Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (6345)

Vierailija
5561/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt selittää mahdollisimman yksinkertaisesti laivakeikkojen aikataulut? Jossain sanotaan että KAJ esiintyisi siellä sekä to että pe mutta jossain taas että vain pe. Olen hämmentynyt tästä ristiriitaisen infon määrästä. 

FB:n faniIsivulle joku on koonnut infoa. KAJ esiintyy vain perjantaina, mutta kaksi kertaa. Ensin Dialektkryssin viimeisenä klo 18 ennen tuloa Turkuun. Sitten paluumatkalla n. 23.30 jos oikein muistan.

Näin tuon, mutta sitten taas United Stagen Viikon keikat-postauksessa sanotaan, että KAJ esiintyisi myös torstaina 

Vierailija
5562/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt selittää mahdollisimman yksinkertaisesti laivakeikkojen aikataulut? Jossain sanotaan että KAJ esiintyisi siellä sekä to että pe mutta jossain taas että vain pe. Olen hämmentynyt tästä ristiriitaisen infon määrästä. 

FB:n faniIsivulle joku on koonnut infoa. KAJ esiintyy vain perjantaina, mutta kaksi kertaa. Ensin Dialektkryssin viimeisenä klo 18 ennen tuloa Turkuun. Sitten paluumatkalla n. 23.30 jos oikein muistan.

Näin tuon, mutta sitten taas United Stagen Viikon keikat-postauksessa sanotaan, että KAJ esiintyisi myös torstaina 

Sitten kannattaa kysyä United Stagelta. Olisihan se loogista, että he kulkisivat matkan Tur-Tuk-Tur, mutta jos he ovat tänään paikalla Rockbjörnenissä, voi olla toisinkin. En ole itse menossa, joten olen vain sivusta noteerannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa kysyä United Stagelta. Olisihan se loogista, että he kulkisivat matkan Tur-Tuk-Tur, mutta jos he ovat tänään paikalla Rockbjörnenissä, voi olla toisinkin. En ole i

Eivät ole todennäköisesti Rockbjörnenissä. Eivät ainakaan esiinnyt siellä, ja ihan varmasti yhden vuoden suurimman hitin esittäjä haluttaisiin gaalaan esiintymään jos vain olisi siellä paikalla. Eli luultavasti skippaavat gaalan.

Vierailija
5564/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten oikeasti ollut ärsyttävän epäselvä asia, varsinkin kun ihmiset arvailevat siellä täällä jokainen omiaan, eikä kukaan tunnu tietävän varmasti. Toi keikkakalenteri vielä sekoittaa asiaa lisää, kun merkitty noin, sekä 18.9. että 19.9. Kerran vilkaisin Viking Linen sivujakin, mutta ihan yhtä epäselvää. No, ehkä risteilyille lähtijät ovat varmistaneet, että näkevät KAJ'n omalla lähdöllään, jos sitä varten sinne menevät. 

(Sellainen muistikuva uutisoinnista itsellä vaan, että KAJ-risteilyä myytiin jo keväällä ja yksi risteily myytiin lähes heti loppuun. Sitten laivayhtiö järjesti vielä toisen. Mutta tää on vain minun muistikuva. Itse en ole lähdössä risteilemään.)

Mielenkiintoista nähdä, tuleeko KAJ'lle yhtään voittoa Rockbjörnenissä, vai päihittävätkö Ruotsin omat tähdet meidän ihanan ja sympaattisen kolmikon. Ainakin vuoden läpimurto -palkinto olisi niin ansaittu kuin ikinä olla voi! Pidetään peukkuja! 

Vierailija
5565/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan katsoa Gambämarkin uudelleen Grimin kanssa. Nautin katsomisesta niin paljon ja nyt kun tulee niin paljon kehuja, tekee mieli katsoa uudestaan. Ehkä jotain jäi huomaamatta.

Mäkin olen katsonut Gambämarkin Grimin kanssa nyt pari kertaa ja olen tykästynyt musikaaliin toden teolla. Olin toki katsonut sen jo aiemminkin, kuten myös Botnia Paradisen. Molemmat ovat hyviä, mutta pidemmän korren omassa mielessä veti näihin päiviin saakka BP. Nyt on Gambämark vienyt voiton, kun oikein kunnolla olen siihen tutustunut. Se on jotenkin vaan niin aito!  Axelin roolityö ja lauluosuudet on aivan loistavat. Ja kuinkas monta eri roolia Kevin tekeekään ja miten taidokkaasti! Ja sisältäähän musikaali balladien balladin Dehär e min by. Se on aivan järkyttävän hieno kappale, yksi kauneimmista mitä tiedän. Ei sitä enää kauniimmin voi tulkita kuin mitä Jakob tekee. Täytyy kyllä sanoa, että 24-25 vuotiailta nuorilta miehiltä aivan uskomaton suoritus koko musikaali. 

Vierailija
5566/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten oikeasti ollut ärsyttävän epäselvä asia, varsinkin kun ihmiset arvailevat siellä täällä jokainen omiaan, eikä kukaan tunnu tietävän varmasti. Toi keikkakalenteri vielä sekoittaa asiaa lisää, kun merkitty noin, sekä 18.9. että 19.9. Kerran vilkaisin Viking Linen sivujakin, mutta ihan yhtä epäselvää. No, ehkä risteilyille lähtijät ovat varmistaneet, että näkevät KAJ'n omalla lähdöllään, jos sitä varten sinne menevät. 

(Sellainen muistikuva uutisoinnista itsellä vaan, että KAJ-risteilyä myytiin jo keväällä ja yksi risteily myytiin lähes heti loppuun. Sitten laivayhtiö järjesti vielä toisen.

Veikkaan KAJ'lla olevan hyvät mahdollisuudet läpimurto- ja yhtye-palkintoihin. Vuoden kappaleeseen on ehdolla Omar Rudbergin eräs kappale, ja sosiaalisen median perusteella hänen faninsa ovat todella äänekkäitä, kaikki Rockbjörnen postaukset instassa ovat täynnä hänen fanejaan joten vähän luulen että vuoden kappaleen Palkinto voi mennä KAJ'lta ohi suun, vaikkakin se todellakin kuuluisi Bara Bada Bastulle, joka on rikkonut Ruotsissa ennätyksiä ja jolla on lähes 100 miljonaa kuuntelukertaa enemmän kuin Omarin kappaleella. Mutta tämä se on näissä fanien valitsemissa palkinnoissa, ne voittaa usein se jolla on äänekkäimmät fanit eikä se jonka saavutukset on oikeasti ansiokkaimmat. Onkohan Grammis-gaalassa Vuoden kappale-palkinto fanien vai tuomariston valitsema? Jos tuomariston, niin siellä hyvin todennäköisesti KAJ palkitaan. 

Vierailija
5567/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Sellainen muistikuva uutisoinnista itsellä vaan, että KAJ-risteilyä myytiin jo keväällä ja yksi risteily myytiin lähes heti

Joo, tälläisiä nämä faniäänestykset vähän on. Emma-gaalankin Vuoden artistin yleisö-Emman voittaa lähes aina joku nuorisoartisti, koska nuoret tuntuu olevan innokkaimpia äänestäjiä. 

Vierailija
5568/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi risteilypäivämäärät on ihan loogiset. KAJ esiintyy risteilyillä, jotka lähtevät Turusta 18.9. ja 19.9. Ensin mainitulla risteilyllä heidän esiintymisensä on paluumatkalla 19.9. ja jälkimmäisellä menomatkalla 19.9. Risteilyjen lähtöpäivä ja teema ilmoitetaan aina Suomesta päin lähtöjen mukaan.

Ruotsista lähtevillä kiva kun näkevät yhdellä edestakaisella matkalla KAJn kaksi kertaa.

Toivottavasti KAJ on tänään gaalassa paikalla. 

Vierailija
5569/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi risteilypäivämäärät on ihan loogiset. KAJ esiintyy risteilyillä, jotka lähtevät Turusta 18.9. ja 19.9. Ensin mainitulla risteilyllä heidän esiintymisensä on paluumatkalla 19.9. ja jälkimmäisellä menomatkalla 19.9. Risteilyjen lähtöpäivä ja teema ilmoitetaan aina Suomesta päin lähtöjen mukaan.

Ruotsista lähtevillä kiva kun näkevät yhdellä edestakaisella matkalla KAJn kaksi kertaa.

No Axel sitten vissiin hyppää laivasta pois Tukholmassa aamulla 20.9.  ja lentää Vaasaan, jos hänen pitää olla puhumassa siinä musiikkitapahtumassa iltapäivällä... 

Vierailija
5570/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Axel sitten vissiin hyppää laivasta pois Tukholmassa aamulla 20.9.  ja lentää Vaasaan, jos hänen pitää olla puhumassa siinä musiikkitapahtumassa iltapäivällä... 

Niin se on pakko tehdä. 19.9. Turusta lähdöllä ovat joka tapauksessa esiintymässä kun kyseessä on KAJ-risteily.

Vierailija
5571/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ'n Euroviisujen aikainen someassistentti julkaisi juuri kuvan ja videon KAJ'n kanssa Instagramissaan. KAJ siis todennäköisesti on tällä hetkellä Tukholmassa! Eli kyllä se näyttävät gaalaan osallistuvan. Ihmettelen kyllä itsekin miksi eivät ole esiintymässä jos ovat paikalla, mutta ehkä haluavat mieluummin keskittyä nauttimaan illasta ilman parrasvaloissa olemista ja esiintymisstressiä. Somessa ollaan kyllä spekuloitu yllätysesiintyjän/esiintyjien mahdollisuutta, joten voisiko KAJ kenties olla yllätysesiintyjä?

Vierailija
5572/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa gaaloissa yleensä esiinny jotkut muut kuin ne, jotka ovat palkintoehdokkaina? Hyviä esiintyjiähän Ruotsissa riittää pilvin pimein.

Vierailija
5573/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noissa gaaloissa yleensä esiinny jotkut muut kuin ne, jotka ovat palkintoehdokkaina? Hyviä esiintyjiähän Ruotsissa riittää pilvin pimein.

Aftonbladet on ilmoittanut, että esiintyjinä ovat nämä artistit: Tjuvjakt, Molly Sandén, Adaam, Greekazo, Robin Kadir, Linnea Henriksson, Peg Parnevik, Omar Rudberg, Thomas Stenström ja Olivia Lobato.

Vierailija
5574/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on nyt itsekin julkaissut instassa. Mä luulin että Axelilla ol joku tsoukki että sen laukku ei tullut perille ja joutuu olemaan lenkkareissa ja lököhousuissa. Mutta se on oikeesti punaisella matolla niissä. Jakobilla ja Kevinillä siistit puvut ja nahkakengät.

Vierailija
5575/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakob on valkaissut hampaansa niin hohtavan valkoisiksi. Just kävin tapahtuman instasivuilla.

Oisko tullut sitä kahvia ja samiakkia tullut nautittua. 🥰

Vierailija
5576/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ voitti Vuoden läpimurto-palkinnon!

Vierailija
5577/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakob on valkaissut hampaansa niin hohtavan valkoisiksi. Just kävin tapahtuman instasivuilla.

Oisko tullut sitä kahvia ja samiakkia tullut nautittua. 🥰

Mä katoin kanssa että miten noi hampaat kiinnittää huomion.

ja jees genombrott🎉

Sai ehdokkaista suurimmat suosionosoitukset.

Vierailija
5578/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että heidän uransa on lähtenyt lentoon ja saavat esiintyä ja tehdä musiikkia mutta olen kyllä miettinyt että miten jaksavat, koska pitävät lomaa?

Vierailija
5579/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että heidän uransa on lähtenyt lentoon ja saavat esiintyä ja tehdä musiikkia mutta olen kyllä miettinyt että miten jaksavat, koska pitävät lomaa?

Just olivat tietääkseni kolme viikkoa lomalla. Ainakaan julkisia esiintymisiä ei ollut.

Vierailija
5580/6345 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat Sauna Tourin jälkeen ehtineet lomailla pari viikkoa. Ehkä sitten syksymmällä vielä lisää.  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi