisilta kaksikymppisiltä Heimani on aidosti hauska luomus ja kelpaa hyvin vielä pukumiestenkin esitettäväksi.
KAJ'n parhaita biisejä!
Muistutukseksi menneestä ja lokakuun konserttia odotellessa tämä Vaasa-areenalla 30. maaliskuuta (Mello-voiton jälkeen siis) heitetty loistava keikka.
Mukana Karar-albumin biisit ja joitakin varhaisempia helmiä, myös hillitön versio siitä Kaj-kympissä nähdystä Live Love Leif -konsulttiparodiasta. Jakob pääsee taas näyttämään kitaristintaitojaan.
Hauskin osuus on draama, jossa Axel esittää hienoa kylttyyritoimittajatarta, joka joutuu haastattelemaan maalaiskirjailija "Axel Åhmania", jota esittää Jakob. Toimittajatar meinaa tukehtua ylimielisyyteensä eikä anna "Axel Åhmanin" sanoa juuri sanaakaan ja lopuksi komentaa tämän kantamaan tuolit lavalta pois, koska "sinähän olet työväenluokasta ja tottunut ruumiilliseen työhön".
Sen jälkeen hän onneksi pääsee esittelemään modernin nykytanssin tähden (Kevin), joka on juuri saanut 70 miljardin euron apurahan seuraavaa käsittämätöntä performanssiaan varten. Enjoy!
Vierailija kirjoitti:
No baken on ainakin Jakobilla hyvä, mä sanoisin että myös smaken. Ehkä hän kuuluu myös glögin suuriin ystäviin. :)
Juu, Jakobilla on oikein kiva peba. Olen tainnut kehua sitä täällä ennenkin, ja heti minua oltiin vaientamassa.
Vierailija kirjoitti:
Glönkero-mainoksen siivittämänä kävin ostamassa tölkin maistiaisiksi. Tykkään glögistä, tykkään lonkerosta, mutta... noh, pojat saivat toivottavasti kelpo korvauksen ja Jakob ansaitsisi Jussi-tyyppisen patsaan vuoden parhaasta näyttelijäsuorituksessa ko. mainoksessa 😅 eli ei jatkoon, mutta saken är som baken, jokaisella omansa 🤔
Smaken är som baken; den är delad.
Viime viikon laivakeikalta julkaistu tuubissa juuri uusi pitkä video, osa 1/3:
Laivakeikka Viking Gracella, osa 3/3:
Hauska yksityiskohta laivakeikalta. Olisiko tämä lyhytvideo sitten ehkä osa 2/3.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jakob näyttää tossa videolla vähän siltä ettei ole ihan helppoa teeskennellä, että se on hyvää. Tulee jopa tunne että yllättyy mausta. Luulisi tosin että ovat maistaneet jo ennen kuvauksia.
En taida itse käydä ostamassa enkä muutenkaan vielä tässä vaiheessa vuotta kaipaa glögiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jakob näyttää tossa videolla vähän siltä ettei ole ihan helppoa teeskennellä, että se on hyvää. Tulee jopa tunne että yllättyy mausta. Luulisi tosin että ovat maistaneet jo ennen kuvauksia.
En taida itse käydä ostamassa enkä muutenkaan vielä tässä vaiheessa vuotta kaipaa glögiä.
Uskon poikien salaa vihaavan sekä glönkeröä, että elovena-kexejä mutta niin se on, että pitää twerkkaa jotta saa fyrkkaa. Mutta eiköhän jollekulle fanille noiden tuotteiden maut kolahda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ'n parhaita biisejä!
Todellakin. Hienoa, että he ehtivät tehdä niin paljon musiikkia jo teini-ikäisinä ja lisää parikymppisenä. Monia siihen aikaan kirjoitettuja biisejä ei nyt ilmestyvinä pidettäisi ihan korrekteina, mutta loistavaa että ne ovat olemassa ja loistavaa, että Kaj niitäkin vielä esittää. Karalåtin, Heimani, Tango taas, Pablos frestelse ja muut ovat osa heidän tarinaansa ja toivottavasti pysyvät ohjelmistossa vielä pitkään.
Eipä me voida tietää, mitä pojat oikeasti pitävät kekseistä, kiukaista tai lonkeroista. Voi olla, etteivät tykkää niistä ja voi olla, että hyvinkin tykkäävät. Mutta ei kai se ole mikään edellytyskään, että mainoksessa esiintyvä näyttelija yli kaiken rakastaisi mainostamaansa tuotetta; työ on työtä tässäkin tapauksessa. Ja ainakin iso osa faneista kyllä kiinnostuu kaikesta, mitä Kaj sanoo tai tekee, niin että ihan fiksu veto noilta yrityksiltä tehdä yhteistyötä vöyriläisten kanssa.
Lisään vielä, toki sen "Eikö laulata nyt??" Heiton Kevinin kieltäydyttyä laulamasta olisi voinut jättää sanomatta. Tuskin kovin montaa huvittaa tehdä töitään vapaa-ajalla. Sama kun olisit kaupassa ja näkisit siellä kaupan työntekijän vapaa-ajan ostoksillaan ja vaatisit häntä tulemaan kassalle rahastamaan sinut koska hän on niin hyvä asiakaspalvelija.