Nainen! (Vela) Jos olisit TITANICILLA, antaisitko paikkasi pelastusveneessä
Kommentit (301)
Hei lapsettomat. Anteeksi näiden puolesta. Lukekaa toi V KIRJAIN vapaaehtoisesti sana. Tämä on niille jotka on itse halunnut olla lapsettomia . Vapaaehtoisuus on tässä se pääteema. Ja sitten tietysti pitää heitäkin kiusata. No ihmiset saa kuitenkin valita itse ja sehän on vapautta. ( Älkää loukatko niitä jotka eivät ole vapaaehtoisesti lapsettomia !!! ).
Vierailija kirjoitti:
Hei lapsettomat. Anteeksi näiden puolesta. Lukekaa toi V KIRJAIN vapaaehtoisesti sana. Tämä on niille jotka on itse halunnut olla lapsettomia . Vapaaehtoisuus on tässä se pääteema. Ja sitten tietysti pitää heitäkin kiusata. No ihmiset saa kuitenkin valita itse ja sehän on vapautta. ( Älkää loukatko niitä jotka eivät ole vapaaehtoisesti lapsettomia !!! ).
Mielestäsi siis vapaaehtoisesti lapsettomat joutavat hukkua ja tahtomattaan lapsettomien ei tarvitse :D
Osui ja upposi - ohjelmassa tutustumme Vauvan ihan sympaattiseen, ujoon ja nimettömänä siksi pysyvään, mutta alistusfantasioivaan alapeukuttajaan (sub) ja hänen akuuttiin netti-, seksuaali-identiteetti- ja päiväuniongelmaansa, jossa mystinen, mutta ah, niin maskuliini -winner- (dom) on alistumisfantasioissaan korvannut entisen Mestarin (ps) sekä riikan (ps).
Alapeukun 07-23 alkorytmit tuovat hänelle jatkuvasti niiskunenän eteen -winner- sisältöä, suorastaan tuputtamiseen ja rummutukseen saakka! Prideäkään alapeukku ei ehtinyt käydä viettämässä, kun täytyi koko ajan kytätä, onko uusi -winner- kommentti jossain Vauvassa :DDDD
-winner
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän on jo ns "hommansa hoitanut", kun on lapset jo saanut. Joten siinä mielessä olisimme kumpikin ihan samalla viivalla. Ja koska yleinen tapa/arvomaailma on, että naiset ensin vaikka heikoille jäille, joten minä tietenkin pelastautuisin ensin.
Mikä mies?
Opettele lukemaan 🤦🏻.
Opettele sinä kirjoittamaan! Eihän tuosta edelläolevasta mitenkään selviä, kehen mieheen siinä viitataan!
Aloituksessa ei ole kuin yksi kysymys. Yksi ainoa lause! Ja sinä et sen vertaa osaa lukea?! Ei hyvää päivää mitä taliaivoja täällä palstailee...
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi sellaisenkin elämä olisi vähemmän arvoinen kuin jonkun toisen? Mielen voi myös muuttaa. Ja vaikkei muuttaisi, miten se elämän arvoa vähentää? Onko jonkun toisen elämä arvokkaampi vain koska on lisääntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit siis titanicilla kanssani yhtä aikaa ja käyttäydyin siellä huonosti ja kostin vai mistä tietosi on peräisin? Voisit vähän miettiä sitä, miksi ajattelet kovia kokeneista pelkkää pahaa.
En ajattele kovia kokeneista pahaa. Perustin tietoni siihen, mitä sinä olet tässä keskustelussa kertonut. Vaikka olisi koko perhe palanut hengiltä silmien edessä, niin ihmisestä silti harvoin tule tuollaista ulisevaa akkaa, joka vielä aikuisena itkee sitä, että söi riisiä.
Ehkäpä kaltaisesi hyviä kokeneet ovat kroonisesti töykeitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on keskustelua (suomlaisten nostattamasta aiheesta), miksi ei nykyisin haluta tehdä lapsia: Vastaukset: Lapaset ovat niin vaivalloisia, ruutuaika somessa vie aikaa, eikä ehtisi lapsia tehdä tai ainakaan hoitaa.
Myös pysyvän parisuhteen muodostaminen on vaikeaa nykyisin verrrattuna edellisiin sukupolviin. Digitaalinen elämä somessa vie niin paljon energiaa, ettei lapsia haluta vaivaksi.
Globaalistihan tuo on hyvä asia, maailma ei kestä tätäkään ihmismäärää.
Todellisuudessa lapsia ei tehdä Suomessa siksi, että Suomen tulevaisuus on tuhottu päästämällä maahan hirvittävä määrä veronmaksajain elatuksella olevia villi-ihmisiä! Ei kukaan halua lapselleen sellaista tulevaisuutta, joka Suomea odottaa!
Maailma hukkuu mokkapaloihin! Vuonna 1974 rikottiin 4 miljardin rajapyykki ja nyt mennää
Just näinhän se on. Suomi kuolee pois ja raakalaiset valtaavat maailman. Ja me maksamme tuon köyden, johon meidät hirtetään!
Niin ja taas hyvä pointt plussaai ilmaston lämpeämiselle enää ei laivat tosta vaan törmää jäävuoriin kun mokomat jääkimpaleet sulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi sellaisenkin elämä olisi vähemmän arvoinen kuin jonkun toisen? Mielen voi myös muuttaa. Ja vaikkei muuttaisi, miten se elämän arvoa vähentää? Onko jonkun toisen elämä arvokkaampi vain koska on lisääntynyt?
Äläs nyt, kun ovat saaneet päästää vihansa valloilleen, ei sitä mikään sammuta. Vihakiimoissaan täpisevät henkisistä orgasmeistaan, kun pääsevät taas oksentamaan sisuksiaan ketjuun. He eivät edes tajua, että vela on kuolemansa jälkeen ikuisesti fyysisesti poissa ja pysyy hengissä vain heidän synnyttämiensä lasten puheissa. Se pahapuhe ei koskaan lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän on jo ns "hommansa hoitanut", kun on lapset jo saanut. Joten siinä mielessä olisimme kumpikin ihan samalla viivalla. Ja koska yleinen tapa/arvomaailma on, että naiset ensin vaikka heikoille jäille, joten minä tietenkin pelastautuisin ensin.
Mikä mies?
Opettele lukemaan 🤦🏻.
Opettele sinä kirjoittamaan! Eihän tuosta edelläolevasta mitenkään selviä, kehen mieheen siinä viitataan!
Aloituksessa ei ole kuin yksi kysymys. Yksi ainoa lause! Ja sinä et sen vertaa osaa lukea?! Ei hyvää päivää mitä taliaivoja täällä palstailee...
Mammaviemäri on tyhmyyden, tietämättömyyden ja itsekkyyden galaktinen keskittymä! Se on sitä osaltaan juuri sinun ansiotasi, oi vanhapiika-Inkeli!
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaakin, ainakin jos olisi siina tilanteessa lapsi sylissa. Toki Titanicilla pelastusveneiden lastaaminen oli helvetinmoista saatoa muutenkin.
Se on se Cal, joka huijasi paikan veneestä vieras lapsi sylissä.
Ilmastodenialistit jos lisääntyvät saavat aikaan sen, että jäävuoria irtoaa ja liikkuu entistä enemmän. Antaisivatko he paikkansa kenellekään missään tilanteessa? Edes omille lapsilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on keskustelua (suomlaisten nostattamasta aiheesta), miksi ei nykyisin haluta tehdä lapsia: Vastaukset: Lapaset ovat niin vaivalloisia, ruutuaika somessa vie aikaa, eikä ehtisi lapsia tehdä tai ainakaan hoitaa.
Myös pysyvän parisuhteen muodostaminen on vaikeaa nykyisin verrrattuna edellisiin sukupolviin. Digitaalinen elämä somessa vie niin paljon energiaa, ettei lapsia haluta vaivaksi.
Globaalistihan tuo on hyvä asia, maailma ei kestä tätäkään ihmismäärää.
Todellisuudessa lapsia ei tehdä Suomessa siksi, että Suomen tulevaisuus on tuhottu päästämällä maahan hirvittävä määrä veronmaksajain elatuksella olevia villi-ihmisiä! Ei kukaan halua lapselleen sellaista tulevaisuutta, joka Suomea odottaa!
Maailma hukkuu mokkapaloihin! Vuonna 1974 rikottiin 4 miljardin rajapyykki ja nyt mennää
Näin se on tosiaan nähtävä. Kuka suomalainen tekisi enää lapsia Suomeen, kuin koulutkin ovat kuin eläintarhoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit siis titanicilla kanssani yhtä aikaa ja käyttäydyin siellä huonosti ja kostin vai mistä tietosi on peräisin? Voisit vähän miettiä sitä, miksi ajattelet kovia kokeneista pelkkää pahaa.
En ajattele kovia kokeneista pahaa. Perustin tietoni siihen, mitä sinä olet tässä keskustelussa kertonut. Vaikka olisi koko perhe palanut hengiltä silmien edessä, niin ihmisestä silti harvoin tule tuollaista ulisevaa akkaa, joka vielä aikuisena itkee sitä, että söi riisiä.
Oikein! Luulot pois vıttumaiselta skitsolta akalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin antaisin paikkaani kenellekään tuntemattomalle. Olen tärkeä ihminen omille läheisilleni ja myös itselleni. Vaikka minulla ei omia biologisia lapsia olekaan.
Sama minulla. Miksi sen perheenisän elämä olisi arvokkaampaa kuin minun?
Vierailija kirjoitti:
Ilmastodenialistit jos lisääntyvät saavat aikaan sen, että jäävuoria irtoaa ja liikkuu entistä enemmän. Antaisivatko he paikkansa kenellekään missään tilanteessa? Edes omille lapsilleen?
Eivät. Se on selvää. Sanovat lapsilleen, että asia ei liity heihin millään tavalla. Näin vain sattui käymään, eikä oikeastaan käynytkään. Fake news.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa lapsivapaita pelastusveneitä.
Sinut heitettäisi suoraan mereen.
Pelastaisin itseni ja kissanikin ennemmin kuin jonkun pennuilleen lässyttävän ja sössöttävän perheeniskän.
Kaikki ovat tasa-arvoisia, tai tulisi olla.
Ei lapsien omaamisella pitäisi saada mitään etuoikeuksia, koska se on täysin tasa-arvon vastaista.
Lapsivapaat ihmiset ovat samalla viivalla kuin muutkin.
Kato! Kusenkeittäjäkin on Titanikilla!