Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13463)

Vierailija
4861/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ'llahan lomaa vielä kaksi kokonaista viikkoa ja vielä kolmannestakin viikosta nelisen päivää (Tai kolme, jos aikovat osallistua Rockbjörnen-palkintogaalaan Tukholmassa 17.9.) ennen seuraavaa keikkaa. Ehkä Axelin oli pakko viettää ensimmäinen lomaviikko yhtiön virallisten hommien hoitamiseen, joille varmasti on ollut puutteellisesti aikaa ja jaksamista kiertueen aikana. Sanoi, että ei tunnu niin pahalta tehdä töitä, kun niitä saa tehdä rauhassa omasta sängystä käsin. Mutta olisihan se hyvä että saisi edes pienen tauon töihin jonka aikana läppäri pysyisi kiinni ja keskittyisi vain itselleen mieluisiin vapaa-ajan touhuihin.

Vierailija
4862/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kiinnostava haastattelu, kiitos linkistä. Ihanaa, että ovat noin suosittuja Ruotsissa. Axel kiinnostavasti kysymättä kertoi, että suunnittelevat KAJ on ice -tyyppistä konserttia myös Ruotsiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4863/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko runouden ystäviä paikalla? Tässä olisi tarjolla vöyrinkielistä lyriikkaa.

Vierailija
4864/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri Hallnia. En selvästi ollut katsonut sitä vielä liian montaa kertaa, koska se nauratti niin paljon. Etenkin nauroin kippurassa viimeisen jakson kohtaukselle, jossa Tommy yrittää istua pallon päällä ja Jona selittää samalla pingiksestä, että hävisi piirimestaruuden Kruunupyyn vietnamilaisille vain koska adoptiota ei vielä katsota dopingiksi.

Katsokaa ihmeessä, jos ette ole vielä katsoneet. Onhan katsoessa aika paljon myötähäpeän tunteita ja sarja jakaa vähän mielipiteitä. Itse rakastan sitä ja toivon kovasti toista kautta. Kaikki näyttelijät ovat ihan huippuhyviä.

Vierailija
4865/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeähän on Hallnin koko idea! Katsoja ei voi kuin kiemurrella ja miettiä, kuka niistä on noloin.  :D

No, ehkä Tommy on pelkästään hellyttävä ja säälittävä, mutta ne muut...

Mutta todellakin, jos joku ei ole vielä nähnyt, nu ere dags!

Vierailija
4866/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on tunnistanut itsensä Jakobissa, mä tunnistin itseni Botnia Paradisen Sinikassa ja nyt Hallnin "Machine Gun Kellyssä". Halln on siis mulle erityisen kiusaannuttavaa katsottavaa... mutta olen silti nähnyt sen jo kolmesti. Enkä millään malttaisi odottaa jatkoa. Kuka kumma teki Pro-Minkille sen tuoreen häkkitilauksen?

Vierailija
4867/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin surullista, siis niin surullista, kun moni ketjun täti on menettänyt kosketuksensa muinaissuomalaisuuteen ja kalevalaisuuteen. Itseään kunnioittava suomalainen ei alenna itseään ruotsalaisen palvelijaksi.

Vielä on mahdollista eheytyä. Kyllä te tiedätte, Katariina Souri, Unimyytti, osa 1.

Katariina, tämä ei ole sinun kanavasi. Löydä omasi.

Vierailija
4868/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallnin Tommy on mun idoli. Firman mies 2.0 ja kar i arbeit toiseen potenssiin. Ja Saarijärven Paavo kolmanteen potenssiin. Kun Pro-Minkillä menee huonosti, Tommy panee omaan leipäänsä puolet petäjäistä. Arvostan.

Vierailija
4869/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin surullista, siis niin surullista, kun moni ketjun täti on menettänyt kosketuksensa muinaissuomalaisuuteen ja kalevalaisuuteen. Itseään kunnioittava suomalainen ei alenna itseään ruotsalaisen palvelijaksi.

Vielä on mahdollista eheytyä. Kyllä te tiedätte, Katariina Souri, Unimyytti, osa 1.

Miten kalevalaisuus näkyy sinun elämäntavassasi? Ei muinaissuomalaisilla ollut älylaitteita, somea eikä edes kirjakieltä.

Vierailija
4870/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisnuoret kieltäytyvät ruotsalaisesta aivopesusta, nuoria ei kiinnosta KAJ.

Valitettavasti sama ei päde ketjun boomer-täteihin.

Höpöhöpö. Nuoret kauniit tytöt ovat aina tunkeneet KAJ'n keikoilla eturiviin.

Fanittaako sinunkin äitisi KAJ'ta? Ja sinä häpeät häntä.

Vierailija
4871/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on tunnistanut itsensä Jakobissa, mä tunnistin itseni Botnia Paradisen Sinikassa ja nyt Hallnin "Machine Gun Kellyssä". Halln on siis mulle erityisen kiusaannuttavaa katsottavaa... mutta olen silti nähnyt sen jo kolmesti. Enkä millään malttaisi odottaa jatkoa. Kuka kumma teki Pro-Minkille sen tuoreen häkkitilauksen?

Täällä toinen "Sinikka". 

Juuri ennen kuin katsoin BP:n meillä oli ollut perhejuhlat, jossa mies oli yrittänyt saada vierailta huomion onnistumatta. Katsoi mua anovasti, mä kävelin keskelle lattiaa ja avasin suuni ja kaikki hiljenivät, kääntyivät katsomaan ja kuuntelivat.

Repesin täysin, kun näin vastaavan kohtauksen Botnia Paradisessa. Oli pakko näyttää miehellekin, ja vaikka se ei KAJ'n huumorista perusta, tuo huvitti häntäkin. On naimisissa yhden "Sinikan" kanssa.

Vierailija
4872/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axel antoi lyhyen haastattelun Ruotsin radiolle tänään. Kertoi, ettei ole nyt lomalla, hän vain työskentelee kotona. Kertoi viime viikkoisesta palokuntahässäkästä. Palokunta oli kuulemma tunnistanut KAJ'n ja kysynyt heidän kiertuemanageriltaan, että ovatko todella kyseessä he :D Raotti myös tulevaisuuden suunnitelmia. Suunnitelmissa olisi saada KAJ on Ice tulevaisuudessa myös Ruotsiin, mutta tämä vasta suunnittelun tasolla, mitään varmaa ei vielä ole.

Axel! Nyt perkele! Lomalle siitä! Ei tuu mitään hommista, jos ei opi lomailemaan kunnolla!

Oikeasti, niin luovuudessa kuin urheilussa on tärkeää palautua.

Tädit ovat nyt huolissaan.

Taiteilija ei ole koskaan lomalla. Usko huviksesi.

Vierailija
4873/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin" tuntuu olevan KAJ'n suomenkielisiä lempisanontoja. Se toistuu heidän tuotannossaan yhtenään, siellä sun täällä.  :)

Vierailija
4874/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on tunnistanut itsensä Jakobissa, mä tunnistin itseni Botnia Paradisen Sinikassa ja nyt Hallnin "Machine Gun Kellyssä". Halln on siis mulle erityisen kiusaannuttavaa katsottavaa... mutta olen silti nähnyt sen jo kolmesti. Enkä millään malttaisi odottaa jatkoa. Kuka kumma teki Pro-Minkille sen tuoreen häkkitilaukse

Toivottavasti et kuitenkaan ole ampunut koiraasi kiinnyttyäsi siihen liikaa. Gun on kyllä uskomaton tyyppi. Luin juuri arvosteluja Hallnista ja Hbl sanoi, että Gunin rooli on kirjoitettu miehelle, mutta koska naisia olisi muuten ollut liian vähän, se annettiin naiselle. Olen niin eri mieltä (kuten koko arvostelusta muutenkin). Gunin rooli on niin hyvä juuri siksi, että se on naisen rooli.

Vierailija
4875/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan huomannut samaa outoa ilmiötä kuin mä? Nimittäin mikään ei ole parempi masennuslääke kuin Vinterdepressionen, kaikessa ankeudessaan ja apaattisuudessaan. Heti piristyy, kun ottaa oikean vertauskohdan. :)

Vierailija
4876/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisnuoret kieltäytyvät ruotsalaisesta aivopesusta, nuoria ei kiinnosta KAJ.

Valitettavasti sama ei päde ketjun boomer-täteihin.

Oon 21v ja KAJ-fanitus on iso osa elämääni tällä hetkellä. 😊 en kyllä koe olevani "boomer-täti" vielä tässä iässä, mutta ilmeisesti sinä tunnet minut paremmin!

Vierailija
4877/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan huomannut samaa outoa ilmiötä kuin mä? Nimittäin mikään ei ole parempi masennuslääke kuin Vinterdepressionen, kaikessa ankeudessaan ja apaattisuudessaan. Heti piristyy, kun ottaa oikean vertauskohdan. :)

onks tää se aiemmin täällä keskusteltu suomalaisen ajattelun ydin, että koskaan ei asiat ole niin huonosti ettei ne voisi olla vielä huonommin?

Vakavasti puhuen mulla kohottaa mielialaa oikeastaan kaikki KAJn materiaali.

Vierailija
4878/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gun ei missään nimessä voisi olla mies! Eihän hän olisi miehenä ollenkaan niin kiinnostava. Totta kai Gunvor on nainen. Nainen joka tietää kaiken hirvistä. :D

Vierailija
4879/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallnin Tommy on mun idoli. Firman mies 2.0 ja kar i arbeit toiseen potenssiin. Ja Saarijärven Paavo kolmanteen potenssiin. Kun Pro-Minkillä menee huonosti, Tommy panee omaan leipäänsä puolet petäjäistä. Arvostan

Tommyn rooli tosiaan kasvoi upeasti viimeisessä jaksossa. Todella ihailtava persoona kaikin puolin. Olisi hauska nähdä sarjan seuraava kausi. Toivottavasti Tommylle löytyy oma koti ja mukava emäntä.

Vierailija
4880/13463 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onks tää se aiemmin täällä keskusteltu suomalaisen ajattelun ydin, että koskaan ei asiat ole niin huonosti ettei ne voisi olla vielä huonommin?

Vakavasti puhuen mulla kohottaa mielialaa oikeastaan kaikki KAJn materiaali.

En tiedä, onko juuri tätä biisiä ja tuota suomalaisen ajattelutavan ydintä täällä nivottu koskaan yhteen, mutta kyllä, ehdottomasti se tästäkin löytyy. Kun se aurinko kello 11, siis kolmen viikon kuluttua kello 11 vihdoin nousee, niin eipä se siellä taivaalla kauan jaksa killua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi