Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9615)
KAJ on kaukana eliittibändistä. Yksi syy siihen, miksi KAJ on suosittu Ruotsissa tällä hetkellä, on se, että ihmiset kokevat KAJ'n nimenomaan olevan vastavoima Ruotsin "elitistiselle" pop-kulttuurille. KAJ'ta luonnehditaan sanoilla vaatimaton, kansanomainen ja maanläheinen. KAJ käsittelee lauluissaan paljon tavallisen elämän tavallisia arkisia asioita, jotka koskettavat ihmisiä ja joihin lähes jokainen voi samaistua. Ja tämän he tekevät nerokkaan huumorin keinoin. Heistä pidetään, koska he eivät diivaile, vaan ovat omia itsejään. Nämä asiat tulevat toistuvasti esille, kun ruotsalaisten kommentteja lukee.
Kaj ei ole mikään Käärijän tapainen shippaamalla suositota ostava, vaan taitava ja laadukas ammattimainen ja supersuositttu niin Suomessa kuin Ruotsissa.
He ovat kiertäneet Pohjanmaan kaikki nuorisoseurantalot, soittaneet firmojen pikkujouluissa ja 50-vuotissynttäreillä - ja vuosikausia he huolehtivat itse katsomon tuolit paikoilleen ennen esityksen alkua.
Olisko Hei Muija hyvä jäähallibiisi? Hej du Människa tottakaj. Mitäs jos kerättäisiin ehdokkaita tähän, ja joku gramminhaltija sitten voisi lähettää täältä koosteen ehdotuksia?
Niin ja tietysti joku perustelukin olisi kiva olla, miksi joku biisi olisi niin kiva kuulla. Mua kiinnostaa, miten Hej Muija toimii noissa oloissa. Leif taas ei taida perusteluja kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Olisko Hei Muija hyvä jäähallibiisi? Hej du Människa tottakaj. Mitäs jos kerättäisiin ehdokkaita tähän, ja joku gramminhaltija sitten voisi lähettää täältä koosteen ehdotuksia?
Manlig vänskap, se KAJ10:n liveversio oli niin hyvä! Ei väliä laulaako Axel pääroolin vai Kevin, kuten levyllä, molemmat 💯💚🤩
Kiinnostaisi tietää, miksi vaihtoivat Manlig Vänskapin roolit päikseen KAJ10 konserttiin? Kun biisi ilmeisesti Kevinin vaikeista ajoista saanut alkunsa. Ei se siis haittaa, tykkään kyllä paljon myös KAJ10-versiosta, kunhan vain pohdin
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, miksi vaihtoivat Manlig Vänskapin roolit päikseen KAJ10 konserttiin? Kun biisi ilmeisesti Kevinin vaikeista ajoista saanut alkunsa. Ei se siis haittaa, tykkään kyllä paljon myös KAJ10-versiosta, kunhan vain pohdin
Tää taisi olla pitkälti käytännön syistä, en nyt muista mikä biisi tätä ennen oli, mutta joku minkä jälkeen Kevinin piti vaihtaa vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää taisi olla pitkälti käytännön syistä, en nyt muista mikä biisi tätä ennen oli, mutta joku minkä jälkeen Kevinin piti vaihtaa vaatteita.
Mä luulen kanssa, että käytännön syistä. Kevinillä oli isot lauluosuudet Mäskis Gunnar, Leif ja se Yuri Gagarn. Axelilla ei kai muita kuin Text tv. Mä tykkään vielä enemmän Axelin versiosta. Hän on niin vakuuttava ja tanssiosuus on mahtava. Ja Kevinin pupu-tarina on niin hauska.
Jäähallille itse toivon etenkin Vörjeansia, Leifiä ja jotain Botnia paradiselta. Suosikkeja voisi olla Bachelors of the sea ja Västerut. Olisi myös mukavaa jos Sauna-tourilla kuultujen kappaleiden lisäksi/asemesta olisi jotain ensimmäisiltä levyiltä. Miksei juuri Hej muija ja sitten vaikka Hupparipäivä ja Frassin.
Vierailija kirjoitti:
Instassa on jo yli 1100 ehdotusta, joten eiköhän aika lailla koko tuotanto ole jo ehdotettu. Hej du människaa ainakin on moni kaivannut.
Vierailija kirjoitti
Mä luulen kanssa, että käytännön syistä. Kevinillä oli isot lauluosuudet Mäskis Gunnar, Leif ja se Yuri Gagarn. Axelilla ei kai muita kuin Text tv. Mä tykkään vielä enemmän Axelin versiosta. Hän on niin vakuuttava ja tanssiosuus on mahtava. Ja Kevinin pupu-tarina on niin hauska.
Joo. Olin huhtikuun alussa flunssassa ja katsoin aikani kuluksi YLE Areenasta KAJ10-konsertin. En ollut sitä ennen nähnyt kuin pari KAJ'n kappaletta. Siinä vaiheessa, kun Kevin lauloi, että hänen lemmikkipupunsa on sekaisin ja kuvittelee olevansa myyrä, repesin ihan täysin ja nauroin vedet silmissä monta minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Joo. Olin huhtikuun alussa flunssassa ja katsoin aikani kuluksi YLE Areenasta KAJ10-konsertin. En ollut sitä ennen nähnyt kuin pari KAJ'n kappaletta. Siinä vaiheessa, kun Kevin lauloi, että hänen lemmikkipupunsa on sekaisin ja kuvittelee olevansa myyrä, repesin ihan täysin ja nauroin vedet silmissä monta minuuttia.
Se konsertti on niin huippu. Toinen joka ensimmäisellä kerralla nauratti hulvattomasti oli Vägg i vägg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Se konsertti on niin huippu. Toinen joka ensimmäisellä kerralla nauratti hulvattomasti oli Vägg i vägg.
Ja ne euroviisuhaastattelut olivat jo sellaisenaan hauskat, mutta vielä hauskemmat kun on nähnyt tämän kevään tapahtumat ja haastattelut. " Jag känner bara pepp, pepp pepp." Ja tänä vuonna: Är ni peppade? "Nej, vi måste spara batterier."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Ja ne euroviisuhaastattelut olivat
Joo ne euroviisuhaastattelut oli kanssa niin hauskoja! Ja ne siihen liittyvät Vems pojk e du vaatteet. Jäähallikonserttiin voisi varmaan keksiä taas jotain pientä aiheeseen liittyvää.
"Jäähalliin 15.000 katsojaa? Konserttiin? Tuntuu ylimitoitetulta. Lavan taakse istumapaikoille ei oteta katsojia ja itse lavarakennelmakin vie tilaa permannolta. Permannolla on seisomapaikat, sitä en tiedä, miten paljon siihen yleisöä mahtuu"
Jäähallin kapasiteetiksi ilmoitetaan 8200 katsojaa jääkiekko-otteluissa. Konserteissa koko istumakatsomo ei tietenkään ole käytössä.
Hallilla voidaan järjestää klubityylisiä ns. Black box konsertteja, jolloin istumakatsomot suljetaan ja katsojat ovat permannolla. Permannon kapasiteetiksi tällöin ilmoitetaan 3000 katsojaa.
Näistä päätellen jäähallikonserttiin ei millään mahdu 15000. Voisin kuvitella, että tuo määrä olisi mahdollinen entisessä Hartwall-areenassa, joka on isompi, mutta tuskinpa vaan jäähallissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään hittiä
Jospa he voisivat kirjoittaa biisin aiheesta... mallia sämsta låtin? Pitäisköhän se saada ohjelmistoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään hittiä
Jospa he voisivat kirjoittaa biisin aiheesta... mallia sämsta låtin? Pitäisköhän se saada ohjelmistoon?
Ja kertosäkeeseen jotain hurrihomohumppaajista. Kaj'sta tulee vielä Kalevauva 2.0. 😅
Perustivat tuotantoyhtiönsä 2014, ja julkisten yritystietojen mukaan liikevaihto on kasvanut huimasti koronavuosien jälkeen.