Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (6316)

Vierailija
5861/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi KAJ on iceen!!! 🥳

Vierailija
5862/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama fiilis kuin lapsena joulua odottaessa...  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitys mitä lahjoja saa. Tuleeko Vörjeans, tuleeko jotain uutta. Pelko siitä että tulee pettymys. Facessa spekuloivat nyt että ei olisikaan livebändiä. Levy-yhtiöstä oli kuulemma sanottu niin. En voi uskoa sitä ja toivon eniten livebändiä kappaleista riippumatta.

Vierailija
5864/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen ryhmään on jaettu Studentbladetin haastattelu 2014. Siinä on paljon kiinnostavaa ja myös näin jälkikäteen hupaisia arveluja uran huippukohdasta:

Vi har ju varit i Strömsö, så vi har gjort nästan allt, säger Jakob. Och Landsbygdens folk har gjort intervju. Då vet alla.

Nu är det bara Kyrkpressen och Kuriren kvar, kvitterar Axel.

Vierailija
5865/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitys mitä lahjoja saa. Tuleeko Vörjeans, tuleeko jotain uutta. Pelko siitä että tulee pettymys. Facessa spekuloivat nyt että ei olisikaan livebändiä. Levy-yhtiöstä oli kuulemma sanottu niin. En voi uskoa sitä ja toivon eniten livebändiä kappaleista riippumatta.

Ihmiset lietsovat itsensä sellaisiin odotuksiin, että pettyvät, jos eivät saa haluamaansa. Minä odotan jännityksellä, mitä kivaa he keksivät. Toki toivon kunnon bändiä tsustalle, mutta jos heillä on parempi idea, otan sen ilolla vastaan.

Vierailija
5866/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä muka joku hitti? Ei yhtä parin viikon ajan euroviisukiimassa soitettua räpellystä kehtaa vielä hitiksi sanoa.

Vierailija
5867/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facen ryhmään on jaettu Studentbladetin haastattelu 2014. Siinä on paljon kiinnostavaa ja myös näin jälkikäteen hupaisia arveluja uran huippukohdasta:

Vi har ju varit i Strömsö, så vi har gjort nästan allt, säger Jakob. Och Landsbygdens folk har gjort intervju. Då vet alla.

Toivottavasti Kyrkpressen ja Kuriren ovat viimeistään nyt hereillä.

Vierailija
5868/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy Kyrkpressenin haastattelu Kevinistä, jossa hän puhuu aiemmista suorituspaineistaan. 

Vierailija
5869/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä väliä, onko lavalla orkesteria vai ei. Siellähän on kuitenkin Kaj. Mulle ihan oikeasti riittäisi Vöyrin puhelinluettelon lukemisen kuuntelu, mutta mä epäilen että pojilla on takataskussa muutakin. Kevin, Axel, Jakob ja 10 000 fania on sellainen asetelma, että pelastuslaitoksella on paras olla tankkiautot ja letkut pihassa valmiina.

Vierailija
5870/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakobin munkinelvytysmenetelmä Strömsössä jää kyllä aikakirjoihin.

Vierailija
5871/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja myös Hallnin Jona jää aikakirjoihin. "Jos Pro-Mink on maalauspohja, minä olen maali, johon voitte kaikki kastaa pensselinne."

https://www.youtube.com/shorts/tUY0ZD1dprM

Vierailija
5872/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset lietsovat itsensä sellaisiin odotuksiin, että pettyvät, jos eivät saa haluamaansa. Minä odotan jännityksellä, mitä kivaa he keksivät. Toki toivon kunnon bändiä tsustalle, mutta jos heillä on parempi idea, otan sen ilolla vastaan.

Aivan! En koko aikana ole ymmärtänyt tätä "etukäteishössötystä" bändistä ym. Mä olen epäillyt tuota bändiasiaa alusta saakka. Sitäpaitsi  hyvän shown saa aikaiseksi monin eri keinoin, ei se bändi autuaaksi tekevä asia ole. 

Kaikki näyttää vaan ajattelevan KAJ10- konserttia, kun siellä oli se iso bändi. Se oli silloin ja nyt on nyt. Ollaan ihan eri tilanteessa. En yhtään tiedä noista levy- yhtiöistä, mutta voihan olla, että niillä on valta sanella erinäisiä asioita. Sitäkin olen ajatellut, että miten levy-yhtiö vaikuttaa siihen, mitä musiikkia ja millaisia biisejä KAJ jatkossa tekee. Pitääkö heidän noudattaa jotain levy-yhtiön määrittämää linjaa...?

Mä oletan näkeväni lokakuussa viihdyttävän esityksen, vaikka ihan ilman bändiäkin, ja menen paikalle avoimin mielin. 

Vierailija
5873/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj on ennen tätä vuotta toteuttanut kaikki keikkansa ja konserttinsa kokonaan itse, omalla kustannuksellaan ja omalla riskillään. Keväällä tuli eka kertaa mukaan tuo levy-yhtiö, joka on sitten ilmeisesti mukana myös Kaj on Ice -konsertissa. Jos levy-yhtiö maksaa tilaisuuden kustannuksia, niillä on sitten ilmeisesti sananvaltaa sisältöönkin.

Mä luotan silti sataprosenttisesti Kaj'hin. Pojat eivät koskaan ikinä milloinkaan ole pettäneet yleisöään, pienimmilläkin keikoilla ovat aina vetäneet sata lasissa ja vähän yli. Eivät varmasti tuota kenellekään pettymystä tässä historiansa isoimmassa kisassa.

Vierailija
5874/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy Kyrkpressenin haastattelu Kevinistä, jossa hän puhuu aiemmista suorituspaineistaan. 

Mä muistan tuon haastattelun, jossain vaiheessa netistä sen luin. Ymmärrän täysin nuorta Keviniä. Tuosta samastahan on monet vanhatkin taiteilijat ja erityisesti koomikot puhuneet. Että kun joku vaikka ruokakaupassa yhtäkkiä pyytää nimmaria tai selfietä, tulee itselle fiilis että pitääkö tässä vielä vetää joku biisi tai heittää vitsi, ettei vaan fani pety. Kiinnostava olisi tietää, mikä heillä on tilanne nyt, saavatko liikkua vaikka kaupungilla rauhassa vai onko aina takaraivossa tunne, että jostain hyökkää joku paparazzi.

Vierailija
5875/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja myös Hallnin Jona jää aikakirjoihin. "Jos Pro-Mink on maalauspohja, minä olen maali, johon voitte kaikki kastaa pensselinne."

https://www.youtube.com/shorts/tUY0ZD1dprM

Se Hallnin käsikirjoittajien (ja osittain näyttelijöiden itsensä) Hallniin luoma nolouden ja myötähäpeän määrä on kyllä kolossaalinen. Kun sitä katsoo, ei tiedä itkeekö vai nauraako vai työntääkö päänsä sohvan alle, ettei tarvitse nähdä lisää. Ja sitten on vaan pakko nähdä lisää. Mä en saa tarpeekseni siitä kohtauksesta, kun Jona saa taas yhden hyvän idean ja ostaa ne liput Marbellan-koneeseen.

Vierailija
5876/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin isä ja äiti eivät koskaan tehneet töitä, yhteiskunta aina elätti

Matti ei koskaan tehnyt töitä, aina yhteiskunta elätti hänet. Matin pojat ja tyttäret elävät yhteiskunnan siivellä ja he kasvattavat myös lapsensa elämään yhteiskunnan siivellä.

Näitä Matteja ja Maijoja riittää Suomessa, alkoholi ja huumeet tekevät heistä sellaisia.

Mutta kun sekään ei riitä, Suomeen tuodaan Afrikasta, Lähi-idästä, Aasiasta ja Itä-Euroopan maista suuria määriä Matteja ja Maijoja, Suomalaisen yhteiskunnan elätettäviksi.

Vierailija
5877/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ollut bändiä Karar i arbeit - kiertueellakaan. Loppuunmyydyt katsomot  olivat silti olleet näkemäänsä erittäin tyytyväisiä, ainakin videoista päätellen. Eikös nuo konsertit olleet jotain parin tunnin settejä väliaikoineen...? 

Kiertue on tietty järjestelyiltään erilainen konsepti, ja bändin mukana roudaaminen olisi sitten ihan oma kuvionsa...

Mä menen jäähalliin ainakin katsomaan nimenomaan KAJ'ta eli Keviniä, Axelia ja Jakobia, enkä taustabändiä. 

Vierailija
5878/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj on ennen tätä vuotta toteuttanut kaikki keikkansa ja konserttinsa kokonaan itse, omalla kustannuksellaan ja omalla riskillään. Keväällä tuli eka kertaa mukaan tuo levy-yhtiö, joka on sitten ilmeisesti mukana myös Kaj on Ice -konsertissa. Jos levy-yhtiö maksaa tilaisuuden kustannuksia, niillä on sitten ilmeisesti sananvaltaa sisältöönkin.

Mä luotan silti sataprosenttisesti Kaj'hin. Pojat eivät koskaan ikinä milloinkaan ole pettäneet yleisöään, pienimmilläkin keikoilla ovat aina vetäneet sata lasissa ja vähän yli. Eivät varmasti tuota kenellekään pettymystä tässä historiansa isoimmassa kisassa.

Camilla Bjering- von Zweigberk Warnerilta postasi IG:ssä Rockbjörnenin jälkeen "För oss är ni Årets alla". Hän kyllä tajuaa, että he saivat käsiinsä kokeneen ja taitavan valmiin paketin, jota ei tarvitse paimentaa. Axel puhui viikonloppuna siitö, miten Mosquitossa ei ole heidän normaalia tarinankerrontaansa ja että se oli siinä tilanteessa oikea kappale. Uusi julkaisu sai huomiota vaikka vanhat olisivat laadukkaampia. Sanoisin Mosquitoa markkinointitermillä sisäänheittotuotteeksi.

Vierailija
5879/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan hämmästyin kun kuulin Skarvens död ekan kerran. En olisi odottanut kuulevani KAJ'lta näin "rajua" biisiä.

Niin minäkin. Joko Kaj vihaa merimetsoja ihan sydämensä pohjasta, tai sitten kappaleessa parodioidaan joidenkin rannikolla asuvien tappokiimaa näitä eläinparkoja kohtaan. Olen tullut siihen tulokseen, että on parodiaa. Ajatus siitä, että pojat riehuisivat merellä merimetsoja ampuen, soutaisivat niiden veressä ym. postailisivat faceen kuvia kakasta on hyvin vieras, muttei kai täysin mahdotonkaan. Axelilla taitaa kyllä olla vene ja metsästysaseita. Ehkä joku ruotsia paremmin osaava ja nyanssierot tunnistava osaa kertoa, ollaanko siinä nyt täysin tosissaan vai ei :D

Vierailija
5880/6316 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan hämmästyin kun kuulin Skarvens död ekan kerran. En olisi odottanut kuulevani KAJ'lta näin "rajua" biisiä.

Niin minäkin. Joko Kaj vihaa merimetsoja ihan sydämensä pohjasta, tai sitten kappaleessa parodioidaan joidenkin rannikolla asuvien tappokiimaa näitä eläinparkoja kohtaan. Olen tullut siihen tulokseen, että on parodiaa. Ajatus siitä, että pojat riehuisivat merellä merimetsoja ampuen, soutaisivat niiden veressä ym. postailisivat faceen kuvia kakasta on hyvin vieras, muttei kai täysin mahdotonkaan. Axelilla taitaa kyllä olla vene ja metsästysaseita. Ehkä joku ruotsia paremmin osaava ja nyanssierot tunnistava osaa kertoa, ollaanko siinä nyt täysin tosissaan vai ei :D

Ehdottomasti parodiaa! Juurikin naureskelevat sille tiettyjen tahojen merimetsovihalle ja tappokiimalle. Täsmälleen oikein valitussa musiikillisessa tyylilajissa. Nää niiden oivallukset on NIIN nautittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän