Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9681)
Kauppareissu heitettynä. Mulla ei mahtunut kärryyn kiuasta, mutta paketti välipalakeksejä tuli hankittua kaiken varalle. Terveellisiä, kauraa ja tummaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Kauppareissu heitettynä. Mulla ei mahtunut kärryyn kiuasta, mutta paketti välipalakeksejä tuli hankittua kaiken varalle. Terveellisiä, kauraa ja tummaa suklaata.
Facebook-ryhmässä kysellään kautta Ruotsin mistä ruotsalaisista ruokakaupoista saa Elovena-keksejä. Siellä on nyt yli 12.000 jäsentä. KAJ on melkoinen myynninedistäjä.
Minun pitäisi oikeasti vaihdattaa puusaunamme kiuas lähiaikoina. Tarjontaa on runsaasti, mutta valinta on nyt helppo 😊 minäkö mainoksen uhri
Pojilla tänään kahden keikan päivä. Rovaniemi jo heitetty, Maalahti odottaa. Taitavat just nyt killua jossain yläilmoissa. Sattuuko olemaan paikalla ketään, joka olisi Lapin keikalla ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, Leifiä mahtavampaa inspiraatiopuhujaa ja filosofikonsulttiahan ei olekaan. Erityisesti Leifin omasta mielestä. Simpel matematik, simpel matematik.
Ja Jakobin mielestä. Rakastan Jakobin roolisuoritusta KAJ10 konsertissa kun hän katsoo Leifiä niin ihailevasti. Rakastan myös ko. kappaleen kuorolaulua ja Axelin huuliharppua.
Tämä KAJ10 Leif on kyllä mahtava. Itse tykkään oikeastaan vieläkin enemmän siitä Vaasa Elektriskassa esitetystä akustisemmasta versiosta. Siinähän Jakobkin nähdään kitaran varressa, mikä ilmeisesti on konsertti- ja keikkalavoilla harvemmin nähtyä herkkua.
Mä muuten veikkaan, että nuo Leifin mahtailubiisin sanat on kirjoittanut Axel. Hän on se, joka tuntuu heistä eniten inhoavan onttoja la
Kuuntelin taas Leifiä. Se on yks mun suosikkibiiseistä, joten kuuntelen aika usein. Mun mielestä biisi alkaa just tällaisilla höpönhöpö latteuksilla, mutta siinä lopussa kitara- ja saksofonisoolojen jälkeen on oikeesti syvällistä ja voimaannuttavaa tekstiä.
Joo, se on älyttömän ovelasti ja taitavasti kirjoitettu biisi. Varmasti tarkoituskin on lopuksi hämätä kuulija ihan Lefan pauloihin. Kannattaisko sun kuitenkin kuunnella ne sanat vielä kerran? Ja miettiä, olisko Kaj todellakin tehnyt tuollaisen tekstin tosissaan. Mutta ovat varmaan huomanneet tuon lopun vähän liiankin "vaikuttavaksi" ja siksi itse aika voimakkaasti Lefaa pilkkaavat eri yhteyksissä.
"Live, love, Leif!"
Kyllä tää on ihan sataprosenttisesti parodia ja aivan loistava sellainen onkin.
Vierailija kirjoitti:
"Live, love, Leif!"
Kyllä tää on ihan sataprosenttisesti parodia ja aivan loistava sellainen onkin.
Me ei taideta kuunnella samaa bändiä. Se syvyys tulee mulle siitä, että siinä todellakin on toinenkin taso. Pelkkä parodia on vähän semmoista pikkukakaroiden puuhaa. Ja eihän nää tehneet pikkukakaroinakaan pelkkää parodiaa. Aiheet oli keskeisiä, eikä niitä itse asiassa pilkattu, vaikka naureskeltiinkin. Niitä vain katseltiin jotenkin sen pilkan läpi, vähän kauempaa. Mutta miksi tekisit komean biisin kaikkine toteutuksineen vain irvaillaksesi Springsteenille? Se olisi aika outoakin jo.
Axel, tämä legenda mieheksi. "What could have been." :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden renkutuksen ihme. Mosquito on jo sysipaska.
Todella huono huumoribändi. Olen aina ihmetellyt suomenruotsalaisten ns. huumoria.
Minusta tässä on kiinnostavaa se, että joku ei-Kaj-fani ylipäätään tietää Mosquiton ja on siis ilmeisesti kuullut sen jossakin. Missä? Soitetaanko sitä sittenkin radiossa?
Festareilla ainakin joku voi joutua kuuntelemaan KAJn jos haluaa pitää itselleen hyvää paikkaa heidän jälkeensä tulevalle esiintyjälle.
Oisko noin ikävässä tapauksessa mahdollista ostaa jotkut oikein tehokkaat korvatulpat ja sulkea tiukasti silmänsä? Jos siis väkisin joutuu hetkeksi altistumaan niille hurrih*mohumppaajille.
Olen sitä
Kyllä Vörjeansinkin älynlahjat riittävät siihen, että hoidetaan omat asiat ja muut omansa. Måll åpååå me mett, tjsp.
Hei, Leif on ihana hahmo, Kevinin parhaita. Ja Leifin biisikin on superihana, Kaj nauraa siinä yhdellä iskulla kahdelle kärpäselle eli Brucelle ja näille nykyajan motivaatiopuhujille.
Jos joku ottaa Hej du människan tosissaan ja saa siitä voimaa, niin siitähän kokonaisuus vain paranee. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. "Huvud, axel, knä och tå... eitt plus eitt ja he e två, LIVE LOVE LEIF!", kuten pojat itsekin huudahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, Leif on ihana hahmo, Kevinin parhaita. Ja Leifin biisikin on superihana, Kaj nauraa siinä yhdellä iskulla kahdelle kärpäselle eli Brucelle ja näille nykyajan motivaatiopuhujille.
Jos joku ottaa Hej du människan tosissaan ja saa siitä voimaa, niin siitähän kokonaisuus vain paranee. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. "Huvud, axel, knä och tå... eitt plus eitt ja he e två, LIVE LOVE LEIF!", kuten pojat itsekin huudahtaa.
Täytyi hetki miettiä miksi Axel on mainittu tässä, ennen kuin tajusin että axel on olkapää ruotsiksi :D
Joo... mutta siinä Lefan biisissä tuo vikan säkeistön säe taitaa tarkkaan ottaen kuulua "huvud, axlar, knä och tå", olkapäät siis monikossa. Vielä parempi että monta Axelia. :)
Toi loppu on kyllä paras. Banaalien sanojen ja mahtipontisen melodian ja yhä melodramaattisemmaksi käyvän esityksen kontrasti, joka sitten huipentuu noihin kolmeen isoon Ällään. Nautin, go KAJ!
Hauska kyllä kuulla (varmasti joku jossain kertoo) millaisen vastaanoton KAJ sai Lapissa. Voin olla väärässäkin mutta mä kuvittelen, että siellä yleisö on aika omanlaistaan. Euroviisuvoittajan kaupunki ja varmaan sitä myöten itsetuntoa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Toi loppu on kyllä paras. Banaalien sanojen ja mahtipontisen melodian ja yhä melodramaattisemmaksi käyvän esityksen kontrasti, joka sitten huipentuu noihin kolmeen isoon Ällään. Nautin, go KAJ!
Tuunasin napeilla ja nauhoilla tuon tekstin t-paitaan ja käytin sitä jo Nordiksella ulkona. Seuraavan kerran sitten sisällä.
Kiva, kevyt kooste illan ratoksi. Pieniä paloja isoimmista hiteistä, aika Jakob-painotteisesti, mutta siitähän ei ole varsinaista haittaa. Oj Bodil, oj Frassin!
Vierailija kirjoitti:
Hauska kyllä kuulla (varmasti joku jossain kertoo) millaisen vastaanoton KAJ sai Lapissa. Voin olla väärässäkin mutta mä kuvittelen, että siellä yleisö on aika omanlaistaan. Euroviisuvoittajan kaupunki ja varmaan sitä myöten itsetuntoa riittää.
Niin no, eihän tuo sitä KAJ'n "ominta" aluetta taida olla.... Jotain videoita oli tuolla facebook-fanisivuilla, mutta mitään kommentteja en nähnyt. Eikä noista nyt oikein näkynyt minkä verran yleisöä oli. Joku taisi mainita kyllä, että olisi mennyt meet & greetiin mutta kova jono, joten no chance.
Mulla ei ole olohuonettakaan, on vain työhuone, mutta kyllä sinne yksi pieni Jakob mahtuisi.