Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (8974)

Vierailija
4941/8974 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä RKP:n mieliksi pojat voisivat tehdä hassunhauskan ja raikkaan Freudenthal-räpin.

Vierailija
4942/8974 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mä olin voinut missata tämän ihanan videon Mello-finaalin kynnykseltä? Laitan tänne siltä varalta, että joku muukin on missannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/8974 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mä olin voinut missata tämän ihanan videon Mello-finaalin kynnykseltä? Laitan tänne siltä varalta, että joku muukin on missannut.

Kiitos, minä en ollut nähnyt tätä. Hieno tunnelma.

Vierailija
4944/8974 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenkielisen median arvostelut Hallnista on olleet hyvin suopeita. Kiinnostavaa, että tärkein ruotsinkielinen äänitorvi tyrmää sarjan. Ehkä syy on se, että vaikka sarjan kieli on ruotsi, se on kuitenkin niin perin juurin suomalainen.

Alkaa mennä tosi erikoiseksi tuo, eikö HBL ollenkaan huomaa mitään erikoista siinä, jos koko ajan nuivaillaan? Voisiko saada jonkinlaisen tiivistelmän, mitä tällä kertaa oli moitittavaa? Onko jonkun varpaille astuttu? 

Vierailija
4945/8974 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos, uutta myös mulle! Idolilta terveisiä. :)

Vierailija
4946/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algoritmi tyrkkäsi esiin tällaisen (ainakin multa jo unohtuneen) ihanan, Mellon karsintaerän ja finaalin välillä kuvatun videon. Kevin yltyy niin runolliseksi kuvaillessaan vihtomisen/vastomisen autuutta (ja käyttää muuten tästä tärkeästä bastuvälineestä nimenomaan suomenkielistä nimitystä), että Axel lopulta puuttuu peliin ja korostaa haastattelijalle, että saunakaverin läpsyttelemisessä koivunlehvillä ei sitten ole mitään seksuaalista.  :)

Vierailija
4947/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Algoritmi tyrkkäsi esiin tällaisen (ainakin multa jo unohtuneen) ihanan, Mellon karsintaerän ja finaalin välillä kuvatun videon. Kevin yltyy niin runolliseksi kuvaillessaan vihtomisen/vastomisen autuutta (ja käyttää muuten tästä tärkeästä bastuvälineestä nimenomaan suomenkielistä nimitystä), että Axel lopulta puuttuu peliin ja korostaa haastattelijalle, että saunakaverin läpsyttelemisessä koivunlehvillä ei sitten ole mitään seksuaalista.  :)

Kiitos, täytyy tutustua. En muista olenko nähnyt aiemmin. Minä olen nyt muutenkin vähän palannut mellotunnelmiin ja katsonut niiden aikaisia juttuja. Finaalin ratkaisuvideon katsoin juuri tänään ja voi että sitä jännitystä ja riemua. Yleisöstä tunnistan nykyisin myös poikien sukulaisia riemuitsemassa.

Vierailija
4948/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hupaisaa, miten nuo suomenkielestäkin napatut sanat taipuvat en tai ett suomenruotsalaisten suussa. Vihta on näemmä vihtan. 😄 

Vierailija
4949/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suullisen tarinankerronnan mestarinäyte, ilman musiikkia tällä kertaa. Voi kära pojkar!  :D

Tää oli ihana video, vaikka en ymmärtänyt varmaan puoliakaan, enkä siten saanut ihan kiinni tarinasta.

Vierailija
4950/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hupaisaa, miten nuo suomenkielestäkin napatut sanat taipuvat en tai ett suomenruotsalaisten suussa. Vihta on näemmä vihtan. 😄 

En tiedä onko tämä sana vain Uudellamaalla, mutta minua on aina huvittanut taivutus kiva, kivogare, kivogast.

Vierailija
4951/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axel antoi lyhyen haastattelun Ruotsin radiolle tänään. Kertoi, ettei ole nyt lomalla, hän vain työskentelee kotona. Kertoi viime viikkoisesta palokuntahässäkästä. Palokunta oli kuulemma tunnistanut KAJ'n ja kysynyt heidän kiertuemanageriltaan, että ovatko todella kyseessä he :D Raotti myös tulevaisuuden suunnitelmia. Suunnitelmissa olisi saada KAJ on Ice tulevaisuudessa myös Ruotsiin, mutta tämä vasta suunnittelun tasolla, mitään varmaa ei vielä ole.

Todella kiinnostavaa. Voiko tämän kuunnella jostain? Milloinkohan hän sitten aikoo lomailla?

https://www.sverigesradio.se/avsnitt/kaj-pa-vag-att-bli-langkorare

Haastattelu on alkanut noin 10 minuuttia. Radiojuontaja onnittelee KAJ:ta 26 viikosta listalla.

Nyt vasta ehdin kuuntelemaan tämän haastattelun. Tosi fiksusti ja hauskasti Axel vastailee kysymyksiin (kuinkas muutenkaan). Tietääkö joku muuten, kuinka tämä Svensktoppen-lista oikein muotoutuu? Mikä tai kuka määrittelee, mitkä kappaleet kuuluvat tuohon top kymppiin?

Vierailija
4952/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä sana vain Uudellamaalla, mutta minua on aina huvittanut taivutus kiva, kivogare, kivogast.

Siistissä mopossa "paljon siistigare" 😂

Vierailija
4953/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että kiva on vain uudenmaanruotsia. Mulla on yksi suomenruotsalainen tuttu, joka on kotoisin Närpiöstä. Puhutaan yleensä suomea keskenämme, mutta joskus yritän verestää toisen kotimaisen taitojani. Kerran satuin sitten sanomaan, että joku asia on mun mielestäni "kiva". Häneltä melkein paloi päreet. "Kunnollisessa ruotsin kielessä tuota sanaa ei kyllä käytetä!"  :)

Vierailija
4954/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanutkaan että tämä oli näin hauska. Toivottavasti teitäkin huvittaa.

Vierailija
4955/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä putosin jo pelkästä kuvasta. Mun ei tarvitse tästä videosta kuulla edes yhtään repliikkiä, pelkkä Jakobin katseleminen riittää.  :D

Vierailija
4956/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä putosin jo pelkästä kuvasta. Mun ei tarvitse tästä videosta kuulla edes yhtään repliikkiä, pelkkä Jakobin katseleminen riittää.  :D

Jakobin katsominen käy kyllä vielä hauskemmaksi kun video etenee. Mutta onhan nuo Axeliin liittyvät tarinat vaan niin hauskoja.

Vierailija
4957/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakobin katsominen käy kyllä vielä hauskemmaksi kun video etenee. Mutta onhan nuo Axeliin liittyvät tarinat vaan niin hauskoja.

Sepä se. Mä tiedän, miten se video etenee ja miten Jakobin lopulta käy. Sehän siitä niin hauskaa tekeekin. :D

Vierailija
4958/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kaikki tiedetä, miten Jakobin käy. Aina ja kaikissa tilanteissa. :)

Vierailija
4959/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän me kaikki tiedetä, miten Jakobin käy. Aina ja kaikissa tilanteissa. :)

No ei ihan aina. Katsoin juuri tämän ja voi miten fiksusti ja kauniisti puhui Månsista

https://www.facebook.com/share/r/1Cdp7iqdwX/?mibextid=wwXIfr

Vierailija
4960/8974 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki on mellovoiton jälkeiseen Nyhetsmorgonlm haastatteluun jos ei face aukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän