Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (21885)

Vierailija
21381/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukemassa, tästä kåt-sanan nostamisesta oli näemmä pari kolmekin eri henkilöä närkästynyt. Yksi oli huolissaan Jakobin imagon kärsivän moisesta. Täytyy olla ihminen, joka ei ole nähnyt esimerkiksi Vörjeansin esiintyvän. Tai Jakobin heikosti peiteltyä riemua siitä, että somessa on olemassa video joka on omistettu vain hänen hauiksilleen. Tai ei ole nähnyt edes Gelaterian koreografiaa. En usko, että Jakob itse on kovin huolissaan maineestaan.

Koomikon ja humoristin uraa olisi mun mielestä aika mahdotonta edes tehdä, jos pitäisi olla koko ajan huolissaan omasta maineestaan. 

Vierailija
21382/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukemassa, tästä kåt-sanan nostamisesta oli näemmä pari kolmekin eri henkilöä närkästynyt. Yksi oli huolissaan Jakobin imagon kärsivän moisesta. Täytyy olla ihminen, joka ei ole nähnyt esimerkiksi Vörjeansin esiintyvän. Tai Jakobin heikosti peiteltyä riemua siitä, että somessa on olemassa video joka on omistettu vain hänen hauiksilleen. Tai ei ole nähnyt edes Gelaterian koreografiaa. En usko, että Jakob itse on kovin huolissaan maineestaan.

Koomikon ja humoristin uraa olisi mun mielestä aika mahdotonta edes tehdä, jos pitäisi olla koko ajan huolissaan omasta maineestaan. 

Vakavastiotettava koomikko olisi aika ristiriitainen hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21383/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi elämäni biisi olisi kyllä sellainen ohjelma, jossa toivoisin jonkun heistä vierailevan. Ehkä todennäköisimmin juuri Kevinin mutta kuka vaan kelpaisi. Tai onhan siellä joskus myös vierailevia esiintyjiä, jos jollain olisikin joskus heidän biisi siellä ja pääsisivät itse vetämään.

Vierailija
21384/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi elämäni biisi olisi kyllä sellainen ohjelma, jossa toivoisin jonkun heistä vierailevan. Ehkä todennäköisimmin juuri Kevinin mutta kuka vaan kelpaisi. Tai onhan siellä joskus myös vierailevia esiintyjiä, jos jollain olisikin joskus heidän biisi siellä ja pääsisivät itse vetämään.

Tarvittaisiin siis vieras, jolle kyseessä olisi "elämäni biisi".  Toivoisin että se olisi "Kuckeli-koo" tai ehkä "Hej  du Människa"

Vierailija
21385/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomikoista ja komiikasta puheenollen, olisipa niin kiva, jos KAJ tekisi vielä jossain vaiheessa sellaisen revyy-tyyppisen shown, mitä ovat joskus aikanaan tehneet. Olisi tosi hauskaa nähdä heiltä joku kunnon sketsishow, kun tietää, että heidän ammattitaidolla onnistuisi varmasti. Vaikkapa Aleksanterin teatteriin Helsinkiin. Tai Wasa Teaterniin Vaasaan, mihin tekivät silloin hieman nuorempinakin. Sekin pieni pätkä siitä heidän vanhasta minirevyystään, mikä on Youtubessa nähtävissä on hauska, vaikka en ymmärrä läheskään kaikkia siitä puhutusta murteesta. Yksistään jo ne heidän kasvojen ilmeet naurattaa.... :D

Kyllähän heillä kaikkea tulevaa ohjelmaa on jo vaikka millä mitalla, ja täälläkin niitä listattu, mutta toivomuslistalle jos jotain saisi laittaa, niin tämä! 

Vierailija
21386/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
21387/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastotkin mainostaa Kipinää. 

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=915050461290541&id=148751…

Hatunnosto Hattulan kunnankirjastolle! KAJ'n ja Jakobin tunnettuus pidetään itsestään selvänä kunnassa jossa (ja jonka naapureissakin) ruotsinkielisten osuus on alle puoli prosenttia asukkaista. (Tilastokeskus) 

Vierailija
21388/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin pieni pätkä siitä heidän vanhasta minirevyystään 

Siis mikä? 

Vierailija
21389/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? 

KAJ komber ti byin

Vierailija
21390/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? 

KAJ komber ti byin

Jos tuo siis on vuodelta 2017 niin olivat 23... 24 vuotiaita tuon tehdessään. Meniköhän maine jo silloin... 😅

Vierailija
21391/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? 

KAJ komber ti byin

Tämä antaa perspektiiviä Tulisieluun.

Vierailija
21392/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? 

KAJ komber ti byin

Kiitos kun linkkasit tämän. Olen nähnyt sen ennenkin, mutta jäänyt vähän unholaan kun en ymmärtänyt mitään. Sama tilanne sen suhteen näköjään edelleen, mutta hauskaa katsottavaa.

Veikkaan, että Vörjeansin Tommy on nähnyt tämän kun hänellä on vähän samantyyppisiä eleitä käytössä kuin Jakobin roolihahmolla tässä🤣

Kevin ja Axel jumppatyttöinä😂😂

Vierailija
21393/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea löytö! KAJ komber ti byin on siis esitetty mm. Helsingin kaupunginteatterin Lillanissa syksyllä 2016 

https://hkt .fi/esitykset/ humorgruppen-kaj/ 

KAJ kommer till Lillan i november! Pojkspolingarna från Österbottens plattland kommer till Helsingfors i triumf med en pinfärsk skiva i bagaget och en nyskriven show på släp. Det blir musik, dans, komik och en massa annat av KAJ. Kom ut och se österbottnisk humor med extra allt! 

Vierailija
21394/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun linkkasit tämän. Olen nähnyt sen ennenkin, mutta jäänyt vähän unholaan kun en ymmärtänyt mitään. Sama tilanne sen suhteen näköjään edelleen, mutta hauskaa katsottavaa. 

Minun piti oikein kaivaa kaapista vuosien ja vuosien takainen ruotsin YKI-tutkinnon todistus. Kyllä, puheen ymmärtämisestä oli Vaasan Präntööllä tullut täydet pisteet. Se oli silloin se, ennen KAJ-kuunteluharjoituksia. 

Vierailija
21395/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea löytö! KAJ komber ti byin on siis esitetty mm. Helsingin kaupunginteatterin Lillanissa syksyllä 2016 

https://hkt .fi/esitykset/ humorgruppen-kaj/ 

KAJ kommer till Lillan i november! Pojkspolingarna från Österbottens plattland kommer till Helsingfors i triumf med en pinfärsk skiva i bagaget och en nyskriven show på släp. Det blir musik, dans, komik och en massa annat av KAJ. Kom ut och se österbottnisk humor med extra allt! 

Oj! Hieno löytö!! 

"Härlig, Fina Pojkar, Vilken glädje att se dem!" 

Vierailija
21396/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti oikein kaivaa kaapista vuosien ja vuosien takainen ruotsin YKI-tutkinnon todistus. Kyllä, puheen ymmärtämisestä oli Vaasan Präntööllä tullut täydet pisteet. Se oli silloin se, ennen KAJ-kuunteluharjoituksia. 

Mä olen aina ollut puhutun ruotsin ymmärtämisessä haka, vaikkei sitä mun kouluaikoinani erikseen harjoiteltu saati mitattu. Mutta vöyrin opinnot piti aloittaa nollasta, ensi kuulemalta en ymmärtänyt sanan sanaa. Toki se on ihan eri kieli. Hikeä on pukannut, mutta näin puolentoista vuoden itseopiskelun jälkeen mua ei enää myytäisi Vöyrin torilla. Ainakaan halvalla.

Vierailija
21397/21885 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? 

KAJ komber ti byin

Tää oli kyllä ihana, vaikka sketseistä en ymmärtänyt kuin tillivitsin. Mutta onneksi Jakob saa kukkia seuraavassa ensi-illassa!

Vierailija
21398/21885 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan se makkarahaastattelu, jossa joku tokaisi "mitä isompi sen parempi". Arkiaamun iloksi mulle tuli vastustamaton halu viihdyttää itseäni sillä, mutta kun en yhtään muista missä yhteydessä se oli tehty, niin vaikea ruveta hakemaan.

Vierailija
21399/21885 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinkin sen puolivahingossa selaimeni suosikeista(joita on PALJON):

https://m.youtube.com/shorts/QKACaXwo7_M

(Ei puhuta siitä MITÄ kaikkea olen tallentanut suosikkeihin )

Vierailija
21400/21885 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olikaan se makkarahaastattelu, jossa joku tokaisi "mitä isompi sen parempi". Arkiaamun iloksi mulle tuli vastustamaton halu viihdyttää itseäni sillä, mutta kun en yhtään muista missä yhteydessä se oli tehty, niin vaikea ruveta hakemaan.

https://youtube.com/shorts/QKACaXwo7_M?si=V7kbCSss_nSmVb2B

Tässä ole hyvä.
Iloa päivään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi