Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9758)
Niin mahtava versio Heimani i skickistä tämä. Axel vaihteeksi saksofonistina.
Vierailija kirjoitti:
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jakob varmaan jonkinlaista kuntoilua harrastaa, on kuitenkin suht tiimissä kunnossa ja ketterä. Mutta ehkei laske sitä harrastukseksi jos se on enemmän sellaista omaehtoista.
Epäilemättä. Lidret-podcastissa hän kertoo pelanneensa futista 16 vuotta. Jossain aiemmassa videossa hän on kertonut myös aloittaneensa jalkapallon uudestaan jossakin veljensä kokoamassa höntsäilyjoukkueessa. Mutta sitä ei ehkä lasketa, kun aiemmin se futis oli totisempaa ja tavoitteellisempaa. Ja eiköhän tämän kesän tahti eli keikka päivässä, kaksi parhaassa eli minimissään tunti lavalla pomppimista käy liikunnasta sekin.
Kaj'n pojat harrastavat lavatansseja 😁
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nästan unplugged löytyy kokonaan Areenasta, myös suomiteksteillä. Hyviä versioita biiseistä ja välissä lyhyitä haastattelupätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nästan unplugged löytyy kokonaan Areenasta, myös suomiteksteillä. Hyviä versioita biiseistä ja välissä lyhyitä haastattelupätkiä.
Omasta mielestä tämä on paras Heimani i skick versio. No mulla lähtee jalat alta jo yksistään siitä, että instrumenttina on saksofoni - tai piano. Päälle päätteeksi vielä nämä kolme vihreissä paidoissaan... huh! Jakobin taituruus laulajana tulee tässäkin hyvin esiin. Ja räppiosuus napsahtaa just kohdilleen. Kevin on myös oikein hyvä.
Toisesta kulmasta kuvattu, ei niin loppuun asti hiottu Cha cha cha -parodia kesältä 2023. Pyysivät anteeksi https://www.facebook.com/groups/1027023529478294/posts/1110088284505151/
Jospa Porvoon Taidetehtaan konsertissa elokuussa kuultaisiin joitain vanhempiakin kappaleita ja kenties joitain sketsejäkin. Festarikeikoillahan kuullaan hittiparaati hauskoilla välispiikeillä höystettynä, mutta konserttisaleissa on mahdollisuus laajempaan repertuaariin. Esim. keväällä Vaasassa nähtiin sketsi, jossa "kulttuuritäti Lola" (Axel) runteli sanallisesti "kirjailija Axel Åhmania" (Jakob) niin, että yleisö oli ratketa riemusta. "Berätta oss vad var det som fick dig att börja skriva och hur får vi dig att sluta" 🤣 eikä Lola, "hallitusammattilainen ja Rafael Donnerin kummitäti" jne tietenkään antanut "Axelille" kunnon suunvuoroa missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jakob varmaan jonkinlaista kuntoilua harrastaa, on kuitenkin suht tiimissä kunnossa ja ketterä. Mutta ehkei laske sitä harrastukseksi jos se on enemmän sellaista omaehtoista.
Epäilemättä. Lidret-podcastissa hän kertoo pelanneensa futista 16 vuotta. Jossain aiemmassa videossa hän on kertonut myös aloittaneensa jalkapallon uudestaan jossakin veljensä kokoamassa höntsäilyjoukkueessa. Mutta sitä ei ehkä lasketa, kun aiemmin se futis oli totisempaa ja tavoitteellisempaa. Ja eiköhän tämän kesän tahti eli keikka päivässä, kaksi parhaassa eli minimissään tunti lavalla pomppimista käy liikunnasta sekin.
Oikeastiko? No siitä saavat kyllä minulta vielä isot lisäpisteet 🙂
Olen jossain netin syövereissä nähnyt lyhyen, vähän suttuisen videonpätkän, jossa muistaakseni Jakob+avovaimo ja Axel+vaimo tanssivat mun mielestä valssia jossain ulkotiloissa. Videolla on mukana myös joku soittajaporukka. Tunnistaako/muistaako joku muu nähneensä tällaisen ja onko tietoa missä tämä olisi kuvattu?
Vierailija kirjoitti:
Jospa Porvoon Taidetehtaan konsertissa elokuussa kuultaisiin joitain vanhempiakin kappaleita ja kenties joitain sketsejäkin. Festarikeikoillahan kuullaan hittiparaati hauskoilla välispiikeillä höystettynä, mutta konserttisaleissa on mahdollisuus laajempaan repertuaariin. Esim. keväällä Vaasassa nähtiin sketsi, jossa "kulttuuritäti Lola" (Axel) runteli sanallisesti "kirjailija Axel Åhmania" (Jakob) niin, että yleisö oli ratketa riemusta. "Berätta oss vad var det som fick dig att börja skriva och hur får vi dig att sluta" 🤣 eikä Lola, "hallitusammattilainen ja Rafael Donnerin kummitäti" jne tietenkään antanut "Axelille" kunnon suunvuoroa missään vaiheessa.
Vai onko Porvoon-keikkakin osa Sauna Touria?
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, olen niin kateellinen kaikille, joilla on lippu tuonne Taidetehtaalle. Olin liian myöhään liikkeellä, joten meni sivu suun Ja tuo kulttuuritäti-sketsi on niin mainio! "Kuulutko työväenluokkaan...? No, sittenhän voitkin korjata nämä tuolit tästä pois..."
Vai miten se nyt meni, en ole vähään aikaan katsonut siltä konserttivideolta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? No siitä saavat kyllä minulta vielä isot lisäpisteet 🙂
Olen
Eivät harrasta. Se tanssipätkä oli kuvattu ESC Pre Partyssa Madridissa.
Olen jossain netin syövereissä nähnyt lyhyen, vähän suttuisen videonpätkän, jossa muistaakseni Jakob+avovaimo ja Axel+vaimo tanssivat mun mielestä valssia jossain ulkotiloissa. Videolla on mukana myös joku soittajaporukka. Tunnistaako/muistaako joku muu nähneensä tällaisen ja onko tietoa missä tämä olisi kuvattu?
Se oli Madridin preparty-matkalla kuvattu. Löytyy jostain insta-koosteesta.
Vai onko Porvoon-keikkakin osa Sauna Touria?
On Sauna Touria. Se sketsi kuului edelliseen turneehen. Axelilla on siinä Botnia Paradisesta lainatut hynttyyt.
Vierailija kirjoitti:
Kas tässä:
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODQzMjIzMDIxNDg1NjE5?story_…
Porvoon keikka on julkaistu jo ennen Sauna Tourin julkaisua, olisko ollut peräti jo ennen Mello-finaalia. Eli ei siis välttämättä ole osa Sauna touria. On tosin mukana Sauna tour-postauksessa instassa, mutta ehkä siinä nyt vaan on kaikki siihen mennessä julkaistut kesän keikat.
Tai siis tarkoitin "Ei osa saunatouria" että on mahdollista, että Porvoon keikka olisi sisällöltään ja kestoltaan erilainen kuin muut Sauna Tourin keikat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas tässä:
Äh, en saanutkaan tähän pelkkää tanssikelaa. Se on puolenvälin paikkeilla. Ei ollut tarkoitus jakaa koko kansiota kun se on yksityishenkilön sivulla (vaikkakaan ei salattu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas tässä:
Äh, en saanutkaan tähän pelkkää tanssikelaa. Se on puolenvälin paikkeilla. Ei ollut tarkoitus jakaa koko kansiota kun se on yksityishenkilön sivulla (vaikkakaan ei salattu).
Mulla ainakin avautuu suoraan tuohon tanssikelaan. Ei Louise ehkä pane pahakseen "vieraidenkaan" katselua, kun hän on kuitenkin pitänyt tilin julkisena.
Pakko jakaa tämä Kaj'n kuolematon Käärijä-cover. Pirulaiset taisivat jäädä tuolloin itämään poikien mieleen, kun julkaisivat samasta teemasta vielä kesän 2025 hittinsä.
Mä olin perjantaina KAJ:n keikalla, ja vetivät täysillä kaikki biisinsä sekä naurattivat yleisöä välispiikeillään. Oli aito meininki, eikä mikään liukuhihnakeikka, vaikka olikin kaksi keikkaa samana päivänä.