Kuka sulle osti alkoholia, kun joit ja olit alaikäinen?
Kommentit (57)
Yleensä random tyypit joita bongattiin Alkon kulmalla, yleensä joku paikallinen pulsu / ammattijuoppo. Annettiin aina jotain hakupalkkaa toki. Yleensä ei tarvinnut varttituntia kauempaa kytätä niin löytyi hakumies.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä random tyypit joita bongattiin Alkon kulmalla, yleensä joku paikallinen pulsu / ammattijuoppo. Annettiin aina jotain hakupalkkaa toki. Yleensä ei tarvinnut varttituntia kauempaa kytätä niin löytyi hakumies.
Aika hyvä. t.ap
Itse ostin. Näytin vanhalta jo silloin. Lisäksi hyvä pokka.
Kaverin isosisko, mua 2v vanhempi poikaystävä.
Oli pieni kauppa jonne mopolla ajettiin ja yritettiin olla oikein aikuisia. Kauppias useimmiten myi.
16 vuotiaana sain ostettua olutta 2 kaupasta.Toisessa kaupassa piti katsoa että kassalla on tietty henkilö myyjänä.
Ensin isosisko, myöhemmin poikaystävä.
Vanhemmat frendit porukasta. Oli lisäksi eräs mesta josta sai hakea kuka vaan myös tuon hemmon oma tekemää hyvin edullisesti.
Vanhempi kaveri RIP Jari
Isosisko
Itse ostin, äidin vaatteet kaapista päälle ja vanhentavaa meikkiä. Meikattin kaverin kanssa. Myös poikakaveri osti, otti isänsä työhaalarit ja meni perjantaina raksamiesten jonoon, sanoi matalalla äänellä "kaksi kossua". Harjoiteltiin tuota repliikkiä etukäteen, että oli uskottavan möreä. Silloin piti useimmissa Alkoissa ostaa tiskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse ostin.
eivätkö papereita kysyneet vai olisi isoveljen/siskon paprut?
Vierailija kirjoitti:
Kaverien sisarukset, puliukot.
Eka kerta oli kaverin isoveli, jolle tuntui itsekin maistuvan, tilattiin jotain olutta ja lonkeroa, mutta ei se jaksanut kantaa joten toi kossupullot :)
Ihan itse ostin.