Miten joku ei keksi tekemistä kulttuurieduilla? Eikö koskaan käy kylpylässä, uimassa, elokuvissa, keilaamassa tms?
Käyttökohteita liikunta-kulttuuriedulle on niin tuhansittain aina elokuvissa käymisestä melontaan, minigolfiin, kylpylään, uintiin, liikuntatunteihin, kuntosalille. Miksi ei vaikka musiikkikonserttiin, jos niistä pitää? Teatterikäynneillä menee nopeasti.
Osalla on jopa hyvinvointietu minkä voi käyttää vaikka suuhygienistillä käymiseen tai hierontaan.
Miten niin moni ei käytä etuja?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan leffalippuja, niitä voi antaa lahjaksi eteenpäin.
Ei voi. Ne on henkilökohtaisia.
Kyllä voi, niissä ei ole muuta henkilökohtaista kuin lahjakortissa lukeva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffassa voisin ehkä käydä mutta vuosiin ei ole tullut mitään mielenkiintoista. Kylpylässä ja uimassa olen käynyt viimeksi joskus lapsena, kun oli pakko. Usealta eri työnantajalta olen saanut etuja ja ne on aina jääneet käyttämättä. Etufirmat tekee varmasti hyvää tulosta.
Oletpa aika ankean kuuloinen ihminen. "Vuosiin ei ole tullut mitään mielenkiintoista?" Mitä oikein haluaisit katsoa? Uuno Turhapuroa?
Yleistietoa on että elokuvat on nykyään enimmäkseen huonoja. Hyvän elokuvan hinnan maksaisin muuten ihan mielellään rahalla. Mutta sehän näiden etujen pointti onkin: myydä "kulttuuria" mitä et muuten ostaisi, mutta kun on saatu "etu" niin on kannustin raahautua.
Mitä ihmettä? Vuodessa ei muka tule yhtään k
Mä taas ajattelen niin, että nykyisin uudet leffat tulee niin nopeasti suoratoistopalveluihin, etten koe tarpeelliseksi nähdä jotain leffaa heti, kun se tulee leffateattereihin. Lisäksi kotona katsoessa ei tarvitse olla korvatulppia vaan äänen voimakkuuden voi säätää mieleisekseen. Ja oma nojatuoli tai sohva on mukavammat istuakin kuin leffateattereiden penkit. Plussana vielä se, että ei mene matkoihin aikaa. Omassa nuoruudessani olikin ihan eri tilanne, kun saattoi mennä vuosia, ennenkuin leffan sai vhs-kasettina. Eikä kaikkia leffoja saanut ikinä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffassa voisin ehkä käydä mutta vuosiin ei ole tullut mitään mielenkiintoista. Kylpylässä ja uimassa olen käynyt viimeksi joskus lapsena, kun oli pakko. Usealta eri työnantajalta olen saanut etuja ja ne on aina jääneet käyttämättä. Etufirmat tekee varmasti hyvää tulosta.
Oletpa aika ankean kuuloinen ihminen. "Vuosiin ei ole tullut mitään mielenkiintoista?" Mitä oikein haluaisit katsoa? Uuno Turhapuroa?
Yleistietoa on että elokuvat on nykyään enimmäkseen huonoja. Hyvän elokuvan hinnan maksaisin muuten ihan mielellään rahalla. Mutta sehän näiden etujen pointti onkin: myydä "kulttuuria" mitä et muuten ostaisi, mutta kun on saatu "etu" niin on kannustin raahautua.
Ja oma nojatuoli tai sohva on mukavammat istuakin kuin leffateattereiden penkit.
Minulla on aika mukava sohva mutta ei se kyllä ole likikään niin mukava kuin nuo IMAX-salien moottoroidut löhölasset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Vuodessa ei muka tule yhtään katsomisen arvoista elokuvaa? Kannattaisiko joskus vaikka vähän haastaa itseään katsomaan sen oman laatikon ulkopuolelle?
Voi tulla. Ja parin vuoden päästä sen näkee netistä. Ei tarvitse teatteriin sitä varten mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mua se kulttuurietu kannustaa kokeilemaan asioita joita ei muuten tulisi kokeiltua. Esim. kävin seinäkiipeilemässä, kun sen sai maksettua edulla. Olen myös käynyt keilaamassa ja pelaamassa padelia. Mikään näistä ei nyt mun kohdalla räjäyttänyt pankkia silleen että olisin alkanut niitä harrastaa, mutta olivat mukavia kokemuksia.
Ajattelisin aivan samoin, jos saataisiin 100% etu. Mutta kun joutuu puolet maksamaan itse, niin en lähde kokeilemaan.
Mitä ihmettä? Vuodessa ei muka tule yhtään katsomisen arvoista elokuvaa? Kannattaisiko joskus vaikka vähän haastaa itseään katsomaan sen oman laatikon ulkopuolelle?