Mitä miehet ajattelee naisista jotka eivät pidä vauvoista ja lapsista ylipäätään?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina kun sanoo, ettei pidä lapsista, niin sitten joku aina sanoo "Oot itsekin ollut lapsi". No shit.
No niinpä. Itse en tykännyt muista lapsista silloinkaan kun itse olin lapsi. Viihdyin paljon yksikseni. Tuskin minustakaan kovin tykättiin, toki pakosta siedettiin, kun kerta olemassa olin. Nyt olen eläkkeellä ja mielipiteeni ei ole muuttunut.
Minäkään en pitänyt muista lapsista edes lapsena, meluisia, sottaisia ja arvaamattomia. Välttelin niitä parhaani mukaan, sisarukset siedin. Minunkaan mielipiteeni ei ole muuttunut, en pidä edes sukulaislapsista.
Myös minua jaksaa huvittaa tämä argumentti. Minun VANHEMPANI pitivät lapsista, ja siksi meitä hankittiin. Siitä ei mitenkään seuraa se, että minunkin kuuluisi pitää lapsista.
Mutta minäpä se vasta vihasinkin lapsia kaikista eniten! Jo kohdussa vihasin kaikkia muita maailman lapsia ihan hurjasti. En koskaan leikkinytkään kenenkään toisen lapsen kanssa, enkä ikinä puhunut kenellekään lapselle, kun niin paljon niitä inhosin. Turpaankin löin, jos jotain yrittivät minun kanssa jotain, niin kuin leikkiä tai pelata. Niin paljon niitä inhosin! Nyt olen kaikista vihaisin eläkeläinen, nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina kun sanoo, ettei pidä lapsista, niin sitten joku aina sanoo "Oot itsekin ollut lapsi". No shit.
No niinpä. Itse en tykännyt muista lapsista silloinkaan kun itse olin lapsi. Viihdyin paljon yksikseni. Tuskin minustakaan kovin tykättiin, toki pakosta siedettiin, kun kerta olemassa olin. Nyt olen eläkkeellä ja mielipiteeni ei ole muuttunut.
Minäkään en pitänyt muista lapsista edes lapsena, meluisia, sottaisia ja arvaamattomia. Välttelin niitä parhaani mukaan, sisarukset siedin. Minunkaan mielipiteeni ei ole muuttunut, en pidä edes sukulaislapsista.
Myös minua jaksaa huvittaa tämä argumentti. Minun VANHEMPANI pitivät lapsista, ja siksi meitä hankittiin. Siitä ei mitenkään seuraa se, että minunkin kuuluisi pitää lapsista.
Oletko jollain tapaa kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei pidä vauvoista, mutta pitää naimisesta, on ihanne. Jos hänellä on katkaistut ja solmitut munanjohtimet, hän olisi kuin taivaan lahja minulle.
Bisalp = velaus otettu tosissaan.
Suomessa toisaalta sterilisaatioita tehdään niin vähän että harvinaisia yksisarvisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku hätänä kun noin pitää liikutella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minua jaksaa huvittaa tämä argumentti. Minun VANHEMPANI pitivät lapsista, ja siksi meitä hankittiin. Siitä ei mitenkään seuraa se, että
Siis kiukutella.
Sellainen nainen kuulostaa potentiaaliselta seurustelukumppanilta. En itsekään tykkää rakkausjätteistä.
Miksi kysyt sitä vauva-palstalla? Täällä kuitenkin suurin osa taitaa olla naisia, joten mistä me tiedetään mitä miehet ajattelee.
Mun oma mieheni ei ainakaan mitään negatiivista, kerroin tämän jo tapailun alkuvaiheessa ja hän on itse samanlainen. Ei kumpikaan omata minkäänlaista hoitoviettiä että olisi omia lapsia haluttu. Mutta ei myöskään vihata lapsia ja kavereiden/sisarusten muksut viettää meillä kesälomapäiviä sun muuta. Vauvoja en kyllä hoida kun en osaa.