Lapsia kuolee maailmassa nälkään mutta täällä syötetään lemmikeille kaikenlaisia gourmee ruokia
Kommentit (53)
Minne voin lähettää lemmikkini ruuat?
Koirani on mulle rakkaampi ja merkityksellisempi kuin yksikään aavikon lapsi.
Revipä siitä, vassari. :D
Ainut hävettävä taidat olla sinä itse, ap. :D
Voin lähettää ison säkin Jahti&Vahti Energiaa, kun kerrot vaan, minne lähetän.
Niin?
Vaikka antaisin lemmikkieni nääntyä nälkään, se ei pelastaisi yhtään lasta missään maailmankolkassa. Ei niitä lemmikinruokiin käytettäviä teurasjätteitä sinne Afrikkaan roudattaisi lapsille syötettäväksi kuitenkaan.
On ihan täällä Suomessakin esim lastensuojelu huonolla tolalla, eikö aloittajaa kiinnosta se?
Lemmikit ovat rakkaita ja tärkeitä. Maailman neekerttilapset riesa ja vitsaus.
Sinäkin siellä kirjoittelet vaan palstalle ja porukkaa kaatuu koko ajan pommituksissa maailmalla, hyi!
Pitäisiköhän sitä vähän käyttää älyä ja logiikkaa?
Jos ei ole varaa kasvattaa ja ruokkia niitä lapsia, niin kannattaako niitä suoltaa maailmaan kuin lumilinko konsanaan?
aavikon lapsilla on aurinkoa ja mahdollisuus tehdä muovista
kasvihuone ja kasvattaa täyteen ruokaa koko afrikka.
aurinkopaneeleilla + akulla sais nykyaikaset laitteetki sinne..
silti ei vaan näy semmosia
loppuis ilmaston muutoskin kun lähetettäs mustin ja mirrin murkinat afrikkaan. kuolisivat pois keräys käyntiin
Johan on hapanta väkeä liikkeellä.
Senkun ruokit kaikki maailman nälkäset lapset. Edellyttäen että rahas riittää.
Miksi ne sikiää siellä vaikka ei ole varaa elättää? Ei voi ymmärtää. Turhaan mua yrität syyllistää.
Miten itse olet osallistunut köyhyyden ja nälänhädän poistamiseen?
Voisin mielelläni yhden söpön tytön pelastaa nälkäkuolemalta adoptoimalla, mutta se on tehty käytännössä mahdottomaksi, joten se siitä.
Wittuja silvotaan maailmalla ja sinä vaan sormetat klittaaasssii.
onko tämä oikein? Kysyy paavi. Iso keija tuoli mos keijasta
Lapsia kuolee, ilmasto lämpenee, mutta mahakas putinistipersu se vaan poraa bensan hinnasta.
Itsehän et pane tikkua ristiin maailman nälkää näkevien tai kotimaan vanhustenkaan hyväksi.
Ahaa. Eli jos ruokkisi lemmikkiä vain heikkolaatuisella teollisella mössöllä, se poistaisi nälän maailman lapsilta? Erikoinen päätelmä.